Sara loopt hand in hand met haar moeder een groot kantoor binnen. Ze is geïntimideerd door de drukte en krimpt ineen. Dit vindt ze helemaal niet fijn. Mensen stoten perongeluk tegen haar aan en zien haar niet eens staan. Wat een onbeschofte eikels. Samen lopen ze naar de balie. 'Hallo mevrouw, wij komen hier voor een beautyboost' zegt haar moeder vriendelijk. de receptioniste reageert niet en kijkt naar een filmpje waar een kat probeert van de tafel te springen maar uitglijdt. De kat vliegt van de tafel en de vrouw proest het bijna uit van het lachen. Zodra ze de woedende blik van Sara's moeder ziet is ze weer serieus. De receptioniste haar ogen glijden over Sara's moeder en ze antwoordt:'mevrouw, u heeft geen beautyboost nodig. U ziet er nog jong en hip uit' Sara's moeder glimlacht gevleid. Sara rolt met haar ogen en zucht. Haar moeder merkt de zucht op. 'Ik kom hier voor mijn dochter' concludeert ze. De receptioniste haar blik vliegen naar mij en ze knikt. 'En mag ik vragen wat jouw naam is meisje?' 'Sara Danes' antwoordt ze. 'U mag plaatsnemen in de wachtruimte' zegt de receptioniste alweer afgeleid door een ander kattenfilmpje.
'Ik ben Freddy Hunter en ik ben vandaag uw make-over assistent. Ik heb onder andere beroemdheden zoals Katy Perry en Justin Bieber behandeld' zegt Freddy met een grote glimlach. Na uren wachten mag Sara eindelijk beginnen aan haar make-over. Ze is bang voor Freddy, misschien knipt hij haar haren super kort! 'Daarom hebben Katy Perry en Justin Bieber nu hetzelfde kapsel. Omdat ze dezelfde stylist hebben' grapt Sara. Meteen kijkt Freddy beledigd naar Sara. Dan schudt hij zijn hoofd en laat hij zijn ogen langzaam over Sara glijden. 'Dit wordt een lange middag met veel werk. Maar ik zie zeker ook schoonheid in dit meisje' zegt hij onderzoekend. Alsof Sara een pop is. 'Laten we beginnen met die borstels van wenkbrauwen en later het haar. Dan de afgekloven nagels. Dan hebben jullie een half uur pauze en dan beginnen we aan de nieuwe kledingkeuze en het ontharen' zegt Freddy.
Er klinkt tromgeroffel. De gordijnen glijden open en daar staat de nieuwe Sara. Haar moeder neemt een hap adem en zegt: 'ik wist wel dat je het in je had!' Ze voelt zich gekwetst. Alsof Sara nooit mooi was. Haar moeder is gewoon een vieze diva met veel geld van haar vaders erfenis. Haar vader heeft Sara nooit gekend. Vast iemand die haar moeder met haar sletterige kleding van de bar heeft gepikt. Freddy kijkt tevreden naar Sara. 'Je bent een topmodel Sara. Een geweldig lichaam ook. Ik ben trots op mijn werk' zegt hij triomfantelijk.
Op hoge hakken loopt Sara de deur uit. Ze voelt zich mooi en schoon. En ze wordt gezien! Mensen gapen haar na. Ze voelt zich net Kendall Jenner, haar pop idol. Ze stapt in de auto en rijdt naar huis.
Eenmaal thuis zet ze keihard 'ruin' van Shawn Mendes op en zingt luidkeels mee. 'And I'm not tryina ruin your happiness,
But darling don't you know that
I'm the only one for ya?'
Dan ziet ze op de klok dat het al laat is en gaat slapen. Wat een topdag.
JE LEEST
beroemd in 1 klap
Fiksi Penggemardoor 1 heldendaad van Sara wordt ze opeens bekend. beroemdheden willen met haar afspreken en ze wordt uitgenodigd voor tv shows. wat ze niet weet is dat alles al gepland was door 1 persoon.