Κωστα'ς pov
Γυρισαμε σπιτι και η Αναστασια πηγε κατευθειαν και ξαπλωσε .Αρρωστησε;;Τελος παντων ας την αφησω να ξεκουραστει τωρα.
Κ-Ξεκουρασου ζωη μου και θα σε ξυπνησω εγω το απογευματάκι .
Α-Εντα....
Δεν προλαβαινει να ολοκληρωσει και πεταγεται απο το κρεβατι και τρεχει στο μπανιο.Πηγαινω απο πισω της.Εχει σκυψει στη λεκανη και κανει εμετο.Της κραταω τα μαλλια.
Κ-Την αρπαξες πουθενα μου φαινεται!
Α-Οχι ειναι επειδη εφαγα πολυ.Θα ξαπλωσω και θα μου περας...... δεν προλαβαινει να πει και ξανα πεφτει με την μουρη στην λεκανη
Κ-Κοριτσακι μου εισαι καλα;;Θες να παμε στον γιατρο;;
Α-Οχι ρε μωρο μου σου λεω ειμαι καλά!
Κ-Έλα να ξαπλώσεις το βραδάκι εχουμε έξοδο
Α-Πες μου που θα παμε γιατί θα σκάσω!
Κ-Έκπληξη
Α-Έλα ρε μωρο μου .λεει και μου κανει ενα παπι φεϊς αγκαλιάζοντας με .
Κ-Δεν σου λεω τίποτα .Πηγαινε ξάπλωσε.
Α-Καλά.....λεει μουτρωμενη.
Πηγαίνει και ξαπλώνει .Της δίνω ενα φιλάκι και κατεβαίνω κατω!Περνω τον Πέτρο τηλεφωνο.
Κ-Έλα ρε μαν!
Π-Που σαι ρε Κώστα ολα καλά;;
Κ-Μια χαρα !Ειστε έτοιμοι για το βραδυ;;
Π-Ναι ναι .Τωρα ειμαστε στο ξενοδοχείο .Σε λιγο θα ξεκινήσουμε για την παραλία.Ειναι μακρια αλλά για χάρη σας άντε.
Κ-Σε ευχαριστω ρε Πέτρο.Να σου πω άμα μιλήσετε με την Αναστασία δεν ξέρει τίποτα.Ουτε ότι ειστε εδω ουτε ότι και ο Αλέξης εχει ερθει.Νομιζει ότι θα έρθετε εσυ η Ζετα και ο Μάρκος μόνο.
Π-Μείνε ήσυχος! άντε εμείς ξεκινάμε 5 πηγε η ώρα στις 8 δεν θα έρθετε;;
Κ-Ναι ναι κάπου εκεί !
Π-Έλα σε κλεινω !Τα λεμε εχουμε να ετοιμάσουμε πολλα
Κ-Έλα ναι ευχαριστω!
Κλεινω το τηλεφωνο.Ειμαι πολυ αγχωμένος .Η Αναστασία εχει ξαπλώσει.Ανεβαινω πολυ προσεκτικά στον ξενώνα .Μεσα απο την ντουλάπα βγάζω το άσπρο μου πουκάμισο και την λαδι μου βερμούδα.Ευτηχως ειναι καινουρια που σημαίνει σιδερωμένα που σημαίνει ουτε γάτα ουτε ζημιά .Τα βγαζω απο την κρεμάστρα και τα φοράω ξέρω ειναι νωρίς ,ειναι μόλις 5:00 και θα φυγουμε στις 7.Αλλα θελω να ειναι ολα έτοιμα.Τσεκαρω την τσέπη του παντελονιού μου .Ωραια εκεί ειναι το κουτάκι.Πηγαινω πάλι σιγά σιγά και κοιτάζονται στον καθρέφτη του μπάνιου.
"πω πω μανα που σαι να δεις τον Γιόκα σου"λεω σιγανά βέβαια .Ισιωνω το πουκάμισο μου και πηγαίνω πάλι στον ξενώνα.Ανοιγω πάλι την ντουλάπα και παιρνω το φόρεμα που εχω διαλέξει για την Αναστασία .Ειναι ενα απλό αέρινο άσπρο φόρεμα με μια χρυσό καφέ ζώνη.Οτι πρέπει για την περίσταση .Το παιρνω και πηγαίνω στο δωμάτιο μας.Κοιταω το ρολόι μου πρώτα 5:35.Την καημένη δεν την άφησα να κοιμηθεί πολυ.Τελος παντων .Με βαριά καρδια την σκουντάω απαλά να ξυπνήσει.
Κ-Αγαπη μου ξυπνά,λεω και την φιλαω
Α-μμμμμ τι έγινε;;
Κ-Ξυπνά μωρο μου πρέπει να ντυθείς.
Α-Τι ώρα ειναι;;
Κ-Έξι παρά 20 παει!
Α-Εσυ ειπες στις οκτώ
Κ-Ναι αλλά θα παμε μακρια
Α-Μμμ τι ειναι αυτο
Κ-Αυτο θα φορέσεις .Λοιπον σε αφήνω να ντυθείς να βαφτείς να κανεις ότι αλλο θες.Οταν είσαι ετοιμη θα μου φωνάξεις δεν θα κατέβεις κατω Σύμφωνοι;;
Α-Μμμ ναι ;;;Ενταξει πήγαινε .
DU LIEST GERADE
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
JugendliteraturΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...