Wszystko zaczęło się na zakończeniu roku szkolnego w szkole podstawowej w Joaho. Nasza bohaterka Klaudia zakończyła ten rok bardzo pozytywnie z średnią 5,35. I z tego powodu jej rodzice postanowili ją wysłać na kolonie.
Nadszedł dzień wyjazdu na obòz, Klaudia pojechała z swoją najlepszą przyjaciółką Camilą.
Kilka dni było spokojnych ale przygody zaczęły się w ostatnich dniach.
( kilka dni później )
Koleżanki, ktòre tam poznała namawiały ją żeby poszła z nimi na dyskoteke, ale ona nie chciała.W końcu uległa i poszła z nimi. Dyskoteka zaczynała się nudno aż podszedł do niej chłopak:
- Mogę z tobą zatańczyć??
- Tak - odpowiedziała Klaudia a jej koleżanki klaskały z zachwytu.
Chłopak ten nazywał się Krzysiek. Tańczyli razem ze trzy razy. Za trzecim razem Krzysiek zapytał się:
- Mogę twój numer telefonu???
- Jasne - odparła dziewczyna i podała mu numer.
Po chwili do Klaudii podszedł inny chłopak Grzesiek, który również chciał z nią zatańczyć, ale Krzysiek odbił ją tamtemu chłopakowi.
- Ja ci się na serio podobam?- zapytała
- Tak - odpowiedział jej Krzysiek.
- Ok.
Po pięciu minutach chłopak ten podchodzi do niej i mówi jej że zaraz idzie i chce zatańczyć z nią ostatni taniec. I zatańczyli.
- Wiesz co muszę ci coś powiedzieć, bo ja mam chłopaka i nic z tej znajomości oprócz kolegowania nie będzie. - wytłumaczyła Klaudia.
- Ok, rozumiem ale i tak będę próbował - odparł chłopak.
Klaudia świetnie się bawiła w towarzystwie koleżanek aż w końcu coś jej odbiło i postanowiła rozruszać kolegę. Wszyscy wokół nich się zbiegli i krzyczeli " gorzko, gorzko". Jakoś to ją zbytnio nie ruszyło i złapała Patryka za rękę żeby z nią zatańczył i on zrobił to. Patryk żeby uwolnić się od Klaudii próbował ją ze swatać z takim wysokim i przystojnym chłopakiem, który z chęcią z nią zatańczył. Tańczyli tak
cały czas aż nie skończyła się dyskoteka. Gdy przyjaciółki wróciły do pokoju to były bardzo rozbawione i nie mogły u wierzyć w to co się stało. Z drugiej strony Klaudia miała wyrzuty sumienia, bo przecież ma chłopaka którego kocha.
( nastepny dzień )
Rano przed śniadaniem mieli zbiórkę i do Klaudii podszedł ten wysoki chłopak:
- Fajnie mi się wczoraj z tobą tańczyło.
- Mi również - odpowiedziała
- Jak masz na imię - spytal chłopak
- Klaudia - odparła - a ty???
- Krystian.
Od tego momentu zostali przyjaciółmi.
Gdy byli na mieście Krystian chciał żeby Klaudia pochodziła z nim.
- Ale dlaczego ja mam z tobą pochodzić po sklepach. - spytała
- Bo lubię cię no i nikt inny nie chce ze mną pochodzić. - odpowiedział
- A ok.
Koleżanki Klaudii podejrzewały że Krystian podkochiwał się w niej.Nadzszedl niestety dzień wyjazdu i od samego rana były przygotowania a by wyjechać. Około godziny 6.00 zbudziło wszystkich na poranny rozruch i biegli do lasu na rozgrzewkę i z powrotem do ośrodka. Nasza bohaterka nie miała już sił i zamiast biegać to szła a Krystian caly czas ja pogania. Po śniadaniu był taki jakby apel kończący kolonie. Gdy już powoli wyjeżdżali to Klaudia i Krystian zegnali się z trzy razy co za każdym razem się przytulali.
3 tygodnie później Klaudia znalazła Krystiana na Instagramie i zaczęli pisać. Od tej pory nie było jeszcze takiego dnia co by nie pisali razem. Na poczatku te wiadomości były normalne ale potem Krystian zaproponował żeby zostali przyjaciółmi razem z nasza bohaterka. I nimi zostali. Potem była afera, poniewaz dziewczyna tego przyjaciela dowiedziała się od takiej jednej że niby Klaudia i Krystian że sobą kręcą co nie było prawda. Klaudia mimo tego że coś czuła do Krystiana to starała się wytłumaczyć tej dziewczynie że to wszystko czego się dowiedziała to jest nie prawda. Po dalszych tygodniach Krystian też coś zaczął czuć do Klaudi. I w końcu spytał się jej czy chce zostać jego dziewczyna, a ona powiedziała że tak. No i nasi bohaterowie są razem ale jest jeden warunek. Taki to że muszą być w ukryciu, co Klaudi nie za bardzo się podoba.
Na razie są szczęśliwi ze sobą ale czy Krystian zerwie z ta swoją inna dziewczyna? Czy Klaudia i Krystian będą razem oficjalnie? Czy nie będą się ukrywać? Tego dowiecie się w następnej części.
CZYTASZ
Niedostepna miłość
Teen FictionJest to opowiesc o chlopaku i dziewczynie, ktorzy poznali sie na wakacjach ale z okreslonych powodow nie moga byc razem.Czy beda razem???