Olayı yaşadığım yere girdiğimizde ikimizin de midesi bulanmıştı hatta Erdem istifra etti. Yerler kandı ve organ parçaları vardı , ikimizde çok korktuk ve hemen ordan kaçtık .
Kafenin önlerine kadar geldikten sonra yarın buluşmak için sözleşerek ayrıldık . Eve geldiğimde akşam olmuştu , ben hemen odama gidip yattım. Sabah kalktığımda annem ve babam kahve içiyorlardı ve bir yandan da televizyon açıktı. Bazı olaylar patlak vermişti , habere göre benim gördüğüm şey gerçekti . Şehrin en işlek meydanindan canlı yayın vardı . İnsanlar birbirini yemeye çalışıyordu . İşin kötüsü kardeşim sabah oraya kursa gitmişti . Annem haberleri görünce telaşa kapıldı.
-Hanım sakin ol , ben hemen arabayla çıkıp Zeynep'i ordan alırım .
+Tamam ama ondan sonra ne yapacağız .
Televizyonda anlatılana göre bu Hindistan'da başlayan salgından ötürü oluyormuş . Bu yüzden hemen güvenli bir yere kaçmamız gerektiğini düşündüm
-Baba, bence şehir dışına kaçmalıyız yoksa bizde tehlike içinde kalırız .
+Evlat bunun daha ne olduğunu bilmiyoruz ama dediğin gibi tedbir almakta fayda var sen annenle beraber en yakın markete git ve alabildiğiniz kadar erzak alın . Bir de bulabilirseniz eczaneden benim ilaçlarımı alın
-Tamam baba , acele et Zeynep'i al . Bizle evde buluşursun.
Babam gittikten sonra annemin arabasıyla hemen yola çıktık . Girdiğimizde içeride izdiham vardı . Biz hemen ne bulabilirsek arabaya yerleştirdik , babamın ilacını da bir adamı döverek aldım . Bu iş çığırından çıkıyordu . Hayatta kalmak için başkalarına zarar vermemiz gerekiyordu. Bunu kabullenmek zorundaydım. Arabaya bindik ve yoldan geçerken insanların birbirine saldırdığını gördük. Korkunç manzaralar vardı , anlam veremediğim bir şekilde insanlar birbirini yiyordu .
Eve geldikten sonra hemen hazırlığı yapmaya başladık yan komşumuz yazlığına gitmişti sadece oğulları evde kalmıştı ve karavanları buradaydı . Annem hazırlık yaparken bende komşumuzun evine girdim . Tahminimce anahtar yatak odasında olmalıydı . Odaya yaklaştım , kapıyı tam açacaktım içeriden ses geldi ben de korktum ve salona gittim duvarda av tüfeği asılıydı. Komşumuz Rahmi Amca av düşkünüydü , bir keresinde beraber de gitmiştik. Hemen tüfeği aldım , onun verdiği güvenle içeri girdim , Rahmi Amca'nın oğlu Ali yerde yatıyordu ve birisi onun etini yiyordu. Bir anda karşılaştığım manzara karşısında dehşete düştüm. Yerler kandı ve ilk adımı atmamla yere kapaklanmam bir oldu Ali' yi yiyen şey üstüme doğru gelmeye başladı ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölüler
Mystery / ThrillerSıradan bir liseli hayatı yaşıyordum. 1 kız kardeşim vardı ve anne babam arasında bir problem yoktu . Yani hayatımda hiçbir problem yoktu . Taa ki olaylar başlayana kadar .. Bu hikayemde hayatta kalmak için ve ailemi korumak için yaptığım hikayemi...