(UZUN zaman sonra herkese merhaba...Hikayelere 1,2k okuma gelmiş sizin sayenizdee herkese çoooooooook teşekkürler...yeni bölüm isteyen çok olmuş evet karşınızda yeni bölümm bu bölümede yüksek sayıda okuma istiyorumm.Kusura bakmayın daha tatile yeni girdik yeni yazabildim...herneyse sizi JACOBIN yeni maceralarıyla yalnız bırakıyımm..HEY SEN İYİ OKUMALAR SANAAA (biraz kısa oldu sorry hgıhx)
herkeseee selammm...Yine uzunn bi zaman sonra tekrardan günlüğüme geri döndümm....hepiniz biliyorsunuz ztn heryerden beni takip edip illaki bişeyler öğreniyorsunuzdur...okullar tatile girdi e tabi bizde yani şarkılar çıkarmaya devam ediyoruz..umarım son çıkardığım ''HİT ME BACK'' i beğenmişsinizdir..Gerçekten çook uğraştık...herneyse şu aralar biraz düşünceliyim evet şuan biriniz ''neye nasıll'' diye sormuştur hemen söyliyim müsically de artık olduğundan az beğeni alıyorumm insta da biraz öyle NİİDEEN şurdan hepinize umarım beğeniceğinizi söylüyorumm...bi kaç ağızdan ağza dedikodular çıkıyo Sözde LUNA ile çıkıyormuşum...ahhh only friends jckıvkıvsz...her hafta bi konser verip MEET & GREAT yapıyorum ve bundan da çook mutluyumm düşünsenize bi her gün yeni temiz kalpli insanlarla tanışıyorsunuz evet sizcede çok güzell...ughhh arkadaşlar sanırım bugünlük bu kadarr görüşmekk üzereee.....