Multimedia : Melis
Annem : "Melis hadi gel sofraya yardım et "
Ben : "Ya anne Cansu yapsın benim işim var"
*Cansu Melis'in kız kardeşi.
Cansu : "Ne işin olabilir ki ?"
Ben : "Cansuuu ! Bir kere de istediğim yapsan ölürdün dimi."
Cansu : Evet.
Annem : "Tamam siz kavga edin. Aç kalırsınız hazırlamazsanız. "
Annemin böyle dediğine bakmayın. Kıyamaz bize elbet yemek verir. Korkalım da biz hazırlayalım diye diyor.
Cansu : "Çok korktum anne , hemen sofrayı hazırlamalıyız" dedi ve güldü bende güldüm .
Sonunda kahvaltı ettik. Ve babam işe gitti. Birkaç aya okullar açılacaktı. Ve Cansu liseye geçecekti puanı da tuttuğu için benim okuduğum liseye geçti.
Ben : "Anne biz Cansu ile biraz dışarı çıkalım mı ?" dedim.
Annem : "Neden, ne yapacaksınız ki ?"
Ben : "Anne ne bileyim geziceğiz.
" O nasıl soruysa artık.Cansu : "Ay evet anne lütfen çıkalım artık evde oturmaktan fosilleştim." dedi.
Annemde saçma sapan sırıttı ve "Okulu mu özlemiş benim Cansum" dediği salise de Cansu'nun gözleri fırladı ve
"Anne alt tarafıdışarı çıkacağız." dedi
"Biz çıktık" diyip annemin yanağına bir öpücük bıraktım. Ve çıktık.
Üstümde de öylesine bir kot pantolon ve tişört vardı. Cansu da kot şortun üzerine yazılı bir tişört giyinmişti.
Herşey doğaçlama olduğu için ne yapacağımızı bilmiyorduk. Bende Cansu ya
"Cansu nereye gitsek " dedim.
"Sahile gidelim biraz yürürüz" dedi.
"Tamam" dedim ve yürümeye başladık.
"Ee okullar açıldığında ne giyinmeyi düşünüyorsun ?" dedim onu sinirlendirmek için.
Bana dik dik baktı ve
Ergence atarlanarak "Ben okulu sevmiyorum. Bana okul deme" dedi.
Saçma sapan konuştuk. Ve akşam üstüne doğru McDonald's geldik. Ve hamburger aldık. Ve yedik falan. Ben hunharca yemek yerken kardeşimle konuşuyordum.
Karşımızda da bir çocuk vardı. Tipi de güzeldi aslında ama ne bileyim. Aralıksız bakıyordu. Bende baktığını hissediyordum. Tam başımı kaldırdım göz göze geldik ve utandı. Baska bir yere bakıyormuş gibi yaptı. Salak sanki baktığını anlamadım. Herneyse şu Cansu da bir bitiremedi. Evde olsa iki saniyeye bitirirdi. Ama iki saat fotoğraf çekildiği için.
"Artık kalkalım Cansu" dedim. Ama Cansu o taraflı olmadı.
"Cansu ben gidiyorum valla" dedim.
Hala bana bakıyordu ve artık rahatsız olmuştum önünde de bir erkek vardı. Tabi Cansu'nun arkası dönüktü görmedi. Neyse ben de anlatayım dedim."Cansu ......"
Anlattım işte. Cansu da
"Şu an arkamda olanlar mı ?"dedi."Bir dakika birazdan bakacağım.Direk arkamı dönersem anlar."
Arkasına baktı ve onunla göz göze geldi. Yani arkasındaki çocukla benim dediğimin önünde oturan çocukla. Herhalde o da bizden bahsetmişti ve çocuk arkasını dönüp bakacaktı. Cansu'nun gözleri fal taşı gibi oldu. Biraz bakıştıktan sonra aynanda arkalarını döndüler ve
"O muydu? Taş gibiymiş. Maşallah Allah sahibine bağışlasın" dedi iç çekerek.
"Beğendin bakıyorum" dedim. Gülümseyerek.
"Sanki sen beğenmedin"
"Çok güzel çocuk yalnız hee" dedi Cansu.
"İnşallah söylediğime pişman etmesin canım" dedim ve saçma sapan bir şekilde gülümsedim. Cansu'nun ki durmadan arkasını dönüp bakıyordu.
"Hadi kalkalım" dedim.
"Tamam ama eve gitmek istemiyorum Starbucks'a gidelim mi ? "
"Bende istemiyorum yani eve gitmek istemiyorum. Bekle bizi Starbucks"
"Sanırım onlarda abi kardeş ve yaşıtlarımız" Umarım öyledir dermiş gibi bir bakış attı. Kaşlarını yukarı kaldırdı ve derin bir nefes alıp verdi.
"Sen şu konuyu boşver biraz kahve içelim iyi gelir" dedim.
*Kahvelerini aldılar ve oturdular.
"Eee bırak şu telefonu da biraz konuşalım."
"O çocukları bulmaya çalışıyordum. Aman evde bakarım." Dedi Cansu
Bu arada size bir bilgi vereyim Cansu'nun benden daha fazla sevgilisi oldu. Benim 2 tane oldu. 8 ve 10. Sınıflarda onlar da beni kullanmışlar. Sırf sevgili koleksiyonuna bir kız daha eklemek için.
*Yaklaşık bir buçuk saat sonra eve geldik ve biraz televizyon izleyip uyuduk.
Yani en azından uyumaya çalıştım. Cansu'nun stalk merakı yüzünden pek de uyuyabildiğim söylenemez. Aynı oda da kalıyoruz. Ben bunları düşünürken uyuya kalmışım. Yarın yepyeni bir gün olacaktı...
Bu ilk bölümdü okuduğunuz için çok teşekkürler sabah ise günaydın öğlen ise iyi öğlenler sjsjsjsjs akşam ise iyi akşamlar gece ise iyi geceler.
Öpüldünüz 💙