Randomságok

30 5 1
                                    

Minden osztályban vannak barmok. Nálunk sincs ez másképp. A barmokat több csoportba lehet osztani. Hülyék, idegbetegek stb.. Mindkét fajtából vannak.
Kezdem az "idegbeteggel". Kedves Kristóf régebben nem nagyon tudott uralkodni az idegein és hamar bedühödött de rendesen. Egyszer volt az, hogy tesin játszottunk, de nem úgy ahogy neki tetszene. Ő ezen felidegelte magát és óra után mikor ment be a terembe (harmadik osztályba volt és az ajtót zártuk) ugye bevolt zárva és szabályosan kiszakította az ajtót.
Azért Zsombi is kis pukkancs. Neki is, ha nem tetszik valami akkor csapkod, kiabál.

Elsőben Az Olivér meg egy régi osztálytársam játszottak és ahogy futottak ki az udvarra Oli beleesett az ajtóba aminek nagyrésze üveg. Szerencsére semmi komolyabb baja nem lett, csak egy pár üveg darab bele állt a kezébe, de unokatesóm aki ügyeletes volt gyorsan elvitte orvoshoz.

(Most a barom szó túlzás, meg nem akarok bunkó lenni. Szóval ezt nem barmoknak vesszük.)
Lia, Vivi meg Martin dobálták a kézit, ami Zsombi labdája. Az akkori termünk hátuljában volt egy üvegszekrény, amiben bioszhoz való cuccok voltak és véletlen kidobták labdával az üveget. Szegénykéket úgy sajnáltam, mikor elkezdtek sírni.

Verekedések is szoktak lenni rendesen. Inkább így Martin meg Kristóf az aki belekeveredik ilyenbe.

Meg ott van Attila. Szegényt egy csomóan piszkálják. Random beszólogatnak neki, dobálják, beszólnak neki, tologatják a padját. Vagy mikor ő is vissza szól akkor meg elkezdenek lökdösődni.

Egy osztály életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora