Egy átlagos napunk

33 4 4
                                    

A sok érdekes pillanat mellett persze vannak átlagos (megszokott) napjaink is. Szóval ma bemutatom nektek, hogy milyenek szoktak lenni a napjaink.

Reggel legtöbben beérünk a suliba fél nyolc előtt. Valaki egyedül, valaki megszokott emberrel/emberekkel, valaki pedig mindig mással. Fél nyolckor van sorakozó és addig valahogy le kell folaljuk magunkat, így az udvaron (ami olyan hogy van egy beton út ami egy kört formáz és abból jönnek ki az utak) körbe-körbe sétálgatunk, vagy a gyülekező helynél a padokra leülünk beszélgetni megszokott kis csapatokban. Persze vannak olyanok akik nem sorakoznak így ők egyből a terembe mennek.
Bemegyünk a terembe, nagyjából előpakolunk az első órára, páran elmennek büfébe kajáért. Valaki alszik (én😂). És, hát a másik osztály pár tagja is szokott minket "boldogítani" (sajnos😂).
Első szünetben reggelizünk. Mikor jó idő van akkor álltalában úgy szoktunk kajálni, hogy Mia meg én kiülünk az udvarra egy padra és baromkodunk, vagy Csenge, Lia, Mia meg én megyünk így négyen. Esetleg ha az első órán olyan tanárral voltunk akivel sokat beszélünk, akkor az egész szünetet végig traccsoljuk a tanárral egy páran. Vagy odabent beszélgetünk akik nem menzások.
Órák előtt mimdig ugyan azokban a csoportokban, párokban vagyunk és beszélgetünk. Vannak akik kergetik egymást, mert a másik beszólt. Órák után gyorsan össze pakolunk és szinte már versenyzünk, hogy ki megy ki hamarabb.

Szoktak lenni nyolc óráink is néha. Akkor a hatodik óra lyukas, akkor ebédelünk. Csomóan kint vannak hátul a sport pályán. És van egy olyan társaságunk, akik bent vannak. Mindig van valakinél alufólia galacsin amit dobálunk.

Az órákról még nem esett szó, hogy azok hogyan telnek. Nos ez tanár függő. Ha ofővel vagyunk akkor mindenki kussban van és normálisan tanulunk osztályfőnökin meg beszélgetünk, nevetgélünk.
Ha fiatalabb, engedékenyebb tanár van akkor vannak emberkék akik folyton pofáznak, vagy hülyeségeket mondanak, esetleg próbálnak vicceskedni.
Töri óra. Kedves tanár úrral. Nagyon szeretjük. Főleg, ha a reflektor alá áll. Sokszor néztünk filmet. Legtöbbször próbáltunk csendbe lenni, de persze volt aki kipróbálta a tűrő képességét.

Egy osztály életeWhere stories live. Discover now