12. Kapitola

1.4K 84 4
                                    

Ráno mě probudilo zvonění na zvon . Bylo jasné , že na něj zvoní kluci aby nás všechny probraly . Večer u táboraku nám říkaly , že to tak bude . Bohužel nelhaly a řekly pravdu . Podívala jsem se na mobil a zjistila , že je sedm ráno . Pamatovala jsem si moc dobře , že máme na přípravu na rozvičku asi tak patnáct minut .

Vstala jsem z postele a oblékla jsem si pohodlný věci na cvičení. Šla jsem do koupelny a opláchla si vodou obličej . Podívala jsem se na kosmetickou taštičku co sebou mám , ale zavrhla jsem fakt , že bych se líčila . No co je to jen tábor navíc zas tak hrozně podle mě bez make-upu nevypadám . Pokud ani tak je mi to jedno stejně už se nepotřebuju nikomu líbit .

Z vlasů jsem si udělala culík a šla do chodby , kde jsem si obula boty a čekala na Am . Ta se narozdíl ode mě nalíčila. Sice jsem nepochopila proč , ale tak je to její věc .

"Tak pojď nehodlám dělat dřepy navíc " zasmála jsem se a Am se zívnutím souhlasila . Jak jinak .

Došly jsme na místo , kde se cvičí a tam už byl Harry se Zaynem . Oba měli na sobě sportovní oblečení a Harry měl z vlasů udělaný drdůlek .Najednou si nás Zayn začal počítat a já měla chuť křiknout 'Zayne jsem nevěděla , že umíš počítat !' , Ale raději jsem to neudělala .

"Takže jsme tu všichni , takže můžeme začít cvičit " usmál se Zayn .

"A proč tu nejsou ostatní ?" Zeptala se nějaká holka . "Jely autem pro snídani " vysvětlil a ona přikývla na souhlas .

Pak jsme začali cvičit . Dělaly jsme takové ty klasické cviky a pak si šli zaběhat . Běžely jsme lesní cestou , která byla v pohodě k jednomu kostelýku a nazpět .

"Em" zachraptěl Harry zamnou , když se mi rozvázala tkanička a já si jí zavazovala . "No co se děje ?" Zeptala jsem se ho .

"Liam je psychcky v háji "

"Chápu , že ho ty a ti tvý kamarádi bráníte , ale může si za to sám . Je mi to jedno " řekla jsem a snažila se znít  vážně i když to tak nebylo .

"Oba víme , že ho miluješ a jedno ti to prostě není . To je tak těžký si ho vyslechnout ? Upřímně se ti nic nestane když to uděláš " řekl naštvaně . "Navíc včera pil do dvou do rána . Pak jsme mu musely sebrat flašky kdo ví čeho . Nedělal by to jen tak " řekl a odběhl pryč . Pokrčila jsem rameny a běžela abych nebyla poslední . Přeci jen poslední většinou byly ty , co chtěly klukům okukovat zadek . Běžela jsem a bylo mi vše jedno . Hold tady na tomto táboře budu muset nějak přežít .

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat