19 - hør undskyld

356 17 3
                                    

(Olivia's synskvinkel)

Wow.

Han mener det faktisk.

"Du er helt tavs" hvisker han, jeg kigger ned i jorden "Olivia, er du ikke sød og svare" siger han benene. Jeg tager en dyb indånding "Martinus, du er sød, sjov, dejlig, irriterende og skør, du er en hver piges drøm" siger jeg "ja hvad er der med det?" Griner han "men du er bare ikke min drøm" hvisker jeg rigtig lavt "undskyld, det hørte jeg ikke" griner han, jeg kigger stadig ned i jorden, men rejser mit hovede op, jeg skal kigger ham i øjne når jeg siger dette.

"Martinus, du er som sagt en hver piges drøm! Men du er bare ikke min" siger jeg "hvad?" Siger han "jeg siger du ikke er min drøm" siger jeg stille "jeg hørte godt hvad du sagde men hvad mener du med det?" Griner han "jeg elsker dig" siger jeg, hans ansigt lyser helt op "Men, jeg er ikke forelsket i dig" siger jeg stille og lægger pres på 'for'. Der bliver hurtigt stille "sig noget" siger jeg stille og prøver og få øjenkontakt med ham "Martinus, er du ikke sød og sige noget?" Siger jeg igen stille.

"Jeg øhm, jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, for jeg er faktisk pænt chokeret lige nu" siger han og tager sig til hovede "3 år, 3 år har jeg brugt på at tænke på dig, jeg har brugt 3 år på at prøve og komme i kontakt med dig, jeg har brugt 3 år på at savne dig og tænke på om du savnede mig, jeg brugt 3 år på at græde mig selv i søvn, kun på grund af dig" siger han med hævet stemme "og det har alt sammen været spild af tid" siger han stille og går hen mod de andre.

"Martinus, stop lige" siger jeg, han vender sig og kigger på mig "hvad nu? Har du ikke såret mig nok? Har du ikke brugt nok af min tid? Jeg er træt af det her" siger han med hævet stemme "Martinus" siger jeg stille "nej, jeg har fået nok af alt dit pis!" Siger han surt og går hen til mig "jeg har fået nok af dig" siger han stille og kigger mig i øjne "jeg er ked af at du har brugt så lang tid på at tænke på mig" siger jeg men bliver afbrudt "du er ikke en skid ked af det, det rager dig en høstak" sig han stille men surt.

"Martinus stop" siger jeg "gu' vil jeg ej stoppe" siger han "Martinus jeg tror lige vi stopper her" siger Magnus, Martinus vender sig om "kan du ikke blande dig uden om?" Siger han surt "Martinus er du helt gået fra forstanden, se på Olivia, hun er skide bange" råber Marcus og peger på mig, han har ret, jeg ryster, Martinus kigger på mig og hans ansigt udtryk ændre sig fra vredt til bekymret "Hør undskyld" siger han stille og skal til og tage fat i min hånd.

"Du skal ikke røre mig" hvæser jeg stille.

-jeg ved ikke rigtig med jer men Oinus går ikke så godt
Hvad synes i?
Skal de komme sammen eller finde nogen andre?
Valget er jeres

XOXO
TheUnperfectGirl🥀

#425 reads

One Way♡ ~afsluttet~Место, где живут истории. Откройте их для себя