😇ΠΕΡΙΓΡΑΦΉ😇

132 16 0
                                    

Η Ελίνα είναι μια 20χρονη κοπέλα που δεν την ενδιαφέρει κανενας εκτός από την μικρή της αδερφή την Έλσα που είναι 9 χρόνον,έχει και μια κολλητή την μπελά που την ξέρει από τα 10 της...οι οικογένια της έχει καταστραφεί ο πατέρας έχει φύγει από το σπιτι εδώ και 2 χρόνια και είναι με άλλη γυναίκα, η μητέρα της εχει γραμμένες δεν την ενδιαφέρει αν η κορες στης ειναι καλα αν θέλουν κατι, παλιά δεν ηταν έτσι νοιαζόταν της αγαπούσε τώρα ποια από την μέρα που την παράτησε ο άντρας στης περνάει ολοι την μέρα με άντρες γιατί αυτή είναι η δουλειά της πλέων. Από την άλλη πλευρά η Ελίνα δεν είναι τόσο αθώο γιατί εδώ και 4 χρόνια ασχολείται με τα ναρκωτικά μαζί με την κολλητή της την Μπελα.

Ο Nick είναι ένας 30χρονος άντρας που είναι αυταρχικός,εγωιστής και οξύθυμος άνθρωπος τα θέλει όλα δικά του, δεν δέχεται τα οχι ,είναι ο μεγαλύτερος player που μπορείς φανταστείς...εχει εναν κολλητό τον Chris που τον ξέρει από τα 5του,ειχε ένα σκοτεινό παρελθό που προσπαθεί με τα χρόνια να το θάψει βαθειά μέσα του και αυτό το καταφέρνει χαρις την δουλειά του η οποία είναι αστυνομικός μαζί με τον Chris...

______

Όλα ξεκινάνε από την στιγμή που Nick θα πιάσει την Ελίνα, αλλά όλα ανατρέπονται. Θα καταφέρει ο Nick να κάνει την Ελένη να σταματήσει τα ναρκωτικά;η θα εθιστεί ακόμα πιο  πολυ και θα καταστρέψει το εαυτο της;

STAY ALIVE Donde viven las historias. Descúbrelo ahora