19 Bölüm "Esir"

1.6K 96 9
                                    

Eylemden:
Bomba sesi duyunca hemen yataktan sicradim. Fethi bana dogru bakarken ben korktugumu göstermemek icin cama bakiyordum. Dumani görünce dahada panikledim. Hemen disari ciktik.
Fethi: Noluyor ya?
Mücahit: Kutlama yapiyoruz
Eylem: Ne kutlamasi?
Mücahit: Colak tam 4 Aydir hapiste onu kutluyoruz
Eylem: Bu saat de?
Mücahit: Evet
Allahim herkes bi tuaf gibi. Kutlama bittikten sonra iceri gectik ben kendi odama dogru giderken Fethi kolumdan tuttu.
Fethi: Eylem yanima gel istersen
Eylem: Yok iyim böyle
Fethi: P-peki iyi geceler
Yatagima gittim hemen yattim. Gözlerimi actigimda Fethi yatagimda oturmus ve beni izliyordu.
Eylem: Fethi? Noldu ne isin var burda?
Fethi: Sey seni uyandirmaya geldim Henri nin ifadesini alicakmissin.
Eylem: Ayy dogru ben üstümü degisip geliyorum
Fethi: Tamam
Fethi Odamdan cikti bende Siyah Pantolon giyindim üstünede Beyaz T-Shirt. Disariya ciktim Fethi kosarak yanima geliyordu.
Eylem: Noldu?
Fethi: Görevimiz cikti biz gidiyoruz
Eylem: Tamam dikkat edin
Fethu kosarak gitti bende Henrinin yanina gittim
Eylem: Selam Henri
Henri: Merhaba bende seni bekliyordum
Eylem: E anlat bakalim
Henri: Ilk önce tesekkür ederim beni kurtardin
Eylem: Ben bazilariniz gibu acimasiz degilim Henri. Direk soruyorum colak? Veya oglu? Anlat
Henri: Bende Colak i sadece tanimak zorunda oldugum icin taniyorum. Yani beni ailemle tehtit ettiler bende görüstüm. Sonra Ailemi güvenli biyere götürünce beni rahat biraktilar
Eylem: Senden ne istediler?
Henri: Para. Hemde cok Para
Eylem: Peki Oglunu taniyormusun?
Henri: Hayir hic görüsmedim
Eylem: Peki yalan söylemedigini nerden bilicem?
Henri: Suclu olsam sana bunlari anlatmam. Sadece kücük bi bilgi var elimde
Eylem: Neymis o?
Henri: Ayhan Kender. Onu bulun
Eylem: Benim Timim zaten Ayhan Kender icin görevlendirildi.
Henri: O Babamdan Para aldi ve büyük planlari varmis. Ayrica Eylem Mercier yi taniyormus. Yani seni.
Eylem: Öyle mi? Nerden taniyor acaba
Henri: Okadarini bilmiyorum. Beni tehtit ettiklerinde söylediler hic yardim arama filan.
Eylem: Peki baska bi suca dahil oldun mu?
Henri: Hayir gercekten olmadim.
Eylem: Tamam biz ifadeyi yazili olarak cikartip sana imzalaticaz sonra serbest birakiriz ama tabiki pesinde birileri olur.
Henri: Tamam
Eylem: Tesekkür ederim Henri. Görüsmek üzere
Henri: Rica ederim. Görüsürüz belki
Sorgu Odasindan ciktim Dinlenme Odalarina gectim Fethiyi düsündüm. Insallah baslarina birsey gelmez. 1-2 Saat bekledim hala yoklardi. Sonra Kosarak Emre geldi.
Emre: Komutanim Askerler!
Eylem: Nolmus?
Emre: Teroristler tarafindan esir alinmislar
Eylem: Neee? Hemen cikiyoruz
Emre: Cikalim da nasil bulucaz. Bizim Timin yarisi yok zaten.
Eylem: Dogru kac kisiyiz?
Emre: 5
Eylem: Hemen yanima cagirin
Emre kosarak Timi cagirdi. Digerleri baska görev icin gitmislerdi.
Eylem: Tamam Emre sen Hakan ile gidiyorsun. Serkan sende Mahir ile gidiyorsun. Bende yanliz cikiyorum.
Emre: Komutanim nereleri ariyalim?
Eylem: Gizli yerler bulmustuk oralari. Ben Düz yoldan Emre Hakan Sagdan Serkan Mahir soldan.
Tim: Emredersinit Komutanim
Eylem: Haberlersiriz
Yola ciktik. Yanlizdim ama icimden bir ses bulucaksin diyordu. Kalbim atiyordu. Fethi ye birsey olursa dayanamazdim. Kosarak ilerliyordum. Bi Eve geldim. Sakli Teroristlerin kullandigi. Hic kimse yoktu. Yinede iceriye gidip baktim. Ama kimsenin olmadigina emin olunca oradan devam yürüdüm. Aklimda binlerce soru vardi. Arasindan birtanesi ise Sebonun onlari esir almasi. Okadar hizli kosuyordum ki nefes alis verisimi kontroll bile edemiyordum. Bir eve daha geldim. Orda okadar Terorist vardiki. Hemen arkadan dolandim ve Fethi gilin burda olduguna dahada emin oldum. Arkadan bir giris vardi kimse durmuyordu orada. Bende ordan girip Fethi gili kurtarip sonra hepsini indirmek istiyordum. O arada Emre bana sinyal yolladi. Kulakliklarimi taktim.
Eylem: Dinlemedeyim
Emre: Komutanim bizim burasi cok sesiz
Eylem: Tamam devam arayin
Emre: Emredersiniz
Kulakliklari indirdim. Kücük bi Bodrum türü biyer vardi. Kapisi Tahtadan. Iki kisi duruyordu önünde. Oraya dogru gitsem indircekler beni. Oyüzden yavasca yaklastim. Arkalarindan. Sonra Bam Bam. Ikisinide vurdum. Kapiya dogru gittim. Kapi yavasca acildi. Basik bir Hava vardi icerisinde. Iceriye dogru gectim. Karanik bir oda Cami vardi ama Cama tahta cakmislar buyüzden sadece bazi yerlerden isik geciyordu. Silahimi elime aldim Kapiyi hizlica ittirdim ve girdim.

-Bölüm Sonu-

Hizli yazdigim icin hatalar olabilir :) simdiden affedin✨

Kırmızı AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin