Niçin 2017'ye gönderiyoruz?
Camdan yapılmış odada toplananlar bu başarısızlığın sebebini öğrenmek için Semih'i soru yağmuruna tutanlarda bir anda sessizlik oldu. Semih yerinden kalkarak;
-Sizi anlıyorum Yatırım yaptığınız projenin karşılığını almak istiyoesunuz. Sonuca ulaşmak istiyorum ama bu işi normal yaşam şartlarında yapmak için 2017'ye bu kişileri gönderiyoruz. İnsan denilen bu calılığın doğasını ve her şeyini biliyoruz. Yalnız bilinç oluşturmadaki sorunu da çözmek çok zor.
Her konuşmayı dikkatle dinleyen Ertan (kendisi projenin yaratıcısıdır) kelimeleri özenle seçerek:
- isteklerinizin çoğu yapıldı. Diğerleride hemen yapılacak düzenlemeler değil. Yolculuk yapanlara insani düşünmeyi ve bu milyarlarca yıldız içerisinde neden Dünyada yaşadığımızı ve neden canlı olduğumuzu öğrenmemize az kaldı. İnsan evriminin sonuna geldiğimizi düşünüyorum.
Başkan Burak bey sinirli bir şekilde:
Ne evrimi bu DNA dizilişinin tesadüfi olarak oluştuğuna inanmıyorum. Ben yaratılışa inanmak istiyorum.
Ertan hemen sözünü keserek
-İstediğiniz şeye inanabilirsiniz ama ben bizim nasıl oluştuğumuzu soruyorum. O şeyleri biz yapıyoruz. Bir gün soracaklar bizleri siz yarattınız. Biz tanrımızı biliyoruz. Siz kendi yaratıcınızı biliyor musunuz?Sorunun cevabını aramıyormusunuz. Bunun cevabını yakinda bulacağız. Diyerek odada buz gibi olan hava aninda dahada katılaşmış gibi oldu. Ertan yapacak başka işlerim var diyerek odadan ayrıldı.
Burak Ertan gittikten sonra kurula dönerek
-bu adam bir deli! Paralarımızı bir sonu gelmez maceraya atıyor. Hemen genel proje sorumluluğundan almalıyız dedi.
Odadaki genel kanı yerine kim gelecek düşüncesiydi. :-@
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç ve Bitiş
RandomOnlar mağaralarında üç yüz yıl kaldılar. buna dokuz daha eklediler.(Kehf :18/25) Bu metafor pek anlaşılamadı sanıyorum.