Αποτραβήχτηκε και με κοίταξε στα μάτια σοβαρός.
"Αυτό ήταν για το αντίο. "
"Ποιο αντίο, τι εννοείς; "
Δεν καταλάβαινα για ποιο πράγμα μου μίλαγε αλλά όταν άκουσα την απάντηση του ευχόμουν να μην ήξερα.
"Φεύγω από την χώρα Anna. "
"Τι; "
"Φεύγω με την οικογένεια μου. Θα πάμε στην Νέα Υόρκη. "
"Γιατί; "
Δεν ήθελα να βάλω τα κλάματα μπροστά του, αλλά με το ζόρι κρατούσα τα δάκρυα μου.
"Βρήκε εκεί δουλειά ο πατέρας μου. Του έκαναν πρόταση για να δουλέψει σε ένα πανεπιστήμιο. "
"Ο Πατέρας σου είναι καθηγητής; "
"Ναι αλλά δεν έχει σημασία αυτό. Απλά ήθελα να στο πω εγώ, πριν το μάθεις από άλλον. Ήθελα να σε αποχαιρετήσω σωστά. "
"Μα δεν.. "
"Σσ, μην πεις τίποτα άλλο. Μην το κάνεις πιο δύσκολο σε παρακαλώ. "
Με φίλησε στο μάγουλο και έφυγε χωρίς να πει τίποτα παραπάνω. Δεν το πιστεύω εκεί που νόμιζα πως επιτέλους θα ήμασταν μαζί αυτός φεύγει. Επρεπε να κάνω κάτι δεν ήθελα να τον αφήσω να φύγει έτσι. Σκουπισα τα δάκρυα μου και με βαριά καρδιά επέστρεψα στο τραπέζι, αφήνοντας τον Jake αναίσθητο στις τουαλέτες. Ο Dylan δεν ήταν εκεί και ούτε και η Barbie που ήταν μαζί του όλο το βράδυ. Μάλλον αυτή θα την αποχαιρετά με πιο κατάλληλο τρόπο.
"Anna τι έγινε με τον Dylan; "
Με ρώτησε η Mia που μάλλον δεν είχε καταλάβει τίποτα, όπως και οι υπόλοιποι.
"Και που θες να ξέρω εγώ; "
Είπα κάνοντας την ανήξερη. Αφού αυτός δεν είπε τίποτα δεν είχα λόγο να πω κάτι εγώ.
"Πήγε στην τουαλέτα να δει γιατί αργείς και όταν επέστρεψε πήρε την φίλη του και έφυγε όπως όπως. "
"Ειλικρινά δεν ξέρω τι έπαθε εγώ δεν τον είδα στις τουαλέτες. "
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί του, δεν το αξίζει πλέον. Ήταν επιλογή του να φύγει, να φύγει με αυτή και όχι με εμένα.
Το υπόλοιπο βράδυ κύλησε ήρεμα όπως και οι επόμενες δύο εβδομάδες. Είχα ηρεμήσει από την παρουσία του. Τώρα που δεν τον έβλεπα ίσως και να μπορούσα να τον ξεπεράσω. Έτσι όμως νόμιζα εγώ αυτός είχε άλλα σχέδια.
Επιστρέφοντας στο σπίτι μου σήμερα βρήκα πάνω στο κρεβάτι ένα μικρό άσπρο κουτάκι δεμένο με μια δαντελοτή άσπρη κορδέλα. Δίπλα υπήρχε μια μικρή καρτούλα που εξηγούσε τι ήταν αυτό.
YOU ARE READING
You'll be mine
Teen FictionΕισαγωγή Η Anna έχει την τέλεια ζωή, ένα πανέμορφο αγόρι και 2 υπέροχες κολλητές. Όλα κυλάνε ημέρα μέχρι να εμφανιστεί στη ζωή της ο Dylan. Τότε όλα θα πάρουν διαφορετική τροπή. Τα γαλάζια του μάτια θα είναι η καταστροφή της