Plan

1.3K 79 22
                                    

Masanın üstündeki ameliyat bıçağını alarak koluma derin bir çizik attı.İstemsizce çığlık attım,ah dostum canım çok acıyor.Ben kolumun ağrısıyla uğraşırken bu sefer diğer koluma yine bir çizik attılar.Ah tanrım iki kolum da feci acıyor.

  Sersem gibiyim,etrafıma bakındım.Odama nasıl gelmiştim?Beni kim getirdi?Ah başımda çok ağrıyor.Kollarıma baktım,tanrım kollarıma ne olmuş böyle?Yamuk yılık bir dikiş,kollarımdaki kanları silmemişler bile.Üstüm başım kan içinde ah lanet olsun!Karnımda çok açtı,şuan akıl hastanesini bile özlüyorum.

 Yapacak hiç bir şeyim  yoktu,tekrar yatağıma yattım ve gözlerimi tavana diktim.Bu yerden nasıl kurtulabilirdim?Issız bir yer burası,kimse gelmez ki.Yatağımdan doğruldum,buradan nasıl kaçabilirdim?Ah lanet olsun!Tekrar kendimi yatağa attım.Ah  ne kadar salağım ben böyle!Çıkabilecek kadar bir pencere var odamda,gayet kolay bir şekilde pencereden çıkarım fakat duvara tırmanmak çok zor ve yorucu.

 Pencereye tırmanmayı düşündüm fakat beceremedim.Kollarım gerçektende çok acıyordu ve pencere çıkmak için kol gücü gerekiyordu.Kendimi iyice saldım,öleceksem öleyim!Umurumda bile değil.Ah şaka yapıyorum aldırmayın siz.Gerçektende yaşamak istiyorum!Ölmek için çok gencim.Son bir kere ailemi göreyim sonra öldürün beni.Acaba ailem şuan nerede?Veya yaşıyor mu?Hayır Sofai!Ağlamak yok!Sen güçlü bir kızsın!Buradan da çıkacaksın,ailene kavuşacaksın o evden kurtulacaksın ve mutlu yaşayacaksın!

   Ah tanrım ben kimi kandırıyorum?Tabii kide burada öleceğim.Zaten buradaki amaç o,öleceğim.Birden kapı açıldı,yemeği yatağımın oraya kaydırdı.Yemeği ve yemek ve yemek arasında kararsızdım.Aslında yemek istemiyordum ama fazla bir gücüm kalmamıştı.Yemeği yedim,kendimi tekrar yatağa attım.Tekrar o pencereye baktım,çıkmaya çalıştım gene olmadı..Sanırım burada öleceğim..

Biliyorum çok kötü oldu ama sizi daha fazla bekletmek istemedim :P Şimdi size bir iyi bir kötü haberim var.Aslında umursar mısınız bilmiyorum ama haber edeyim dedim.Birincisi Evdeki Kız 6-7 bölüm sonra final olacak.İkincisi Evdeki Kız biter bitmez gene korku hikayesiyle sizlerleyimmm :)) 

Evdeki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin