I'm a STAR !

785 26 1
                                    

Buna tuturor , aceasta este prima mea poveste , deci va rog sa imi spuneti sincer ce pareri si critici aveti , pentru a ma corecta pe viitor . Va multumesc si va iubesc ! - Be.A

~Capitolul 1~

- Aaah Lizzy ... ajuta-ma te roog !! spun eu stresata din cauza temei la matematica .

- Nu pot , la examene nu o sa fiu cu tine sa iti spun ce trebuie sa faci ! spuse Lizzy iritata .

- Bine , am inteles ...

Offf Lizzy , sti cum sa faci sa ma omori cu zile . Lizzy este cea mai buna prietena a mea si in acelasi timp tocilara clasei . Eu sunt Ra Im , o fata de la tara , pot spune ca arat acceptabil , parul meu este lung pana la coate , ondulat si saten , ochii sunt de culoare maro-galbui . Locuiesc intr-un sat din Coreea cu bunicii mei si am 17 ani . Sincer urasc kpop-ul , mi se pare o pierdere de timp , idolii sunt si ei niste PERFECTIUNI , iar eu DETEST asta , dar cel mai mult urasc faptul ca Lizzy este o fana kpop pana la moarte , si cu toate ca stie ca nu imi plac , ea mi-a lipit postere in propria camera cu diferite " zeitati " si mi-a infectat pana si telefonul . Yuuck ! Ei bine ar trebui sa trecem peste , banuiesc ca multa lume ma injura in acest moment pentru ca le insult idolii , dar eu imi spun doar propria parere.

- A , apropo , care va fi primul lucru pe care il vei face cand vei ajunge in Seul ?

- Esti prea curioasa Lizzy ! Ti-am mai spus,ii voi ajuta pe ai mei cu restaurantul . Doar nu crezi ca o sa ma plimb prin tot Seulul ca sa iti gasesc idolii si sa fac poze cu ei sau sa le cer autografe... spun eu deja stresata de intrebarile continue ale lui Lizzy .

- Bine , am inteles , dar totusi...

- Dar totusi daca se intampla sa intre in restaurantul nostru, vrei sa le iau un autograf pentru tine, asa-i ?

- Mda , te roog !

- Ok , nu te mai milogi atat , o sa imi calc pe mandrie si o sa le cer sa fac si o poza cu ei ..

- Nu mai fi ironica , dar daca esti chiar atat de draguta ai putea face mai multe poze .

- Ooh , hai sa incheiem subiectul ca deja imi apar riduri !

- Bine , bine dar sa nu uiti de autografe !

- N-am sa uit ...

- Promiti ?

- Promit !

A doua zi m-am trezit din cauza unei raze de soare enervanta care se asternuse pe fata mea . M-am ridicat din pat , m-am dus la sifonier si m-am imbracat cu un maieu portocaliu largut si niste pantaloni scurti albi iar in picioare mi-am luat niste tenesi , apoi am iesit din casa pentru a vedea ultima data imprejurarile acestui sat.

Seara am luat primul tren inspre Seul , a fost prima data cand ma simteam super fericita ca merg la ai mei si asta pentru ca aveam nevoie de o pauza de la atata invatat pentru examenele ce urmau .

I'm a STAR !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum