13. Kapitola

1.4K 81 7
                                    

Po rozcvičce jsme měly všichni nějakou dobu na to , abyjsme se převlékly z propocených věcí , třeba se vykoupaly a tak .

Já jsem si ze skříně vyndala čisté věci a zalezla s tím do koupelny a zamkla se tam pro jistotu . Svlékla jsem se do naha a mé věci položila na pračku co tu byla . Vlezla jsem do sprchového koutu a zapnula vodu . Začaly na mě padat teplé kapky vody . Užívala jsem si to , ale když Am začala bouchat na dveře , že tam také chce a že už tam jsem již deset minut , tak jsem neochotně vylezla ze sprchového koutu . Pomocí ručníku jsem se usušila a oblékla do předem připraveného oblečení . Vlasy jsem si rozpustila a měla je lehce vlnité . Na ruku jsem si dala tu gumičku a vyšla z koupelny .  Am mě v rychlosti vystřídala a já šla do obýváku . Zarazila jsem se v pohybu , když jsem tam viděla stát Liama . Zadrhl se mi úplně dech a já nevěděla co mám dělat .

"Em miluju tě " řekl a šel ke mě blíže . Já jsem začala couvat dozadu a nahmátla jsem kliku bohužel od koupelny , která byla zamčená .

"Miluješ mě a právě proto mě podvádíš "

"Není to tak " řekl a chtěl pokračovat , ale já ho vyrušila . "Hale upřímně Liame nevím o co ti jde , ale my dva jsme spolu skončily . Budeme se tady ignorovat a pak jakmile skončí tábor tak to bude konec našeho kontaktu . Už mi nevolej a nepiš mi " řekla jsem a v rychlosti utekla do mého pokoje , kde jsem se zamkla .

Slyšela jsem jak něco řve , ale ignorovala jsem to . Sjela jsem po zavřených dveří a rozbrečela se . Je to těžký . Je těžký ho vidět , ale bohužel nedokážu mu tohle odpustit . Udělal toho hodně . Pro někoho by to byla jen prkotina , ale pro mě opravdu ne . Vždyť sakra podvedl mě a má s ní dítě !

Po deseti minutách jsem slyšela prásknutí dveří . Setřela jsem si slzy a šla si umýt obličej . S Am jsem poté zamířila na snídani do té boudy . Musely jsme tak trochu do kopce , ale nebylo to hrozný . Posadily jsme se k jednomu ze stolů a všimla si že kluci z té skupiny společně s jejich přítelkyněmi mají u dveří spojených do jedné lajny tři stoly , tak aby viděly na celou jídelnu . Bylo tam pro ně dostatek židlí . Samozřejmě .

Po zhruba pěti minutách přišli do této místnosti kluci a dost holek začalo pištět . Hlavně když se objevil Liam . Můj Liam . Zatřásla jsem hlavou a snažila se ignorovat pohled Liama .

"Ahoj " usmál se zářivě na všechny Liam a já poznala , že to není tak úplně upřímný úsměv . Ony mu to  , ale žraly což bylo asi nejvíce důležité .  "Omlouvám se vám , že jsem s vámi včera nebyl na zahájení tábora . Bohužel nebylo mi dobře a bál jsem se aby jste něco kde mě nechytli . Pochybuji , že by jste se chtěly nakazit " zasmál se .

"No nic . Po snídani se všichni půjdete rozdělit do vašich týmů . Doufám , že si všechny pamatujete u jakého z nás jste " usmál se a rozhlédl se po celé jídelně . Od mnoha stolů šlo vidět přikývnutí či křiknutí , že ano.

"Tak doufám že ano . Když by ne tak tady na nástěnce je vždy tým a pod ním jsou členové " řekl a ukázal za sebe na nástěnku .

"Teď už vás nebudu rušit a najezte se ať máte energii " usmál se .

Po snídani , kde jsem se dost najedla jsem šla před tu boudu a tam už se lidé rozdělovaly do týmů. Šla jsem k Liamovi a povídala si s Am .

"Emm mohl bych si s tebou prosím promluvit ?" Zeptal se nervózně Liam a podrbal se na zátylku .

"Ne to teda nemohl " odsekla jsem . "Notak vždyť ,.." chtěl pokračovat , ale už sem přišli i ostatní takže nemohl pokračovat za což jsem byla v tuto chvíli opravdu ráda .

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat