Mereu m-am întrebat de ce oamenii fac lucruri nenecesare, fără rost și se complică.
Să te prefaci o persoană dură, să fumezi, să bei, să te droghezi, să îți bați joc de persoane diferite ție ... Zău că ! Primești ceva bun în schimbul acestor lucruri ?
De ce eu ca persoană plictisită scriu cartea asta cu adevăruri despre persoanele rele ale societății de parcă ar urma ca acele persoane să citească lectura asta și să tragă o învățătură din ea ??
Ohhh nu, cu adevărat alte persoane plictisite vor citi cartea dar fiind în "echipa" opusă, sunt acele persoane ok, de treabă și cuminți pe lângă restul, adolescenții liniștiți ai societății cel mai sigur de se ceartă zilnic cu părinții deoarece refuză să își de-a căștile jos pentru a auzi ... Ei bine dracu știe ce e așa important de auzit de mereu trebuie să le dau jos și să le pun la loc pe urechi.
???: M... ? Mark ? MARK ?!
Mă trezesc din somnul meu adânc și îmi privesc profesoara cum mă privește încruntată ...
- Prezent .. ?
Profa: Prezent pe naiba, ai absență ! Te rog să părăsești ora și să mergi la directoare cu referatul ăsta !
(Oh super, m-am mai făcut cu un referat )
Dau ochii peste cap, îi iau plictisit foaia din mână, cu mâna dreaptă îmi apuc ghiozdanul și îl târăsc după mine până la ușă, dau "bună ziua" și mă îndrept spre directoare.
Ajung la directoare și aștept să intru, mă holbam pe pereți, la desenele copiilor de clasa a4-a și premiile școlii vechi de ani buni și singurele deținute.
Directoarea: Mark ?
Întru în birou și închid ușa, îmi arunc ghiozdanul pe un scaun și mă așez pe el.
- Bună !
D: Mark ?
- Dap ?
D: Dragule este a-7a oară săptămâna asta când adormi la oră și ajungi la mine cu referat, ce se întâmplă cu tine băiete ?
- Oboseală, cred ! Spun plictisit și îmi ridic umerii.
D: Nu vei ajunge bine dacă o ți așa sincer, ai putea fi exmatriculat !
- Heh.. nu intenționez asta, pur și simplu îmi sunt predate ore prea ... plictisitoare .
D: Să nu aud ... Hai, ești liber să pleci, mă ocup eu de referat !
- Mersi mătușă.
Plec de la școală, ajung acasă, mănânc ceva și ies să mă plimb, e așa plăcut afară, iarba este ușor bătută de vânt, vântul este răcoros în timp ce afară este cald, îmi cumpăr o cafea și mă așez pe o bancă ascultând muzică și sorbind din cafea (Irish).
La 20 de metri de mine era o gașcă de băieți cu vârste cuprinse între 12 și 14 ani, se lăudau care are Kendama mai tare și tot exersau scheme cu această jucărie obsesivă pentru toți cei de vârsta lor.
După o vreme merge un tip la băieți și începe să îi înjure, posibil beat, băieții încep să își bată joc de el.
Nimic ciudat în ziua de azi, dau din umeri și îmi sorb din cafea.Nu am vorbit despre mine, nu ?
Sunt Mark, 17 ani și înălțime de 1.71, sunt mereu plictisit și lipsit de viață, ochii mei sunt asemănători cu ochii unui pește mort, când nu dorm observ mediul înconjurător încât să știu de ce să mă feresc pe viitor.
... Atât de somn ...
CITEȘTI
Nemuritorul
ActionCe faci când fără să vrei mori și te întorci la viață ? Ce ai face daca ai fi prins în ciclul ăsta ? Nemuritorul.