July. Where it all begin.
The sadness.the happiness.everything.
yeah,like i said.everything
it all starts with this ONE FREAKING,F*****G,ANNOYING JUNIOR.
AND THERE'S ONE THING I WANNA SAY.BUT NOT RN.
bila dah pakai pakaian elok2,cantik2,ayu2,molek2...
BUAT LA ATTITUDE MACAM MANA PAKAIAN KITA TU SAYANG OIIIIII!!!
perangai ntah ke mana,burukkan batch orang lain,burukkan diri sendiri...
NAK JADI APA NIIII???
1. when you actually loves someone,don't hebohkan dekat orang.
2. jangan rasa that someone loves you back.ntah2 kau bertepuk sebelah tangan je.
3. jangan buat cerita terbalik pasal kau and that someone.because when you accidentally/not accidentally did that,kau melibatkan semua orang yang wujud di sekeliling dia.understand that???
4. yang kau pandai cerita dekat orang yang lebih tua daripada kau buat apa,dahla someone tu 2 TAHUN LAGI TUA DARIPADA KAU.SEDAR DIRI YEEEEE.
5. memang seronok burukkan nama batch orang ye???remember,what you give you get back.it's a karma,beb.
6. memag jeling2 senior without reason tu habit ye??
7. dahla mereka cerita buruk pasal batch orang,pastu boleh minta restu kat member batch tu?kau fikir ini drama melayu ke??
8. kawan aku yamg kemaruk drama melayu,yang jatuh cinta kat someone pun tak pernah sampai buat cerita buruk about someone tu tau.
9. kenapa tak nak mengaku dari awal? kan senang.
10. don't be a stalker,don't buat cerita pasal someone tu yang terhegeh2 nak couple dengan kau,someone tu yang bagi coklat kat kau,nak bercakap dengan kau everyday.padahal kau yang buat tu semua.kau yang terhegeh2 sangat nak couple dengan dia.kau yang bagi coklat dekat dia.kau yang nak sangat bercakap dengan dia.kau fikir batch dia b***h sangat ke???
11. pandai buat,pandai tanggung.there's no one to support you bila kau dah buat salah.allah pun tak boleh tolong.sebab allah nak kau sedar kau punca semua tragedi tu terjadi.
12. tula.aku dah cakap dah,lain kali nak buat kerja b*****g tu fikir dulu ye(baru cakap.jkjk.)
13. macam aku cakap tadi,pandai buat pandai tanggung.
to all the integombians,just nak cakap :
DON'T JUDGE THAT B***H BY HER PEMAKAIAN.