Először is szereteném nagyon szépen megköszönni a díjat, amit Nelliy_Dumbledore-től kaptam. Nos akkor kezdjük is:
Tények:
1. Már régebb óta olvasok wattpadon. Először már nem is emlékszem mikor olvastam itt könyvet, csak akkor még internetről aztán letöltöttem az alkalmazást. Olvasgattam meg minden aztán, már nem tudom, hogy de le lett törölve és hát újabban meg most találtam rá nem rég újra.
2. Nincsenek nagy elvárásaim az írással kapcsolatban; leginkább azért kezdtem el mert szeretem ezt csinálni.
3. Rengeteg könyvet olvasok wattpadon.
4. Szeretek még könyv olvasáson és íráson kivül zenét hallgatni, sorozatot/animét nézni, enni, és aludni. ( tudom, tudom borzasztó érdekes egy életem van :'D)
5. Utálom az iskolát; ha tehetném egész nap az ágyban döglődnék, zenét hallgatva, miközben olvasok, vagy sorozatot/animét nézek.
6. Multifandom vagyok.
7. Kpop-on kivül hallgatok mást is, de valahogy ez áll a legközelebb hozzám.
8. Megakarok tanulni koreaiul. (Egyébként már neki is kezdtem így internetről, csak hát majd azért egy rendes nyelvtanfolyam sem ártana :D)
9. Ma kimchit ettem ebédre.
10. A történet vége és főbb eseményei már teljesen meg vannak a fejemben; csak hát egy részt lusta vagyok leírni, más részt meg még vannak dolgok amik nem teljesen tiszták.Kérdések:
Válaszok:
1. Igen, a könyvet még nem olvastam, de így is már megeteszett és hát az is tervben van, hogy elolvasom.
2. Attól függ, hogy mivel kapcsolatban kell választanom; de egyébként az UB-m Suga (már, ha erre értetted)
3. Van, nem is egy :D
4. Oda adnám, de a még így se elég nagy nekem; szóval ha esetleg már nem használom szólok ;)
5. Szoktam. Van egy pár koreográfia amit tudok is, de általában max. azért nem tanulom meg mert lusta vagyok. (lustaság felsőfokon xD)
6. Persze, de előre szólok max. szerválni tudok. (Ja és ha a labda mellettem esik le egy lépésnyire én akkoris a helyemen maradok, mert lusta vagyok megnozdulni.xd)
7. Ha emberek vannak körülöttem akkor lehet csak ilyen kissé beteg fejet vágok: 😏. De ha meg egydül vagyok akkor szinte biztos, hogy elkezdem énekelni/rappelni.
8. Van, nem is egy.
9. Viheted a hugom, csak tessék.(testvéri szeretet felsőfokon :D)
10. Szemüveges vagyok és én viszonylag szeretem a szemüvegem, bármilyen meglepő is. (De azért néha engem is nagyon tud zavarni.)Kérdéseim:
1. Mit szoktál csinálni szabad idődben?
2. Mész valahova nyaralni a nyáron?
3. Fekete vagy fehér?
4. Ha egy dolgot megváltoztathatnál magadban/magadon, mi lenne az?
5. Milyen nyelvet tanulsz/akarsz tanulni?
6. Hol élnél legszívesebben?
7. Tudsz nokedlit szaggatni? (Lol ez nem tudom honnan jött, csak random eszembe jutott :D)
8. Mit szoktál hallgatni?( milyen stílusú zené(ke)t, milyen előadó(ka)t stb...)
9. Ha írsz mikor kezdted, ha pedig olvasol itt wattpadon akkor azt mikor kezdted?
10. Hogy találtál rá a wattpadra?Jelöltjeim:
Itacsiga
K-Popper_Queen
Hashtag1706
BTS_HUN_FANFIC
the_fucking_seagullÉs akkor így a végén mégegyszer nagyon szépen megköszönöm a díjat!♥
YOU ARE READING
Mindenes
RandomItt találhatók a díjaim és a kihívások amiket megcsinálok, ill. minden egyéb ami nem konkrétan egy sztorihoz kapcsolódik, hanem általánosságban az összeshez; vagy egyikhez se :D