9.

212 11 6
                                    

~Reggel

Sky

Felkelek, és Angel az ágyán alszik, de Niall sehol... na mindegy. Készülődni kezdek és felkeltem a húgomat is. Míg ő elkészül, agyalni kezdek. Tényleg tetszik Niall, de nem szabad érzéseket táplálnom iránta. Istenem, olyan puha ajkai vannak... Jézus, Sky! Hagyd abba! De annyira cuki! És azok a szemek.... Na jó, hivatalosan is megőrültem!
-Sky, mehetünk?- legyez a szemem előtt a húgom.
-Persze!- rázom meg a fejem és felkapom a táskám.
Az egyetemre belépve beleütközünk faszkalap Styles és bandájába.
-Gyertek este a buliba!-kacsint Niall majd arcomra ad egy puszit.
-Elmehetünk!-mosolyog a hugom inkább Harryre de mindegy.
Csak bólintok majd megindulunk a terembe.
Leülünk és egy órán át hallgathatjuk a tanár szarságát.
*****
Az óráknak vége és egyedül indulok a koleszba.
Angelnek van még egy órája aztán jön.
A koleszba érve lepihenek egy kicsit és tanulni kezdek. Mert hát azt is kell... tanulásomat a telefonom csörgése zavarja meg.
-Háló?- veszem fel a telefont, meg sem nézve azt, hogy ki hív.
-Hali, Sky!- hallom a telefonba Niall mosolygós hangját. Ó, a francba...
-Ó, Szia Niall!-
-Csak azt szeretném kérdezni,hogy ott leszel a buliban?- kérdi.
-Aham!- rágom a tollam végét.
-Király! Ez esetben szeretném, ha velem jönnél!- mondja, mire nevetni kezdek.
-Niall, nem egy bálba megyünk, hogy kisérő kell, de ha annyira ragaszkodsz hozzá, akkor elmegyek veled!- mosolygok.
-Okés! Kilencre érted megyek!-
-Ne késs!- nevetek.
-És ha lehet, kocsival gyere légyszi! A motorokat nem szeretem tudod!- mondom.
-Megbeszélve! Egyébként mit csinálsz?- kérdi.
-Tanulok. Neked is hasznodra ajánlom!- nevetek.
-Na akkor hagylak, tanulj nyugodtan!-
-Okés! Egyébként, miért nem jöttél át?- kérdem.
-Lusta vagyok!- nevet.
-Azt hallom!- nevetek én is.
-Na tanulj nyugodtan! Kilencre ott vagyok a szobátok előtt!- hallom mosolygós hangját.
-Oksi! Szia Niall!- mosolygok.
-Szia Sky!- bontotta a vonalat.

Angel

Az utolsó órámról kifele Harryt veszem észre és azonnal utána szaladok.
-Hazz!-mosolygok.
-Hali!-biccent.
-Hova?-kérdem.
-Haveromhoz nála lesz a buli!-motyogja.
-Rendben...-vigyorodok el újra mire ő is.
-Ha akarod elmegyek értetek!-ránt vállat.
-Ja nem kell Sky-val megyek!
-Rendben!-húz arrébb.-Akkor megyek!-mosolyog majd ad egy puszit a számra és elindul.
Teljesen kábulva megyek a Koleszba.
-Szia!-megyek be.
-Hali!-mosolyog Sky én meg nevetni kezdek mert Harry is így köszönt.
-Mi ez a vigyorgás?-kérdi én meg az ágyra vágódok.
-Semmi... nagyon csinos ruci kell mára!
-Minek?
-Mert fontos!!!!-motyogom és azonnal a szekrények esek.
Sky is öltözni kezd meg sminkelni és egymáson segítettünk.
-Niall értem jön remélem nem baj!-motyogja de már kopognak is.
-Szia Angel!-mosolyog Niall fessen felöltözve.
-Elvigyünk téged is?-kérdi mosolyogva Sky.
-Nem....előtte van dolgom!-hazudok.
Köszönek és mennek is.
Pár perc múlva én is gyalog útnak indulok.
Az út nem rövid és ebbe a nagy cipőbe a sarkam leszakad a helyéről de megérkezek és boldogan bemegyek.
Körbe nézek és mindenhol ittas fiatalok....csak Harry miatt jöttem és nem ezt nézni...szememmel a barna göndit keresem de nem látom pedig nem tudom hányszor mentem át a konyhán.Végül megállok....aztán eszembe jut a kert tuti ott vannak.
Nem.Csak a nővérem és Niall.
-Angel!-ölel magához Sky.-Aggódtam már,hogy nem látlak!
-Jaj semmi bajom nyugi!-nevtek fel.
Niall sörözik Sky társaságában.Ekkor meglátom Harryt...de nem gondoltam,hogy egy csaj társaságában lesz...aki meg is csókolja ő meg engedi.
Fejemet megrázom és szomorúan lehajtom....legalább Sky jól szórakozik.

Sky

Niallel a kertben ülünk egy hintaágyba. A szöszi egy kicsit túltolta a piálást. Én csak pár alkoholmentes koktélt ittam. Kezdenek kiszivárogni az emberek.
-Gyere, menjünk fel, itt túl sokan vannak!- motyog Niall és megfogja a kezem aztán felhúz egy emeleti szobába. Becsukom magunk után az ajtót, aminek Niall azonnal nekiszorít és csókolgatni kezdi a nyakam. Próbálom eltolni magamtól,de nem megy.
-Niall!-
-Hm?- vigyorog.
-Hagyd abba!-
-Ugyan cica! Tudom, hogy te is akarod!- mondja és folytatja a nyakam csókolgatását. Szép lassan emelni kezdem az egyik térdem és egy óvatlan pillanatban tökön rúgom. A szöszi a fájdalomtól a földre borul én meg futni kezdek a földszint felé. Angelt meglátom pár fiú társaságában, elég szar állapotban.
-Bocsika fiúk, de őt most elrabolnám!- vicsorgok a fiúkra és elviszem a húgomat ki az utcára.
-Jól vagyok, Sky!- nevetgél Angel.
-A faszt vagy jól! Gyere, hazamegyünk...- motyogom és hívok egy taxit, ami 10 perc múlva itt is van.
A hugom a hideg víz alá nyomom hátha kijózanodik.
Sírni kezd és a nyakamba borul.
-Mi a baj kicsim?-kérdem.
-Az a szemét!Úgy utálom....játszott velem....mással csókolózott!!És már velem is csókolózott...-zokog.
Tudom,hogy Harryről beszél...ehez igazán nem kell nagy ész.Segítettem neki meszárítkozni majd ágyba raktam és emésztgettem az egész napot...
****
Másnap az iskolából hazajövet Niallbe botlok
-Sajnálom a tegnapit...-motyogja.
-Sajnálhatod is!-morgom.
-Ne már!Bocsáss már meg kérlek!-suttogja.
-Hagyj békén Niall eljátszottad az esélyeid!-megyek a szobámba Angellel.
-Meg fogod bánni cicuka!Te és a hugocskád is...-kiabál de becsapom az ajtót.Angel nyugtat és ölelget,hogy szarjam le és ne törődjek vele.

Kérlek, ha tetszik, hagyj magad után nyomot! Mit szóltok Niall tettéhez? Szerintetek jól tette Sky,hogy nem bocsájtott meg neki?❤️

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now