Part 1

81 12 0
                                    

Юнги се беше събудил с изключителна остра болка в главата. Не виждаше почти нищо освен един малък прозорец в далечината. Опита се да стане, но без успех. Той беше здраво завързан с вериги, които го държаха на едно място. Опитваше се да види поне малко от тъмната огромна стая на която беше попаднал. Но имаше нещо различно. Сякаш му беше по хладно от очакваното... Някакъв съмнителен образ отвори вратата на стаята и със зловещт глас влезе бавно. Юнги си мислеше през цялото време "Какво съм направил.. Защо съм се озовал тук без да знам". Пред очите на Юнги се показа красив, средно висок мъж, с руса коса и тъмно кафяви очи. Мъжът се доближи до невинното момче. Беше на сантиметри от него. Юнги  не казваше нито дума. Непознатият погледна надолу и зловещо се изхили. Юнги погледна надолу. В този момент в който разбра че е чисто гол се стресна а русокосият мъж започна да му се смее.

-Нямаш смелостта да проговориш? - попита мъжът до Юнги.

-ЗАЩО ПОДЯВОЛИТЕ СИ МЕ ЗАВЪРЗАЛ И СИ МЕ СЪБЛЯКЪЛ ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ!?! ВЕДНАГА МЕ ПУСНИ!! - изведнъж от устата на невинното момче излязоха думи които не трябваше да изрича.

-Първо: НЯМА ДА МИ ВИКАШ! Второ: Ако за всичко така ще ми говориш няма да те пусна скоро. Ясно ли ти е , коте. - каза.

-ТИ СИ НЕНОРМАЛЕН... КАКВО ЩЕ ПРАВИШ С МЕН.. - попита.

-Каквото си поискам, когато и където си поискам.. - русукосият мъж го изгледа леко перверзно.

-ДА НЕ СЪМ ТИ НЯКАКВА ИГРАЧКА!?!

-Да, точно такава си. -  каза странния мъж, запътвайки се към врата, близо до леглото, на което бе Юнги - Недей да ме ядосваш защото мога да съм много по зъл от колко си и представяш. - Юнги го изгледа тъпо.

-Спри да се мислиш за бог, досаден си.. И ми донеси дрехите ако обичаш..

-Така ли? - тихо каза мъжа, с глас пречупвайки се и стигайки до ушите на Юнги. Мъжът излезе от стаята като по чудо. След около 5 минути мъжът се бе върнал, но не беше с празни ръце..


《《Хейй^^Това е нова история.. не обръщайте внимание мн на тази глава. Писах я в 3 часа през ноща и прасках някви рандом неща. Тези които ме следят знаят за предишната ми история " Lost in the Dark " . За нея все още не знам дали да я продължавам тъй като нямам никакви идеи. А и самата книга се получи една супер cancer боза. Пишете дали идеята ми за тази история ви харесва и ако е така гласувайте и кажете мнението си 》》》

Tears Of BLOOD ~ Yoonmin ~Where stories live. Discover now