Don't forget to comment, vote and fan! Love you all (:
xx Robin en Nina
Louis pov.
"What the hell dude!" schreeuw ik en duw Harry van me af. Hij grijnst en trekt me weer tegen hem aan. Ik schud mijn hoofd en leun van hem weg. Hij rolt met zijn ogen en legt zijn hand tegen mijn wang aan.
"Kom op Louis, een beetje plezier hebben" fluistert hij in mijn oor en begint aan mijn nek te zuigen. Ik kreun zachtjes en sluit mijn ogen.
''Je bent toch niet gay Harry'' fluister ik en laat hem zijn gang gaan, ogen gesloten. Harry stopt met mijn nek zoenen en tilt mijn kin op.
''Misschien wel'' fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. Hij opent zijn mond een beetje en bijt op mijn onderlip. Ik open mijn mond ook en onze tongen vinden elkaar. Even vechten ze over wie de leiding neemt, en ik win. Tuurlijk win ik, Harry is zo onder invloed.
Zijn handen gaan naar mijn kont en hij knijpt er zachtjes in. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en voel dat hij al aardig hard is. Ik grijns en ga op mijn tenen staan zodat ik mijn member langs die van hem kan schuren. Hij kreunt luid en knijpt harder in mijn kont.
"Laten we dit mee naar jou nemen" fluister ik in zijn oor en kus het zachtjes. Harry knikt snel en grijpt mijn hand vast.
--
Als we in zijn appartement aankomen duw ik hem ruw tegen de muur aan en begin hem te zoenen. Harry grijnst door de kus heen en lijd me naar zijn slaapkamer. Hij duwt me op zijn bed zonder de kus te verbreken en begint me ongeduldig uit te kleden. Ik help hem en zodra ik alleen in mijn boxer lig draai ik ons om en begin ik hem uit te kleden. Ik druk mijn lippen weer op die van hem en breng mijn hand naar zijn boxers. Ik wrijf over zijn erectie heen en hij kreunt in mijn mond.
''Don't tease'' kreunt hij luid en trekt zijn boxer uit. Ik grinnik en leg mijn hand op hem. Hij kreunt luid en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik begin hem langzaam af te trekken. Hij kreunt steeds luider en begint me steeds ruiger te zoenen.
''F-fuck'' kreunt hij en verbreekt de kus. Ik draai ons weer om en trek mijn eigen boxer ook uit. Ik pak een condoom die ik op zijn nachtkastje zie te liggen en doe hem bij mezelf om. Harry bijt op zijn lip en grijnst.
"You're bigger then i expected'' kreunt hij en legt zijn benen om mijn schouders. Als ik een comfortabele positie heb gevonden steek ik eerst een vinger in hem. Harry kreunt en gooit zijn hoofd in zijn nek. Ik stop er een andere vinger bij en krul ze op.
"Fuckfuckfuck" kreunt hij en bijt op zijn lip. Ik grijns en voeg er een derde vinger aan toe.
"Haryfucktherefuckfuck" schreeuwt hij en zet zijn nagels in het dekbed. Ik haal mijn vingers er uit en vul hem op met mijn member. Harry schreeuwt en knijpt zijn ogen dicht.
"Oke?" vraag ik voorzichtig. Harry knikt en bijt harder op zijn lip.
"Move" kreunt hij luid. Ik beweeg langzaam op en neer en hoor Harry onder me kreunen, nu van genot. Ik kreun ook en besluit iets dieper te gaan, tot ik Harry hoor schreeuwen.
"Harry?"
"Daar" kreunt hij. "Alsjeblieft Louis hit me there again pleasepleaseplease" smeekt hij en gooit zijn hoofd weer in zijn nek. Ik kreun luid en ga sneller op en neer, terwijl ik Harry (En mezelf) steeds harder laat schreeuwen.
"So.. close" schreeuw ik en gooi mijn hoofd in mijn nek.
"C-come for me" kreunt hij luid.
"H-H-Harry!" schreeuw ik en kom in hem. Dat stuurt Harry ook over de rand, en hij komt over zichzelf heen. Ik lik het af en haal mezelf uit hem. Ik plof naast hem neer op het bed en probeer op adem te komen.
"Jij bent geweldig" fluistert Harry, slaat zijn armen om me heen en valt in slaap. Aangezien Harry me zo strak vast heeft en ik geen auto heb, besluit ik hier maar te blijven. Ik suit mijn ogen en voor ik het weet slaap ik.
--
Harry pov.
14:00
Met een kreun word ik wakker. Spierpijn, hoofdpijn en misselijkheid, zoals gewoonlijk, maar ook een naakt lichaam naast me. Ik open mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik hoop dat het geen lelijk meisje is.. alsjeblieft laat haar er redelijk uit zien en..
Fuck
"Louis!" schreeuw ik en spring op uit mijn bed, tot ik tot de ontdekking kom dat ik geen kleren aan hem. Ik probeer mezelf te bedekkenl, maar kan zo snel niks vinden. Ik sprint naar mijn kast en pak er een boxer uit.
"Nog vijf minutjes" kreunt Louis en draait zich om.
"Niks vijf minuutjes! Kom godveredomme mijn bed uit flikker!" schreeuw ik kwaad en trek de dekens van hem af. Ik heb er meteen spijt van als ik zie dat Louis naakt is.
"Dude!" schreeuwt Louis kwaad en vist snel zijn onderbroek van de grond af. Als hij hem aan heeft staan we even ongemakkelijk tegenover elkaar. Louis ogen op de grond gericht en mij op die van hem.
"Hebben we vannacht.. je weet wel?" vraag ik voorzichtig. Louis kijkt op en kijkt in mijn ogen. Hij knikt voorzichtig en bijt op zijn lip.
"Fuck" mompel ik en laat mezelf op mijn bed vallen.
"H-het spijt me Harry i-ik.."
"Louis?"
"Ja?"
"Kun je.. kun je alsjeblieft gewoon opflikkeren en niet meer terug komen?" vraag ik met mijn handen in mijn gezicht.
"J-ja" stottert hij. Ik haal mijn handen voor mijn gezicht weg en zie hoe hij zijn spullen bij elkaar raapt. Ik zucht diep en kijk hoe hij zich aankleed.
"Het spijt me echt heel erg Harry ik had het niet zo ver moeten laten komen en.." Ik onderbreek Louis geratel door op te staan en hem de deur uit te duwen. Ik gooi de deur achter hem dicht en laat mezelf op mijn bed vallen.
JE LEEST
Addicted - Larry Stylinson Fanfiction
FanficHarry wil zijn saaie leven in Londen ontsnappen en besluit naar Atlanta te verhuizen, een enorme feeststad. Eenmaal daar ontmoet hij een oude schoolvriend, Jeff, die in de drugshandel beland is. Harry doet al snel met hem mee en raakt verslaafd aan...