Bianca: Ce cauta Jacob aici?
Rebe:Deci voi ca cunoasteti....
Jacob: Se poate spune si asa!
Deci nu imi vine sa cred!!! Retardatul asta e vecin cu Rebeka?!?! Fuck! Din cauza cretinului astuia nu mai sunt eu virgina......ofofoof....
Nu l.am mai bagat in seama si mi.am vazut de ale mele!
Rebe: Fetelor eu ma duc pana sus ma intorc repedePerspectiva Rebekai
Ok deci m.am dus pana sus la mine in camera sa imi iau telefonul.....si cand vreau sa plec....
Jacob: Ce faci pisi?
Rebe: Intrebare e....ce faci tu aici?!
Si nu am mai apucat sa spun nimic ca el inchide usa...CU CHEIA!? Stai ce?
Rebe: Da......
Nu mai apus sa spun nimic ca se apropie de mine cu mersul lui de cretin (foto model) si incepe sa ma sarute!!
Incerc sa ma zbat dar fara vreu folos! ASTA MA VIOLEAZA!!!
Incerc sa tip! Nimic.... Sa na zbat..... Nimic!
Prostul asta chiar ma VIOLEAZA! Dupa un timp de chin reusesc sa imi eliberez picioarele si ii dau una ditect in "moștenitori"! Iau cheia si fug repede jos!
Rebe: Voi prostilor iesiti ACUM!!
Mario: Ce s.a intamplat SIS?
Rebe: Cretinul de Jacob a incercat sa ma VIOLEZE!
Cand am spus asta....toata lumea parea socata....socata e putin spus!!
Jacob: ......
Mario:Cretinule! Ti.am zis sa nu ii faci nimic!
Si nu mai apuca nimeni sa zica nimic pentru ca Bianca trece in actiune!
Bia: Handicapatu' satului! Din cauza ta nu mai sunt virgina si acum vrei sa imi violezi cea mai buna prietena!?!? Mars afara pana nu chem politia!
Sii multumita Biancai am ramas iar doar noi, fetele!
Lala: Decii.....din cauza lui nu mai esti...
Bia: Dea....cam asa ceva...
Ale:Pai si cum s.a intamplat?
Bia:Pai....eram la club si eram moarta de beată si atunci a actionat...
Ema: Cretinul!!!....siii...Rebe am ceva sa itj spun.....
Rebe: E ceva de rau?
Ema: Nuj pentru mine nu...dar cred ca pentru tine da....
Rebe: Ia zii!
Ema: Sunt impreuna cu Justin...
Rebe:Ce?!?!?!?!?
Ema: Mdea....si te rog nu re supara sau sa favi un circ acum! Ma poti certa maine....sar azi e seara fetelor...
Rebe:Pffffff ok.....
Si uite asa...simt ca mooor! Dupa o seara nedormita fetele gotarasc sa plece acasa!
Rebe: Acum! Ciripeste tot!
Ema: Eram sigura ca nu scap de gura ta! Ei bine....de la acel accident Justin a tot venit sa ma viziteze si uite asa.....suntem impreuna
Rebe: Eu o sa te las! Dar fii atenta aici! Daca te culci cu el te omor si te inchid in camera ta cu cheia!!
Ema: Nici nu aveam de gand stai chill....Dar cum era sa te....
Rebe: Pai....m.am dus sus dupa telefon si bineînțeles a venit dupa mine! A inchis usa cu cheia s.a apropiat de mine si intr-un fel ma imobilizat....am strigat dar nimeni nu ma auzit....am incercat sa scap....0 sanse.....iar cand voia sa imi dea bluza jos ma eliberat si i.am tras un sut in "comori" si am fugit....
Ema: Ce cretin!!!Perspectiva lui Jacob
Ei bine.....uite asa am ajuns sa ma cert cu Mario.....dupa o cearta destul de lunga m.am dus inapoi in camera mea.....nu stiu ce dracu mi.a venit sa o "violez" adk.....hm....ciudat! Perfect....fix morala de la frati.miu imi mai trebuia
Justin: Nu am venit sa iti faci morala stai calm......am venit sa iti zic ceva legat de Ema...
Jacob:Haide zii mai repede!
Justin:Eu si Ema suntem împreună
*Super super* ma bucur pt ei dar as fii vrut sa o am si eu pe Rebeka si nu stiu de ce....dar simt ca nu o vreau doar pentru o noapte....ea pare(si este) diferita de celelalte curve...
Jacob:Ma bucur pentru voi bro!
Justin: Mersi....si daca te gandesti ca sunt cu ea doar pentru pariu.....ei bine....nu e chiar asa....simt ca ea e diferita si nu stiu de ce dar parca nu o vreau in pat la mine....nu acum...
Wooow woow woow! Nu cred ca am auzit bine....fratele MEU! Sa nu vrea o fata la el in pat......
Jacob:Tu te-ai dat cu capul de ceva sau....
Justin: Vorbesc serios! Nu ma intereseaza ca o sa trebuiasca sa le dau bani alora pt ca am pierdut pariul....dar nu stiu...o sa incerc poate o sa vrea ....
Asa mai vii de acasa!
Jacob: Siii....tu crezi ca am sanse cu Rebeka
Justin: As minti daca as spune ca da?
Jacob: Ai dreptate....mai ales dupa ce i.am facut seara asta....Perspectiva Emei
Mdea.....o noua zii de scoala....pf....nu putean ramane acasa?
Si ca de obicei trebuie sa o trezec pe Rebeka...
Ema:Rebekaaaa!! Trezeste-te......haide ca am cumparat clatite!
Rebe:Serios!? Acum vin stai sa ma imbrac si sa fac un dus
Mdea....o sa se cam supere ca am mintit-o sar nu aveam de ales...
M.am dus la mine in camera sa ma schimb si m.am imbracat intr-un tricou negru transparent...pe sub o bustiera tot neagra....si niste bluni negri scurti....(stiu ati zice ca sunt EMO)Imediat ce Rebe a coborat ......am ramas cu gura cascata! Ea era imbracata intr-o bustiera neagra cu un hanorac rosu inchis peste si cu blugi rupti..
Ema: Wow! Arati....super
Rebe: Cine vorbea! Acum....unde sunt clatitele?
Ema:Paiii.......te.am mintit! Altfel nu te trezeai nu e vina mea! E a ta!!
Rebe:Trebuia sa ma astept la asta...Perspectiva Rebekai
Mdea...si uite asa am am ramas cu ochii in soare.....ce prietena! Ma minte ca a cumparat clatite *lacrima*
Ema: Haide mergem sau iti plangi de mila??
Rebe: Pf....hai sa mergem
Si dupa o discutie in care ne.am certat cine sa stea la volan...pentru prima data am pierdut....si am lasat-o pe ea sa conduca....(mare greseala) stiu stiu....
Cum am ajuns la scola....ei bine in fata scolii....am vazut-o pe........Hey lume! Uite a mi.am facut timp sa postez! Sper ca apreciati....Inca o data sry pentru greseli....m.am grabit...
Si multumesc......stie ea cine pentru ideea asta! Te pwp💜
Ok hai ca nu va mai retin(spui asta tot timpul) stiu dar nu am altceva sa spun
Ok hai byee💜💜🙈
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii [Volumul 1]. //VARIANTA NEEDITATA\\
RomansaRebeka Stone este o adolescenta de 18 ani care locuieste in acelasi apartament cu cea mai buna prietena a ei Ema! Intr-o zi obisnuita de liceu...apar in clasa ei doi tipi care sunt sexy dar afemeiati si acestia pun un pariu cu prietenii fetelor (Dav...