Mă trezesc și simt un miros groaznic de OUĂ ȘI LAPTE STRICAT? um,ALO?
Până apuc să o strig pe Anastasia,care ar putea ști ceva despre asta,intră ea râzând pe ușă oprindu-se imediat,cu gura cascată când mă vede.
-Ce naiba ți s-a întamplat?spune, confuză,mărindu-și ochii.
-Nu tu ai făcut asta?Atunci,cine?întreb confuză.
Nu apuc să rostesc bine cuvintele că pe ușă apare Eric cu un zâmbet malefic.
Matur.Foarte matur ce-i drept.
-Chiar nu-mi dau seama cine a făcut asta,frate,spun sarcastică uitându-mă la el,cu o privire care inspira furie.
-Neața și ți-e rază de soare,spune sarcastic și începe să râdă.
-Foarte matur din partea ta,spun sarcastic.Frate,tu vrei bătaie?mă uit urât înspre el.
Mă ridic din pat și încep să-l alerg prin tot campusul.
În atenția mea foarte bună am dat peste un domn de la cantină cu farfurii..cred că i le-am spart pe toate.De fapt,nu cred,ci sigur.
După ce îmi cer scuze,observ că idiotul dispare și în jurul meu se formează un cerc plin de adolescenți care se uitau ciudat la mine.
Mă uit și eu ciudat la mine și observ că eram într-un maiou și o pereche de pantaloni scurți.Poate puțin prea scurți.-Agh,te urăsc Eric,strig în caz că era în zonă și mă auzea.
-Cum să-l urăști?Tu nu vezi cât de adorabil și frumos este?spune o voce feminină din mulțime.
Normal,frate,toată tabăra îl cunoaște?
Tipa face un pas în față ca să iasă din mulțimea care se tot mărea.Era tipic,o pițipoancă de 16 ani.
-Hai,nu începe,îi spun ducându-mi mâna spre frunte,plecând din cerc.
-Ba încep când vreau eu să încep,spune enervată.
-Ho,nebuno,ce sari așa?Calmează-te puțin,e încă devreme ce mă iei așa tare?spun liniștită lungind cuvintele,lumea începând să râdă.
Hai frate,de ce ajung în centrul atenției?Vai,ce drame.Facem spectacol atunci.
-Nu-mi spui tu mie ce să fac,urlă printre dinți.Vai de capul tău de grasă,tu vezi cum arăți?
-Vai de capul tău de proastă,ca asta nu se mai repară,spun dând din cap.Am 53 de kile,16 ani si 1,65.Nu cred ca sunt atât de grasă.
-Eu măcar arăt bine,față de tine,idioato,spune pe un ton superior dându-și părul pe spate.
Mamă asta-i scoasă direct din Beverly Hills.Alo,nebuna mea,suntem în Romania.
-Hopa,dar unde ne credem de ne dăm aere din astea?Tocmai ai descoperit idealul vieții.Bravo,din educația de care ai avut parte ai învățat că măcar arăți bine,bravo bravo!O aplaud sarcastic,stârnind râsul celor din jur.
Ce îmi place să mă cert cu fata asta,e super amuzantă.
-Aoleu ești cam idioată și proastă,spune mestecând gumă.
-Mamă,mesteci guma aia zici că mesteci grâu.Oh,da îmi pare rău că nu mă ridic la standardele intelectului tău,chiar îmi pare rău,mă ajută cineva să trec de IQ 37,5?întreb,ironizând-o foarte mult.
-Știi ceva?Ce-ar fi să nu mai faci tu pe interesanta că nu-mi ajungi la nivel nici cu liftul,spune dându-și o șuviță după ureche în semn de superioritate.
-În primul rând,replica asta e clar luată de pe net,n-ai și tu puțină inspirație?Și-n al doilea rând,liftul doar urcă,spun zâmbind.-Ugh,te crezi mai bună?spune,punându-și mâinile în șold.
-Nu,spun calm.Dar poate așa e,ridic din umeri și sprâncene în același timp.
-Vezi tu,vezi tu,spune amenințându-mă în timp ce se îndepărta de mine.
-Oh,haide,nu mă lua cu amenințări din desene,speram că trecem și noi de clasa a doua,strig după ea amuzată.
Un grup de băieți au început să râdă,apropiindu-se alert.
Unul se apropie de mine,punându-mi mâna pe față.
-Hai,cară-te,mersi,spun,mutându-mi privirea și dându-i mâna la o parte.
-Ai căzut cumva din rai?întreabă,ignorându-mi avertizarea și apropiindu-se din nou.Oh,nu,te rog,nu-mi spune că începe cu din astea.
-Da,frate,sunt o fantomă care am murit acum 50 de ani odată cu replicile tale de căcat,fac o pauză și inspir adânc păstrându-mi zenul.Acum ia-ți mâna și cară-te,spun zâmbind.
Se aud râsete de la comentariul meu.Trebuie să recunosc,mă simt amuzantă azi.
-Și dacă nu vreau ce-mi faci?spune,parcă,provocându-mă.
Oh,chiar vrei să știi?
-Mamă,da' ești chiar stresant,frate.Cum te suportă mă-ta?spun pe un ton așa dulce.
-Hopa,da' ce periculoasă ești tu,pitico,și ce mi-ai zis-o,spune,începând să râdă la prietenii lui.
Pufnesc amuzată.
-Hai să-ți zic cum stă treaba,amice.Trei averizări și după acțiune.Asta e treia,îți iei mâna sau ți-o întorc,spun calmă.Aceasta își dă ochii peste cap,făcând pe interesantul.
-Hai,întoarce-mi-o,dacă știi ce zic,spune și îmi face cu ochiul.
Fără să ezit,îi iau cu o mână încheietura și i-o răsucesc,acum deținând control total.Se zbate,dar degeaba.
-Îți place ,nu?întreb,zâmbind fals.
-Auch,okey,okey,îmi pare rău,nu mai fac,spune repede.
-Poftim?Oh,haide,fii bărbat,spune mai cu tărie!strig la el și îi sucesc și mai tare încheietura.
-Îmi pare rău,spune scurt,lăsându-se păgubaș.
-Hm,nu stau bine cu auzul,poți repeta?spun ironic.
-Îmi pare rău,țipă de data aceasta.
-Aproape te-am crezut.Hai,valea,îi dau drumul încheieturii și acesta și-o masează,trosnind-o de câteva ori.Vezi,frate,ce înseamnă să practici arte marțiale?Mă simt chiar tare.
Toată lumea era șocată,dar în același timp râdea.Stătea acolo și se uita la mine ca americanul în România.
-Alo?Mai repede,haide,spun și acesta pleacă cu grupul său afară din mulțime.
-Fraier,șoptesc mai mult pentru mine.
-Tu ești nebună?mă întreabă Melissa și Anastasia care,aparent, au urmărit spectacolul.
-That's my lifestyle,spun normal,îndreptându-mă spre ele.
-Cum de ai atâta curaj?Și,fată,de unde ai mișcările astea?întreabă Anastasia șocată.
-Oh,păi,practic karate de mult timp,spun zâmbind.
-Învață-mă și pe mine,te rog.
-Sigur,avem timp,râd.
-Dap.Okey,eu trebuie să plec,ne vedem mai târziu,papa.
-Paa,spun la unison cu Melissa.
-Hai să te schimbi,spune grijulie mereu.
-Da,mamă,spun pe un ton plictisit.
-Mișcă,mă împinge prietena mea minunată.
-Uită-te la mine,sunt un unicorn sexy în pantaloni scurți yeehaw.
Condusă de nebunie,am început să dansez aiurea prin campus.Eram fericită fără un motiv anume.
Și dintr-odată negru.
-Natalia,Natalia mă auzi?Repede s-o ducem la infirmerie.
CITEȘTI
It's just a summer
Teen FictionNatalia il ura pe Eric din toata inima.Cu geamănul săuTheo avea o relatie strânsă de prietenie.În copilărie Theo era mereu între ei,în orice cearta.Natalia îl ura pe Eric,Eric pe Natalia. Ce se întâmplă când aceștia se întâlnesc într-o tabără de var...