17.

387 54 16
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..:* :** 𝐿𝓊𝒸𝑒𝓂 :**:.*.:.

Bilo je tako fenomenalno opet biti sa svojom ekipom. Svi koje volim bili su ovdje. Elena, Adriana, Jake, Boby, Mason, moja najbolja prijateljica Norah –vila i ja Lucem - vukodlak. Pitam se što bi svi oni rekli da znaju da stoje u društvu dva nadnaravna bića okruženi vampirima!?  Molim se da to nikad ne saznaju.

- Ja jednostavno  ne mogu vjerovati  da si mi skrila ovog komada! - Norah  obliže usnice i usmjeri pogled ka Noxu.

- Noxa? Čekaj malo pa što bih ga ja skrivala? Tek si se vratila u grad, a i on je nedavno stigao. Nisam baš imala vremena da vas upoznajem. Nije bilo prilike.

- Ah, da izgovori, izgovori. I tko je komad?

- Nox je Aniev rođak! Zar nisi primjetila sličnost?

- Wow pa pazi ti to! Imamo dvije verzije seksi komada. Malo stariju i malo mlađu. Uuuu mljac! Mljac za obojicu, ali mlađi mi je ipak po mjeri. Što misliš imam li šanse?- zavrti pramen kose, pa zagrize usnu. 

- Ne znam da li ima djevojku. Nisam ga nikad to pitala. Prijatelji smo, nije bilo razloga.  Bože zašto mi je sad tako neugodno?

- Možda zato što te komad gleda očima predatora!

- Što? Ne! Ne Norah, on mi je prijatelj i drag mi je.

- Da, gleda te kao lovac srndaća. Izgleda da ipak nemam šanse.

- Bože, Norah ne lupetaj. Ja sam sa Sitisom. Nemam ništa s njim.

- Ah, dobro, ak' ti tak' kažeš. Očito je i tvoj dragi primijetio taj pogled. Evo dolazi po svoje vlasništvo.

- Ja nisam ničije vlasništvo!

- Aha, još. 

- Norah, zlobna mala vilo. - Sitis priđe i pruži mi ruku.

- Pleši sa mnom Princezo.

- Moram s tobom razgovarati - došapnem Nori. Prihvatim Sitisov pruženi dlan i krenem za njim.

♩¸¸♪·¯·♫¸¸ 𝒩𝑜𝓍 ¸¸♫·¯·♪¸¸♩·¯·♬¸¸

Stojim sa dečkima kraj šanka i nalijevam vino u čašu. D. pila o Don Juanu, Ani  lagano đuska. Sitis se drži ozbiljno. Pije svoj konjak i kraičkom oka posmatro zlatokosu princezu.

- Nox, dođi - kaže grubim glasom - Želim ti nešto reći.

- Što se događa? - samo da nije nešto zbog čega će mi ispasti želudac.

- Jučer sam rekao Lux istinu.

- Istinu? O nama?

- I istinu o njoj. O onome što jest.

🌞Solis et Lunam🌛 🔚Where stories live. Discover now