Cand intru in camera "mea si a Emei" il vad pe cretinul de Jacob care imi umbla in sertatul cu LENJERIE INTIMA!!
Rebeka: Ce dracu cauti acolo?!?!?!?
Jacob: ăăă...nimic special....uuu bikini.....hmmm..si tanga fumos!
Rebe: Iesi afara ACUM!
Jacob: Bine pisi nu trebuie sa urli!
Cat ma disperaaaaaaaaa simt ca mor!......oare pe unde umbla Ema?? Meh o sa se intoarca ea!
.....stau de 2 ore in amarata asta de camera si Ema tot nu a aparut!!
Dupa inca vreo ora apare in sfarsit si Ema!
Rebe: Unde naiba ai fost plecata 3 ore?!?!?
Ema: Pai....m.am dus la Mario...si am vorbit cu el de incident....si am discutat ce am discutat si am ramas prieteni....
Rebe: Si mie nu puteai sa imi spui??
Ema: Ofofofof......esti mai rau ca ma-ta!
Si dupa ce am mai discutat am hotarat se ne uitam la un film pe laptop! Unul horror bineînțeles! Dupa 2 ore in care Ema se speria iar eu radeam de ea....am hotarat sa ne culcam!
Si uite cat de "repede" a trecut si ziua asta....
Ema: Rebekaaaaa!!! Pamantul catre Rebekaaaaa!! Azi avem scoalaaaa!!
Rebe: Inca 5 minute!!
Ema: Tu chiar vrei sa il chem pe Jacob?!?
Rebe: Gata sefa sunt treaza!!
Ema: Hehe! A functionat!
Rebe: Eu ma duc sa fac dus!
Dupa 10 minute ies din baie si aleg sa ma imbrac cu un maieu gri si blugi scuri!M.am dus jos sa mananc impreuna cu Ema si....hmmm.....
Ema: Uuuuuu clatite!!
Rebe: Uite si un biletel!
"V-am lasat clatitele astea pt voi! Stai calme nu le.am otrăvit! De la Jacob si Justin"
Rebe: Hm....nu stiu ce sa zic....
Ema: Haideee ca eu moir de foame si nu mai stau sa fac altele
Rebe: Te corectez "eu sa fac altele"
Ema: Ou da....upsi :>
Dupa ce am mancat am obligat.o pe Ema sa se urce la mn in masina pt ca nu vreu sa conduca ea pt ca sunt sanse foarte mari sa murim!
In drum spre liceu Ema dansa ca o nebuna pe melodia lui Ariana Grande : Focus....sa trecem peste...
Odata ajunse la liceu toata lumea era adunata in jurul a ceva habar nu am ce...asa ca m.am dus impreuna cu Ema sa vedem....trebuia sa ma astept la asta (face palm) Era minunatul de Jacob cu Maria facand schimb de saliva de parca a conta viata lor de schimbul ala! SCÂRBOS ! Mai aveau putin si faceau dragoste ce naiba.....si fix cand Jacob m.a observat sa oprit....hm....ciudat..
Nu mai bag de seama si ma indrept spre clasa cand vad un afis.....in care sa te inscrii la majorete! Naiba e ultimul an....si asta aproape se termina.....am zis sa ignor si sa ma indrept spre clasa....
Peste 20 de minute
Diriga: Copii eu am o urgenta si trebuie sa plec de la ore! Puteti sa mergeti acasa!
In sfarsit ! Nici nu apuca saraca profa sa iasa ca 3 sferturi din clasa era deja goala....mdea tipic lor!
Dupa ce pleaca diriga ma indrept spre iesire cand observ ca Ema nu-i langa mine.....daca stau sa ma gandesc de cand am ajuns la scoala nu o mai gasesc...ciudat. poate s.a dus acasa....
Eram in masina in drus spre casa bineînțeles cand aud la radio
Un accident a avut loc in fata liceului Numarul 1!! O fata de 18 ani a fost calcata cu masina de catre un domn care dupa datele facute era beat! Aceasta fata inainte sa intre in coma a spus asa :Rebeka.....daca vezi asta! Ajuta-ma te rog!
Simt ca mor!! Nu se poate !! Nu e posibil
O data ajunsa la spital...
Rebe: Buna ziua! Vreau sa imi vad prietena Ema Tomson!
Receptionera: Ma scuzati! Dar dvs. cine sunteti?
Rebe: Eu sunt Rebeka Stone cea mai buna prietene a Emei
Receptionera: Pai parintii acesteia unde sunt?
Rebe: Au murit cand avea 15 ani si de atunci sa la mine!! Va rog duceti-ma la Ema
Dupa inca cateva intrebari stupide ,ca altfel nu stiu cum sa le numesc, ma lasa sa intru in sala...o data ce am pasit înăuntru picioarele mele se înmoaie.....offff...imi vina sa il sugrum pe tipul ala care a calcat-o.....saracuta!! Nu imi permit sa o pierd si pe ea!! Nu! Nu! Nu!
Si din cate am inteles are un picior si o mana rupta si coloana fisurata! Peste o ora cand doctorul mi.a spus sa ies...de abia atunci dar cu greu cu mare greu am iesit...
Cand pasesc afara......CE DRACU!!
Rebe: Mama ce cauta astia doi aici??
Mama: Au venit sa vada cum se simte Ema ce crezi ca fac aici!?
Jacob: Buna si tie pisi!
Rebe: Mai taci
Mama: Eu ma duc sa imi rezolv niste probleme..imi pare rau ca trebui sa plec dar e urgent!
Justin: Ema cum se mai simte?
Rebe: Doctorul a spus ca o sa isi revina repede , de ce iti pasa ma rog?
Justin: Pai pana la urma suntem prieteni....ea nu ma suporta pe mine...dar totusi.....
Rebe: Da tu ce cauti aici?!
Jacob: Am vanit sa vad daca pisicuta si cu Ema sunt bine
Rebe: Eram bine pana sa vii tu sa stii!
Si uite asa asteptand 3 saptamani ca Ema sa isi revina din coma.....ma suna doctorul!!
Dactorul: Rebeka Stone?
Rebe: Da eu sunt! Sa intamplat ceva?
Doctorul: Pai cam da....dar e de bine! Ema s.a trezit din coma ai a spus ca vrea sa vorbeasca cu tine!
Rebe:In 10 minute maxim sunt la spital!!Perspectiva Emei
Ma doare capul ingrozitor......si...stai unde sunt? De ce nu sunt la scoala? Ce e cu peretii astia albi?
Ou nu.....nu se poate!! Sunt la spital!!!
Ema: Cineva!! Oricine!!
Doctorul: Ema te.ai trezit!!!
Ema: Da....dar stai!?! Cat am dormit?!!??
Doctorul: 3 Saptamani...
Ema: Cat?!?! Unde e Rebeka!! Vreau sa vorbesc cu Rebeka ACUM!!
Doctorul: Imediat o sunam!!
Nu pot sa cred....cum am ajuns aici? Gata stiu.....cretina imbecila!!!
Rebe: Ema eati bine?!!?
Ema: Asa cred...
Rebe: Doamne cat mai speriat!!!
Rebe pare asa fericita! Oare era atat de grav? In fine...
Ema: Stiu.....stiu cine mi.a facut asta (spun plangand)
Rebe: Cine!??!
Ema: Pai sa iti spun povestea de la ineput! Dupa ce.......Heey! Uite ca am postat imediat cum m.am trezit! Sper ca apreciati :>> anyways....stiu ca acest capitol a fost plictisitor dar nu prea am mai avut idei! O sa mai postez azi minim 2 capitole! Scuzati greselile!😅 Ok hai ca nu va mai retin byee❤
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii [Volumul 1]. //VARIANTA NEEDITATA\\
RomanceRebeka Stone este o adolescenta de 18 ani care locuieste in acelasi apartament cu cea mai buna prietena a ei Ema! Intr-o zi obisnuita de liceu...apar in clasa ei doi tipi care sunt sexy dar afemeiati si acestia pun un pariu cu prietenii fetelor (Dav...