- 20 -

1.1K 73 2
                                    

LEANDRA

Den před Harryho sedmnáctými narozeninami Leandra trávila večer v Doupěti. Byla tam na večeři i se Siriusem. Pak když se po jídle, děti vzdálili do svých pokojů si Molly zavolala Leandru stranou.

Zavedla jí do maličké ložnice, přistoupila k prádelníku a z jednoho šuplíku vytáhla hranatý balíček.

„Leandro, zlatíčko, chtěla jsem se tě zeptat zda by ti nevadilo kdybychom s Arthurem dali Harrymu k jeho narozeninám tohle."

Opatrně otevřela krabičku a Lea spatřila zlaté hodinky, místo ručiček při okraji ciferníku kolovaly hvězdy.

„To byly tátovi, tedy chci říct Fabiánovi hodinky." Vzpomněla si Leandra, že je viděla na Fabiánově zápěstí.

Molly přikývla. „Ano drahoušku, tvoje matka mi je dala s několika věci co po mém bratrovi zůstali. Myslela jsem, že když je tradicí dávat plnoletým kouzelníkům hodinky a Harry..."

Leandra jí přerušila. „Samozřejmě Molly, myslím že i Fabiánovi by se to zamlouvalo."

Teta s úsměvem přikývla a pak Leandru silně objala.

Molly pro Harryho uspořádala oslavu a udělala pro něj obrovský úžasně vypadající dort ve tvaru Zlatonky. Na oslavu však měl se strýcem Arthurem přijít i ministr kouzel a tak se Leandra se Siriusem i otec s Nymphadorou vzdálili, protože ministerstvo bylo stále silně zaujato proti vlkodlakům a oni rozhodně nechtěli dělat potíže.

Den po Harryho narozeninách se konala svatba Billa a Fleur. Byla to velmi krásná a půvabná svatba. Leandře to přišlo trochu líto. Její svatba takhle honosně nevypadala. Hned tyto myšlenky zahnala a dál si užívala rozjařené zábavy.

Svatební veselí se protáhlo do pozdních večerních hodin. Jedlo se, pilo se, tančilo a zpívalo. Všichni se tvářili slavnostně a šťastně. Najednou však plátěnou střechou stanu dopadl přímo na taneční parket zářící stříbrný rys. Byl to Patron Kingsleye Pastorka a promlouval jeho hlasem: „Ministerstvo padlo. Brousek je mrtvý. Přicházejí sem."

Poté co Patron zmizel nastal naprostý chaos. Svatebčané se rozprchli na všechny možné strany, mnozí z nich se přemístili. Objevily se postavy v dlouhých pláštích a se zamaskovanými obličeji. Okamžitě zaútočily. Leandra pozvedla hůlku a vrhla se do boje jako několik dalších. Vzduchem létaly kletby a světelné záblesky. V jednom okamžiku se Lea otočila a viděla jak se Ron, Hermiona a Harry přemístili do bezpečí.

Protivník měl převahu, bojovali dlouho, ale prohrávali, když byli zneškodněni, Smrtijedi je dlouhé hodiny vyslýchali zda někdo něco neví o Harrym. Prohledali celé Doupě od sklepa až po podkroví.

V okamžiku kdy Smrtijedi vtrhli do Doupěte na svatbu Billa a Fleur, vnikli další Smrtijedi do všech domů, které nějak souviseli s Řádem. Jejich chování bylo hrubé a surové. Na rodiče Tonksové použili kletbu Crutiarus. Naštěstí při tom nikdo nezemřel a když Smrtijedi zase zmizeli poslal strýc Arthur svého Patrona k Ronovi, Harrymu a Hermioně, aby jim oznámil, že jsou všichni v pořádku, ať už byly ti tři kdekoliv. Od té doby však byly všichni nepříjemně sledováni.

REMUS

Ani ne týden na to, se Remus zastavil u Leandry a Siriuse.

„Ahoj tati, pojď, dáš si s námi večeři? Kde jsi nechal Doru?"

Remus se smutně usmál a unaveně se posadil na nabízenou židli. „Je těhotná." Oznámil jim. Oba na něj ohromeně vyvalili oči. „Nymphadora čeká dítě." Upřesnil a snažil se zvyknout si vyslovovat tento fakt nahlas.

„Tati..." Vydechla po chvilce skoro dojatě Leandra, když vstřebala tu náramnou novinku. „To je skvělé!" Zajásala a okamžitě vstala, aby ho mohla obejmout.

„Gratuluji kamaráde." Potřásl mu rukou Sirius. Remus se však stále netvářil nějak nadšeně.

„Tak proto se Dora poslední dobou tvářila tak vesele... To je prostě báječné! Určitě to bude kluk... Budu mít bráchu..." Vykřikovala Lea radostně a tančila po kuchyni. „Jdu to napsat tetě Molly."

Remus se musel zasmát nad jejím vzrušením. Měla takovou radost, trochu jako malé dítě.

Když odhopsala do podkroví pro brk a pergamen, aby mohla poslat sovu, obrátil se k němu Sirius, určitě musel cítit, že něco není v pořádku.

„Co je Remusi?"

Remus se zamračil a zakroutil hlavou. „Chápeš to Siriusi? Co když... to dítě... bude jako... já?!"

„Jste s Leandrou oba stejní!" Rozhořčil se Sirius a Remus k němu překvapeně zdvihl hlavu. „Copak nedokážete pochopit, že vás milujeme takový jací jste? Že na tom nic nezmění ani to pitomé vlkodlačí prokletí? Dora tě teď potřebuje, měl bys být s ní! A i kdyby to dítě bylo další vlkodlak měl bys ho snad o to míň rád? Vždyť se podívej na Leu."

Remusovi to přišlo absurdní. Asi podobný rozhovor už vedli a jeho dcera k tomu zaujímala stejné stanovisko jako on. Zřejmě i Leandra měla stejný strach, že její dítě by po ní zdědilo její nemoc.

„Siriusi já tohle všechno chápu a to dítě budu mít rád tak jako tak. Jen... je to příšerné zatracení. To byste zase měli pochopit vy."

Sirius lehce přikývl. „Já vím, s Leandrou jsme o tom už také mluvili," potvrdil mu jeho domněnku. „O našem dítěti nechce nic slyšet. Je to těžké! Kde teď vlastně Nymphadora je?"

„U svých rodičů." Povzdechl si. Možná se opravdu choval jako zbabělec jak mu před dvěma dny vpálil do očí Harry. Musí si to ještě všechno promyslet.

Lupinova dcera v prokletí úplňkuKde žijí příběhy. Začni objevovat