#1 The Meeting

541 70 54
                                    

Νεφέλης POV

Επιτέλους σταματήσαμε μετά από τόσο δρομο,ζαλιστηκα μέσα στο αμάξι τόσες ώρες.Κατεβήκαμε όλοι ,δεν περασαν μερικά δευτερόλεπτα που έφτασε και το φορτηγό μεταφορων στο οποιο είχαμε όλα τα πράγματα.Αφου κατεβάσαμε ότι υπήρχε στο φορτηγό έπρεπε να τα βάλουμε μέσα στο σπίτι.... Ωωππ ποια είναι αυτή που έρχεται καταπάνω μου τρέχοντας???

Αφρ.~ Χευ είμαι η Αφροδίτη ,η γειτόνισσα από δίπλα.Πώς σε λένε?

Νεφ.~ Είμαι η Νεφέλη.Χάρηκα!!!

Και το είπα με την καρδιά μου.Πραγματικά δεν πίστευα ότι θα έπιανα φιλίες τόσο σύντομα.

Αφρ.~ Σας είδα που μετακομιζατε και ήθελα να σε ρωτησω αν ήθελες βοήθεια με τις κούτες..

Όχι καλέ!! Θα τις κουβαλήσει ο μπαμπάς. Χιχιχιχι..

Νεφ.~Όχι καλέ, δεν χρειάζεται

Αφρ.~Καλα. Πάντως μην ανησυχείς για την παρέα!Είμαι σίγουρη ότι θα γίνουμε πολύ καλές φιλες!!

Μου αρέσει ότι είσαι και σίγουρη.Κάτσε να με γνωρίσεις τι παλαβός και θεοτρελος άνθρωπος είμαι .

Αφρ.~ Α και αυτή είναι η αδερφή μου η Άννα. ΑΝΝΑΑΑΑ!!!!ΕΛΑΑ ΕΔΩΩΩ!!!!

Μπράβο φωνή.Καλά που τη βρίσκει??Έχω ήδη αρχίσει να την συμπαθώ.Φαίνεται καλός ανθρωπάκος μωρέ...

Αφρ.~ Η Άννα είναι λίγο ντροπαλή..

Α ωραία ντροπαλή αυτή ,ντροπαλή και εγω.Καλά θα περάσουμε...

Νεφ.~ Γεια σου.

Ανν.~Ε ,γεια σου..

Αφρ.~Η Άννα είναι η δίδυμη αδερφή μου ,αλλά δεν μοιάζουμε καθόλου.

Νεφ.~Ναι το παρατήρησα

Μόλις το είπα,είδα μια απογοήτευση στα μάτια της Άννας...

Νεφ.~Τι έγινε??Είπα κάτι λάθος??Γιατί στεναχωρηθηκες???

Ανν.~ Τίποτα δεν έχω εντάξει???...ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Μόλις τελείωσε έφυγε τρέχοντας τσαντισμενη προς το σπίτι της.Μα γουατ δε χελλ ιζ γκοουινγκ ρονγκ γουιθ δατ γκερλ??

Αφρ.~ Μην ανησυχείς.Είναι θυμωμένη επειδή μετακόμισε η φίλη της που έμενε σε αυτό που μόλις μετακομισατε...

Νεφ.~ Για ποιο λόγο έφυγε?

Αφρ.~ Διότι εδώ πέθανε η αδελφή της φίλης της απο ένα άγριο ζώο και δεν ηθελαν να μενουν στην ίδια περιοχή που την έχασαν....

Μπαμπάς Νεφ.~Νεφέλη έλα να με βοηθήσεις!!!!

Νεφ.~Συγγνώμη Αφροδίτη αλλά το καθήκον με καλεί....μισο λεπτό έρχομαι μπαμπά

Αφρ.~Εντάξει κούκλα μου..Τα λέμε αργότερα.Α ξέχασα να σου δώσω αυτό το δωράκι για το καλωσόρισμα.

Αχ και δωράκι καλα τι άλλο θελω σήμερα....Ιιιιιι είναι παγωτό σοκολάτα το αγαπημένο μου.....

Νεφ.~Δεν έπρεπε,αλλά σ'ευχαριστώ πολύ!!! :-)

Αφρ.~Τίποτα . Και σε παρακαλώ μην παρεξηγείς την Άννα,απλά της ήρθε κάπως απότομα....και.....

Νεφ.~Μην ανησυχείς καταλαβαίνω...

Αφρ.~Εντάξει...Αύριο πάμε για καφέ???Το πρωί.

Νεφ.~ Ναι αμέ γιατί όχι...

Αφρ.~Τότε κανονιστικε

Νεφ.~Οκειι τα λέμε τότε.

Αφρ.~Γκουντμπάιιι

Μπαμπάς Νεφ.~ Νεφέλη που είσαι?

Νεφ.~Έρχομαι μπαμπά....

Το μόνο πράγμα που μου είχε μείνει στο μυαλό ήταν το καημένο το κοριτσάκι.Τι ζώο ήταν αυτό?Υπάρχει ακόμα ελεύθερο στο δάσος?Έχει επιτεθεί ξανά? Αυτά τα ερωτήματα κατέλαβαν τις σκέψεις μου....





Γεια σας ,αποφασισα να γραψω κι εγω μια ιστορία.Ελπίζω να σας άρεσε η αρχή.

Αν σας άρεσε αστεράκι &comment,γιατί με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σας...

Τα λέμε στο επόμενο κεφ...:-) :-)

🌷Changing Habits	🌷Where stories live. Discover now