5.

262 14 0
                                    

A suli után fáradtan megyünk a koleszba.
-Sky, nem baj, ha lelépek a StarBucksba tanulni? Megkívántam egy kávét, és ha már ott vagyok akkor tanulok egy kicsit.- néz rám a húgom.
-Menj csak! Nem akarsz visszafele hozni nekem egy vaniliás Latte Macchiato-t?- nézek rá kiskutyaszemekkel.
-Hozok!- mosolyog.
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm!- ugrok a karjaiba. Nevetve visszaölel. Mikor elment, gondoltam lepihenek egy kicsit. Átöltözök és bebújok az ágyamba. Pont szunyizok, de valaki kopogtat. Ásítva megyek ajtót nyitni.
Niall áll az ajtóba és kérdés nélkül bejön, aztán ráugrik az ágyamra. Ez a halálom...
-Niall, azonnal szállj le az ágyamról utcai ruhában!- mondom neki a kelleténél egy kicsit hangosabban.
-Jólvanna!- mondja és felül. Leülök az ágyamra törökülésben és bebugyolálom magam, mert fázok.
-Mit akarsz itt?- kérdem ásítva.
-Beszélgetni. Olyan bunkó voltál ma!- motyog.
-Aham... miért nem azzal a festett szőke miss. Lufimellel beszélgetsz?- morgok, mire mosolyogni kezd.
-Féltékeny vagy?- mosolyog, nekem meg felszalad a szemöldököm.
-Mivan? Nem is vagyok a barátnőd, de azt tudom, hogy neked van!-
-What? Sky, nekem nincs barátnőm! Szerinted akkor "miss lufimelleket" ölelgetnék?- rajzol macskakörmöket a levegőbe nevetve.
-De honnan vetted?- kérdi.
-Mindegy!- rázom a fejem.
-Na mondd már!-
-Instagram...- hajtom le a fejem.
-Mia, ő az unokahúgom!- mosolyog.
-Akkor bocsánat!- állok fel.
-Most hová mész?- kérdi.
-Inni! Kérsz valamit?-
-Egy pohár víz jól esne, de nem kell kiszolgálni, megyek veled!- mosolyog. Én csinálok magamnak zöld teát, a kedvencemet, Niall meg iszik egy pohár vizet.
-Amugy mi a kedvenc kajád?- néz rám a szöszi.
-Hmm... nem is tudom. Talán a bolognai spagetti! Neked?-
-Bármi!- kuncog.
-Valahogy sejtettem.- nevetek.
-Szereted a motorokat?- kérdi, mire felvont szemöldökkel nézek rá. Ez tényleg nem figyelt rám?
-Jahhh...bocs semmi....kedvenc film?- kérdi mosolyogva.
-A függetlenség napja. Will Smith a főszereplő! Neked?- kérdem.
-Rossz anyák!Mila Kunis! Hallod nem nézzük meg a Halálos Irambant?-
-De, megnézhetjük!- mosolygok és beteszem a filmet. Niallel befészkeljük magunkat az ágyamba, és nézni kezdjük a filmet. Kb. a felénél tarthatunk, mikor elbóbiskolok, és Niall vállára dől a fejem. A szöszi végigsimít a karomon, mire kiráz a hideg, persze jó értelemben. Veszekedést hallok és azonnal kipattannak a szemeim.
-Niall!-
-Hm?- néz rám.
-Ezt te is hallod?- kérdem.
-A veszekedést?-
-Uhum.-
-Azt igen. Megnézzük,hogy kik azok?-
-Légyszi!- nézek rá és kikelek mellőle. Odamegyünk az ablakhoz és meglátunk a kolesz előtt pár részeg embert, és magamban megnyugszom,hogy nem a húgommal veszekedik valaki. Becsukom az ablakot és visszamegyek az ágyba. Niall jön utánam és betakarózunk.
-Ah, így tizedjére kicsit uncsi a film!- nevetek.
-Akkor beszélgessünk!- mosolyog.
-Niall!-
-Hm?-
-Megígéred,hogy nem fogsz több füves cigit szívni?- nézek rá.
-Meg! De a sima cigi maradhat?- néz rám kiskutya szemekkel.
-Niall, nem vagyok az anyukád,hogy engedélyt kérj. Csak kértem,hogy füves cigit mégegyszer ne,mert az nagyon, de nagyon rossz. Ha sokat szívsz, akkor toxikológiára is kerülhetsz! A cigi, még elviselhetőbb, bár az sem a kedvencem!- rázom a fejem.
-Okés. Akkor azt megígérhetem,hogy ha a közeledbe vagyok, akkor nem fogok cigizi!- mosolyog.
-Rendi!- mosolygok én is.
-Ha elaludnék, akkor megteszed,hogy felkeltessz, ha megjön a húgom?- nézek rá.
-Persze! Nézzük tovább a filmet,vagy tegyek be másikat?-
-Jó ez!- ásítok.
-Nyugodtan ráhajthatod a fejed a vállamra,ha úgy kényelmesebb! Engem nem zavar.- mosolyog. Teszem azt amit mond, és becsukom a szemem. Niall ad egy puszit a hajamba és szunyizni kezdek.

Angel szemszöge:

A SB-be rendeltem majd egy jó kis helyet találva leültem.
Fülhallgatómat a fülembe dugtam majd elindítottam a Ramones-tól a "Baby I love You-t".
Közben meghozták a rendelésem.A házit kezdem írni.
-Harry hova üljünk?-hallok meg egy női hangot.Meglátom Harryt és a "bandáját".Feltűnést nem keltve próbálok eltűnni nehogy észre vegyen.
-Hello Baby!-vágodik le mellém Harry.-Gyertek!-hívja ide a hülye barátait....basszus...
-Te tanulsz?-kérdik.
-I-gen...-húzom össze magam.
-Ne tanulj annyit Baby!-kacsint Harry és kezét a combomra vezeti.
-Harry hozom a szokásosat!-jön egy pincér.
-Cicuka megírhatnád a leckénket!-vigyorog az egyik haverja.
-Baby te okos vagy megírod?-vigyorog rám szexisen Harry.....
-P-persze...-harapdálom a ceruzám végét.
-Jó kislány!-puszil a fülem mögötti részre mire a hideg is kiráz.
-Harry mennünk kell!-Biccent valamelyik fiú.
-Oks,Baby!-kacsint rám.A szöszi csajt átkarolva húznak el az italukkal....persze a füzeteiket itthagyták.
Istenem olyan hülye vagyok.
Elkezdem írni őket....
****
Hánykor jöttem?Négy órakor.Hány óra van?Nyolc....teljesen elfáradtam.Elrakom a táskámba a füzeteket majd nehézkesen felállok.
Kiindulok a sötétbe.
Nem tudom hanyadik utca sarkon menve üldöz a félelem,hogy elrabolnak.
Ekkor egy ismerős házhoz érek....ahol múltkor buli volt....most megint az van.
-Szűzike!-hallok egy mély, rekedtes hangot.Hátra pillantok és Harryt látom ahogy felém közeledik.
-Megírtad?-lök a kerítésnek.
-Uhum...-kezdem kutatni a füzetet.Átnyújtom őket majd rápillantok.
-Kösz....-suttogja.
-Hagyd...bántja majd az egodat!Hiszen....te a nagy menő Harry Styles vagy és én meg egy hülye stréber akivel lehet játszani!-indulok el.
-Tetszik ez a stílus Carter!-hallom kuncogó hangját.
Elmosolyodok, de nem nézek hátra.
A Koleszba vissza érve Niallt és Skyt találom az ágyon. A szöszi fennt van, Sky pedig a vállára hajtott fejjel alszik. Niall érkezésemre felkapja a fejét.
-Hali! Hát te?- köszönök neki.
-Szia! Csak Sky-al beszélgettünk, meg filmeztünk. De fel is keltem, mert megígértette velem,hogy keltsem fel, mikor haza jössz.- kuncog.
-Sky! Megjött Angel!- simogatja Niall a nővérem arcát. Sky kinyitja a szemét és mosolyogva néz bele a szöszi szemébe. Cukik lennének együtt...
-Szia húgi!- néz rám mosolyogva.
-Szia Sky!- mosolygok én is.
-Meghoztam a rendelésed!- kuncogok.
-Köszönöm!- mosolyog és megölel.
-Na én megyek is. Jó éjt lányok!- kacsint Niall.
-Várj! Kikísérlek!- mosolyog a nővérem. Az ajtóban megölelik egymást. Niall súg valamit Sky fülébe, aki elpirul és mosolyogva bólint. Hát ezek ketten nagyon sántikálnak valamiben. Visszajön a nővérem a szobába és mosolyogva fekszik le az ágyába.
-Na mi történt, miközben én nem voltam itt?- húzogatom a szemöldököm.
-Semmi különös... megbeszéltük a dolgokat és együtt filmeztünk!- mosolyog Sky.
-Na az kircsi!- mosolygok én is.
-Na és veled mi volt?- kérdi, miközben jóízűen belekortyol a kávéjába.
-Nem sok minden!- húzom el a szám.
-Na! Mesélj!-
-Tanultam és kávét ittam.- kuncogok. Úgy döntöttem,hogy nem fogom neki elmondani Harry kis húzását. Ne idegeskedjen! Beszélgetünk még egy kicsit és Sky beadja az alvóst, ezért gondoltam lefürdök. Csipke toppomat és a hozzá illő bugyit veszem fel. A tükör előtt végigmérem magam. Göndör fürtjeim elrendezem, majd ágyba bújok.
Telefonom megrezzen.
"Új üzenet tőle: Ismeretlen szám"
Megnyitom.
Ismeretlen:Szexi az a kis csipke rajtad! De legközelebb ne az ablak előtt öltözködj...szép álmokat Baby.Xx H

Kérlek komizz❤️😍

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now