1.BÖLÜM

295 11 3
                                    

MEDYA:Kızların havaalanında giydikleri

Sıla'dan

Yine her sabah ki gibi rüyamda tam Kai'yi öperken sevgili en sevdiğim arkadaşım Ebrar sağolsun her sabahki gibi üstüme atladı. Tabi Yazgı'sız olur mu o da benide alın diyip evladını bırakmış anne gibi üstümüze  uçup kucak açtı ikimize. Ama bu mutluluk uzun sürmedi(!). Yaren yine ona göre erken kalktığı için yatağından benim yatağımın üstüne uçup hepimizi dövmeye başladı.

Sıla:Ya ben ne yaptım bu dinazorlar üstüme uçtu.
Ebrar:Lan sen kime dinazor diyorsun orangutan poposu.
Yazgı:Cık cık cık çok ayıp hiç yakıştıramadım size.
(Aslında ponçik kuzenim hiç etmiyormuş gibi biz edince saydırmaktan çekinmiyor.)
Yaren:Ya benim saygın aile kızı kardeşim (!) görüyor musunuz küfür nedir bilmez!
Tabi İrem gelmezse olur mu? Ayı yine odaya çullandı.
İrem:Yeter ya her sabah aynı  kavga dejavu yaşamaktan bıkmadınız mı?
Yaren:Yürğyün lan kahvaltı edek, alışverişe gidicez.
İşte o an hayatımın en güzel şeyini hatırladım. 2 gün sonra Güney Kore'ye gidiyorduk ve bunun için bugün bolca alışveriş yapacaktık. Aslında biz üniversite öğrencisiydik ama Güney Kore'de bir senelik bir dans eğitimi almak için gidiyoruz. Sponsorumuz ise ailelerimiz ve bu hayal için topladığımız paralarımız.Aslında Hindistan'a gitme hayalimiz de var ama bunu tatilden bir süre sonra yapmaya karar verdik.Yaren'in fikri üzerine hepimiz mutfağa kahvaltı masasına gittik.Kahvaltı yaptıktan sonra bütün kızlar üstlerini değiştirip alışveriş merkezine doğru yola çıktık.Tüm kızlar beğendikleri ürünleri aldı.Alışveriş bitince eve döndük.Ömrümün %75'inin geçtiği akrabamız Bedirhan bizim binadaki yarenin platoniği ile kavga ediyordu.Berk yareni görünce 

Berk:tamam kardeş benimki geldi duralım

dedi.İşte o an tam bir bağcılar kekosu gibi konuştu.Yaren ise onu takmayıp kapıyı açtı ve

Yaren:Yürüyün lan evinize hadi hadi yalla!!!!

Deyip Berk'in yüzüne kapıyı kapattı.Kore uçağımız yarın öğlen dörtteydi ,yani gece 2-3 gibi orada olacaktık ve 2 gün olacaktı.En sevdiğim şeylerden biri gece uçmaktı ki öyle olacaktı.Gittikçe yaklaşan saatler karşısında her dakika zıplıyordum.Allahım Kore'ye gidiyorum lan, gazinin kent ormanındaki kaydıraktan kaymıyorum!!!!Bugün garip olarak saat 10'da yattım.Ama Kore'ye gidene kadar dizimi bitirmem lazım ,o diziler sayesinde dil eğitimimi geliştirmiş ve iki yılda kursa gitmiştik .Rüyamda yine Kai'yi görmek üzere uykuya daldım.Rüyamda bu sefer Yarenle 12 yaşından beri yaptığımız bavullarla arka arkaya yarış yapıyorduk .Aslında çok eğlencelidir ,ama işte herkes size bakıyor sorun o .Arka arkaya yarış yaparken bir şeye çarpıyordum ki tam neye çarptığıma bakacakken Ebrar sığırı üstüme düşmesi bir oldu .yine aynı şekilde orangutan popolu yazgıda üzerime atladı.İremin gelmesi ve Yarenin onları dövmesi üzerine kahvaltıya geçtik.Kahvaltı yaptıktan sonra son kontrolleri yaptık .Kore'de EXO'yu görmemiz imkansızdı .Çünkü onlar Los Angeles'tan dönüş tarihini SM TOWN açıklamamıştı .Saate baktığımda uçağa iki saat kaldığını gördüm .

Sıla:Lan çorlar kalkın taksi çağırın uçağa iki saat var !!!!

son anda taksi çağırdılar ve gittik.Havaalanında pasaport işlemlerini halledene kadar saat 15.30 oldu.Bekledik bekledik bu uçak kalkmıyor en sonunda uçağa bindik .hepimiz  arka arkaya cam kenarına dizilmiştik. uçak hareket ettiği anda uyudum 10 saat yolculuk var.Uyandığımda saat akşam sekizdi daha 6 saat vardı.arkamdan bir ses duymamla irkildim.

İrem:sıla

Sıla:Hı

İrem:Sıla

Sıla:Hıı

İrem:Sıla 

Sıla:Hıııı

İrem:Sıla

Sıla:Çooor ne var da yeter !!

Erzurumlu olduğum için çok sinirlendiğim zaman böyle konuşuyordum.Baktığımda İrem susmuştu .Herhalde rüyamda yine Kai'yi gördüğümü sanıyordu ama yanılıyordu Kai'yi görmemiştim.5 senedir üst üste her gün Kai'yi görürüm ,ama garip bir şekilde bugün görmemiştim.Kai'yi görmek üzere yine uyudum.

"Sayın yolcularımız saat 16.10 'da başlayan İstanbul-Seul yolculuğumuz sona ermiştir,teşekkür ederiz." Sesiyle uyandım yine rüyamda Kai'yi görmemiştim .Neden böyle oluyor anlamıyorum.

Uçaktan indikten sonra yarenle 12 yaşından beri yaptığımız bavullarla arka arkaya yarış yapmaya hazırlanıyorduk.Aklıma dün gördüğüm rüya geldi ama gece 2'de kim bana çarpacak ?? Yani boş verdim.Yarenle saymaya başladık

"1,2,3"

çok hızlı başlamıştık.bir yandan EXO Monster söyleyip bir yandan koşuyorduk.Bize deli gibi bakan insanları umursamıyordum. Çünkü bunu hep yapardık.Sonra sert bir şeye çarptım....

                                                                BÖLÜM SONU

TÜRKLERİN BTS'LE İMTİHANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin