12-İki Arada Bir Derede

1.1K 29 14
                                    

Keremin dediği şey kulaklarım da çınlıyordu Seni Kıskandım kıskandı beni...Bir dakika bir dakika kesinlikle bu bir rüyadı.Evet Zeynep iyice kafayı yedin ve ayakta bile rüya örüyorsun.Kesinlikle doktora görünmem lazım artık.Aval aval etrafa bakmaya başladım.Birden kollarımı sıkan iki el sayesinde kendime geldim.Ya da gelmeye çabaladım.Ne oluyor arkadeş alo...

Zeynep bişey demiyecek misin?Kerem suratıma aval aval bakıyordu ne şimdi rüya değil miydi?

Rüya değil mi bu ya!

Ne rüyası Zeynep kendine gel.Haa yani her gece beni rüyanda görüp alışkanlık ettiysen bişey diyemem.Keremin bu lafından sonra sizce ne olmuştur.

A-onu ayaklarından tutup terastan aşağıya sarkıttım.

B-Onu kollarından tutup yere yapıştırdım.

C-Samuray kılıcımla onu parçalara ayırdım.

Doğru seçeneği bulmak zor değil D hiçbiri.Kollarımı ondan kurtarıp omzuna sert bir şekilde vurdum.Hala suratıma bakıyordu pişmiş kelle gibi sırıtarak.

Ne gülüyorsun kerem haa!napmaya çalışıyorsun ne halde olduğuma baksana.Neyim ben senin oyuncağın mı?Her gel demende gelen git demen de giden bir köpek mi?İçimdekileri dökerken bir yandan da ağlıyordum başım fena halde zonkluyordu.Ama bağırmama engel değildi.Yeter artık tamam mı dayanamıyorum.Ne senin kaprislerine ne de umursamaz tavırlarına.Bazen bakıyorum o kadar sıcaksın ki ama bazen çok soğuksun.Yabancısın bana anla artık.Sen o benim sevdiğim aşık olduğum adam değilsin değiştin.Ne olmuş şefle konuştuysam.Sen ezgi ile konuşurken birşey diyor muyun.Annenin ayarladığı görüşmelere giderken?Barlarda fingirderken?Gıkım çıktı mı yok!Şimdi sesini kesme sırası sende.Savaş bana senin göstermediğin saygıyı gösteriyor.Bana iyi davranıyor beni...

Ondan hoşlanıyor musun?

Evet hoşlanıyorum ve bana karışma.Hayır aslında hoşlanmıyordum tek amacım onun canını acıtmaktı..O benim canımı her defasında nasıl yaktıysa bende aynısını ona yapmak istemiştim.Evet bunu istedim çünkü beni anlamasını bana iyi davranmasını ummuştum.Verdiğim cevap karşısında gözleri dolmuştu.Ne kadar benden gözlerini kaçırdıysa fark edebiliyordum.Kasını sallayıp yavaşça kapıya doğru yürümeye başladı.Napmam lazım arkasından koşup sarılsam mı yok zeynep 'ya o kadar laftan sonra yuh yani.Bir dakika napıyorum ben ve ellerim neden keremin beline sarılı bir halde.Kendi kendime konuşurken kereme vatoz gibi yapıştığımı ne kadar çabuk unuttum ben.Kesinlikle doktorluk oldum artık.Arkasına dönmeye çalışsada izin vermedim.Çünkü yüzüne bakmaya ne cesaretim ne de gücüm kalmıştı.

Lütfen öyle kal kıpırdama.

Dediğimi yağmıştı.Böyle yıllarca ve aylarca kalabilirdim.Şu an kıyamet kopsa umrumda olmazdı.Çünkü yıllarca özlemini duyduğum o kokuyu içime çekmekle meşguldüm.

Zeynep ben özür dilerim seni kırmak istemezdim.

Evet Zeynep'i üzmek istememiştim hiç bir zaman.Belki hiç bir zaman konusunda haksız olabilirim.Ama Savaş ile ilgili dediklerinden sonra kalbim acımıştı.Gözlerim dolmuştu istemsizce demek ki Zeynep bu yüzden benimle konuşurken gözlerini benden kaçırıyordu.Onu gözmeye daha fazla dayanamayıp arkamı dönüp yürümeye başladım.Ayaklarım benden habersiz hareket ediyordu sanki.Aklımda büssürü şey vardı.Bir anda belime dolanan o iki el sayesinde bütün düşüncelerimden sıyrıldım.Arkama dönmek istediğimde ise Zeynep engel oldu.Ama ben dönmek istiyorum.Bu haksızlıktı.Onu doya doya koklamak istiyorum.Gözlerine bakmak.Yavaşça kollarını gevşeterek ona doğru döndüm.Gördüğüm manzara karşısında hiç şaşırmamıştım.Gözleri kıpkırmızıydı ve tabikide burnuda.Yüzüne düşen o inatçı buklesini alıp kulağının arkasına koyduğumda yüzünü avuçladım.Hala gözlerime bakamıyordu.Söyledikleri yüzündendi biliyorum.Ama söyledikleri yüzünden kendim bile kabul edemediğim duyguları fark etmemi sağladı.Evet Zeynep'i seviyordum ve onu kaybetmek istemiyorum.

Ne oldu neden öyle bakıyorsun.Sessizliği bozan Zeynep olmuştu.

Ben bu kadar değişmiş olmama rağmen sen hiç değişmemişsin.Gözlerin hala buğlu bakıyor.

Keremm...Söylediklerim yüzünden utanmıştı galiba.Her halinden belliydi yanakları kızarmıştı.

Artık gitmeliyiz.Arkamı dönüp merdivenlerden inecekken Zeynep seslendi.

Kerem...

Efendim.

Akşam bişeyler yapalım mı tabi müsaitsen.

Hımm bu bir randevu mu?Olsun bakalım seni evden alırım saat 8 de tamm?

Kerem merdivenlerden aşağıya inerken kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.Allahım rüya olmasın lütfen lütfen lütfeenn...Kendi kendime sevinç çığlıkları atarken bir yandan da merdivenlerden iniyordum.Ve tahmin edin ne oldu?Tabiki de düşmedim.Ama karşıda konuşan ve gülen! Ezgi ve Kerem'i gördüm napmaya çalışıyordu bu.Adımlarımı hızlandırıp yürümeye başlarken yapacağım şeyi düşünüyorum.

2 Saat Sonra...

Elbise mi giymiş kerem'i bekliyordum.Ona sinirliydim ama daha iyi planım vardı ona günü gösterecektim.Kapıda duran arabanın sesinden sonra korna sesini duymuştum.Kalkıp kapıyı çalmaya bile tenezzül etmiyordu.Neyse ben sana yapacağımı bbilirim Sayer!Evden çıkıp arabaya bindiğimde Kerem beni süzüp önüne döndü.Hiç bişey konuşmadan arabayı sürüyordu.Bende ona ayak uyduruyordum tek kelime bile etmeden camı açıp başımı dışarıya çıkardım.Soğuk yüzünden yüzüm kızarmış olmasına rağmen ağlamamak için bunu yapmam gerekti.Bir ara kucağımda bir sıcaklık hissettim.Baktığımda ise bir battaniye kucağımda duruyordu.Büyük olasılıkla eteğim açılmasın diye vermişti.Çünkü elbise oldukça kısaydı ve Kerem bundan nefret ederdi.Sebebini sorduğumda ise ateş saçan gözlerini bana çevirir cevap vermezdi bende sorma gereği duymamıştım bunun için.

Üşüme diye verdim.Keremin sesi ile irkilmiştim.İçimimi okuyor bu yoksa Allah allah ay canım ya beni düşünmüş.Başımı sallayıp battaniyeyi bacaklarıma örttüm ve dışarıyı izlemeye devam ettim.Güzel ve şirin bir yere gelmiştik önceden konuştuğumuz gibi.İçeriye geçip masaya oturduk.Hala konuşmuyorduk ve sinirlerim bozulmuştu.Bana bakmıyordu bile.

Ezgi ile konuşken iyi ama.Fısıltı ile söylemişti Zeynep

Ne oldu bişey mi dedin.

Hayır siparişleri verelim acıktım da çok konuşmaktan.İğneleyici bir ses tonuyla konuşmuştum.Yemekleri sipariş ettikten sonra tekrar suskunluğa gömüldük.

Eee böyle mi olacak?

Nasıl  yani kerem..

Susacak mıyız böyle?

Ne bekliyorsun söyle onu yapayım kerem.Ne yapsam sana yaranamıyorum ve yoruldum gerçekten.Çatıda konuştuktan sonra herşey güzel derken 5 dk ya 5 dk sonra Ezgi ile gülerken görüyorum seni napmaya çalışıyorsun sen?

Ne diyosun Zeynep ne eezgisi ne konuşması sen ne dediğinin farkında mısın!

Evet ve bana bağırma herkes bize bakıyor.

Bakarlarsa baksınlar umrumda değil.

Ama benim umrumda.Kerem arkasına döndüğümde karşısında Savaş'ı görmüştü.

Benim umrumda ona böyle davranamazsın.Sevdiğim kadına bağıramazsın!

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin