Simti cum se sufoca , cum nu isi mai gasea nimic , un loc pe lume , un rost , se simte aruncata de-a lungul unei strazi se simtea calcata in picioare distrusa psihic fizic si moral se simtea speta societatii atat a celei in care traia cat si in propriile ganduri.
Pentru putin timp pe strada ei iesise soarele dupa o copilarie singura fara frati fara surori fara prieteni dupa multe lucruri pe care nu le facuse din cauza fricii din cauza complexelor din cauza parerilor celorlalti dupa o viata sociala moarta in viata acelui inger iesise soarele pentru ca pentru ea era soare toti oamenii care aparuse in viata ei o faceau sa se simta unica si speciala dupa ani de durere si singuratate oamenii ii descoperise ingerul acela ascuns in adancul acelui ambalaj lipsit de vlaga de viata in spatele acelui urias se ascundea un suflet un suflet plin de bogatii acel inger pe care oamenii il descoperise fara ca ea sa miste macar un deget oamenii intrase in viata si sulfetul acela gol pentru a-l umple si pentru a descpoerii comori pe care nici nu stia ca le detine , insa timpul trecea si lumea se obisnuia se obisnuia cu felul acela de a fi al ingerului se obisnuia sa ia mereu cate putin din comorile sufletului sau se obisnuiau insa si ingerul se obisnuia , pentru ea principalul nu era fericirea ei era fericirea celorlalti multumirea omenirii dupa acel trecut gol plin de tristete , era primordial , sa le demonstreze iubirea si recunostinta toata pentru ca descoperise ingerul pe care nici ea nu credea ca il detinea , insa totul devenea greu prea greu fericirea tuturor devenea prea mult sa ii faca pe altii fericiti devenea o povara sa uite de ea pentru ei la fel devenea trist si greu , o oboseau totul oamenii , parerile lor , multumirea lor , fericirea lor , intelegera lor , ingerul se maturiza se ineca in baltoaca aceasta de oameni plini de interese , pareri , rautati , neintelegeri , invidii , ura , ranchiuna , vipere incat deschidea ochii in fiecare clipa descoperea fete , tot mai multe fete tot mai multe interese , oamenii aceia care in trecut doar o faceau sa zambeasca oamenii aceia care in trecut ii descpereau comoriile acum ii exploatau comorile asa ca in prezent ingerul acela ce se umpluse de frumuseti , de ganduri albe , de comori , de sentimente calde devenise cu fiecare clipa care crestea un demon un demon in locul iubirii cele arzatoare si pline de frumusete lua loc ura si ranchiuna invata ce inseamna ura ce inseamna rautatea se trezea la realitate si visul ei perfect de a castiga lumea si de a oferi fara sa astepte ceva la schimb devenea tot mai greu lumea isi pierdea din culoare din stralucire dar mai ales ea acel inger se transfora intr.un demon intr.un demon ce avea un suflet greu atarna greu nu mai era acel suflet suav din trecut acum devenea tot mai greu sufletul incepea sa se impietreasca cu cat crestea mai mult ura cu atat iubirea scadea si sufletul ingerului devenea sufletul demonului ce incepea iar sa devina rece gol.
Azi sufletul ei nu mai exista azi ingerul a murit , azi a ramas doar acel demon cu un suflet mort unde lumea care ieri era colorata azi este neagra si rece foarte rece , demonul nu vrea sa plece mai plange uneori iar de inger nu mai vrea sa se intoarca a plecat si a luat ai caldura si dulceata si frumusetea cu el a ramas doar frigul si intunericul acestui demon ce ieri era un inger.
CITEȘTI
Inger Intunecat
FantasyIngerul descoperit greu de catre societate a fost omorat si exploatat tot de societate ingerul din trecut si iubirea au plecat azi s.a transformat doar intr.un demon rece si intunecat plina de ura.