Prima data cand am auzit de grupul "Fake star" a fost la scoala de la cilega mea de banca care era obsedata de el. La un moment dat am zis si eu sa incerc. Asa mi-am facut eu cons fake si am intrat in acel grup.
Cum am intrat... pai am asteptat vreo doua zile si nu mi-au dat adminii accept, apoi am vorbit cu unul din ei, Harry Bear. Si asa am ajuns sa fiu in acest super grup.
Am inceput sa au add la o multime dintre ei si am inceptu mai incolo si sa postez. In scurt timp am inceput sa vorbesc cu ei.
In primele zile m-am simtit ca un nimeni. Nu cunosteam pe nimeni si nimeni pe mine. Dar nici nu stiam ce o sa ma astepte mai incolo. Prima persoana cu care am vorbit a fost Megan Bear. Ea a fost prima cu care am chatuit chit ca a fost pentru o perioada scurta, revenind la discutiile cu ea dupa o scurta perioada. A doua persoana si una importanta pentru mine cu care am vorbit si vorbesc este Harry Bear. Este o persoana supe deci love he, ma rog eu ii iubesc pe toti cere la randul lor ma iubesc.
Nu dupa foarte mult timp am inceput sa posez diferite chestii si in final am ajuns sa am o mica familie la care chiar daca cred aceste persoane sau nu am inceput sa tin la ele ( Megan Bear, Harry Bear, Madison Lex, Lisa Kay, Ellie Jeleu, Kristy Krayt, Susan Bear, Kara Lionel)sper ca nu am uitat pe nimeni.
Desigur e un loc in care poti cunoaste oameni cu aceleasi interese, oameni anormali care sa te faca sa nu te simti in plus, oameni pe care o sa ajungi sa ii adori.
E un loc in care surprizele nu inceteaza sa apara, iar jocurile xu adevar sau provocare sunt nelipsite la fel si statusurile cu relatii care se schimba din 5 in 5 minute gen X este cu Y. Poti sa-ti creezi chiar propria ta poveste in care sa te invalui intr-o noua si unicata lume in care imaginatia iti zburda pe cele mai traznite culmi.
Persoanele pe care le mai stiu chit ca abia le-am cunoscut la mult vestitul joc a/p sunt: Mia Panda, Vanessa Bear si Cameron Dallas. Nu am apucat sa vorbesc cine stie ce cu ei dar sunt trazniti rau de tot si sper ca ne vom intelege pe parcurs.
Doar ca un singur lucru face sa ne simtim bine ca nu suntem diferebtiati, toti suntem primiti cu aceeasi ibratisare calda de bun venit, toti ne atasam unii de altii chit ca nu vrem sa recunoastem, dar in adancul sufletului nostru stim ca asa e. Ne mai luam si la ciondaneala cum e normal dar ne trece repede si ne impacam.
Fiecare din noi e diferit si asta il face special asa ca daca vreti sa intrati in acest grup simtiti-va liberi sa o faceti.
Aceasta carte e o parte din inima mea si voi scrie mereu ideile si conceptiile mele despre persoanele din grup cat si despre intamplarile noastere. Va fii o carte facuta in comun cu mai multe persoane sper sa va placa.