Yoongi'nin Ağzından
"Lim Choa hayata tutunmayı başardı. Geçmiş olsun beyler.O yaşıyor."
Duyduğum şey ile ağzım açıldı. Sevinçten ne yapacağımı bilemiyordum.Taehyung'u bana sarılmasıyla kendime geldim.O yaşıyordu. Sevinçten ne yapacağımı bilmiyordum.Ayağa zar zor kaldırdığım Taehyung'a baktım. Gülüyordu.
"Arkadaşınız sadece 1 gece yoğun bakımda kalacak.Ertesi gün ziyaret edebilirsiniz.Tekrardan geçmiş olsun."
Doktor yanımızdan gittiği anda Taehyung'un ağırlaştığını hissettim.Ona döndüğümde...
Lanet olsun.
Ona döndüğümde bayıldığını gördüm.
"Yardım edin. Hemşire."
Yanımıza gelen hemşireler Taehyung'a bakıyordu. Aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
"Ateşi vardı."
Hemşireler yerde kontrol ettikten sonra bize döndüler.
"Bir odaya alalım.Merak etmeyin çok önemli bir şeye benzemiyor.Yorgunluktan bayılmış."
Onu hemen sırtıma aldım. Zar zor kaldırdığımda Jungkook'un yardım etmeye çalıştığını farkettim.
"Gerek yok Kook.Sağol."
"Ama hyung..."
Onu dinlemedim.Ve boş bir odaya kadar Tae'yi taşıdım. Yatağa bıraktığımda hemşireler ellerinde iğne ile geliyorlardı. Serum taktıktan sonra bize gülümsediler.
"Geçmiş olsun."Yarım Saat Sonra
Yarım saattir Tae'i izliyorum. Diğerleri ise odada dolanıp duruyorlar. Ah!Başım dönüyor bu lanet herifler yüzünden.
Sg" Kesin şunu artık."
Jk"Jin hyung cidden yeter. Başım dönmeye başladı."
Rm"Ne yapmamızı bekliyorsunuz tanrı aşkına."
Sg" Jungkook gibi kıçınızı bir yere koymamızı bekliyorum."
Jk" Evet Yoongi hyung çok hak... Bir dakika hyung. Beni neden karıştırıyorsun. "
Bu salaklarla kavga etmeye devam ediyorum.Tanrım sen bana sabır ver.Gece 1
Taehyung'un Ağzından
Gözümü açtığımda yanımda uyuyan Yoongi hyung'a baktım. Kolumda hissettiğim acı ile inledim. Kolumda serum takılıydı. Bir an için aklıma Choa geldi.Serumu çektim. Çok acımıştı. Buna rağmen ses çıkarmadım. Yataktan kalktığım sırada Yoongi hyung'un sesini duydum.
"Seni aptal ne yaptığını sanıyorsun hah!"
"Hyung Choa'nın yanına gidicem."
Yerinden kalktı ve yanıma geldi.Koluma girdikten sonra gülümsedi.
"Gidelim doktora soralım görebilir miyiz?"
Koridorlarda yürürken serumun yeri acıdı. Elimi koluma götürdüğümde Yoongi Hyung bana baktı.
"Acıyor dimi?"
Başımı olumlu şekilde salladım.
"Neden böyle bir salaklık yaptın."
Cevap vermedim.Neden yaptım bilmiyorum çünkü. Bir anda önümüze doktorun çıkmasıyla titredim.
"Sizi korkutmak istemezdim ancak neden yatağınızdan kalktınız."
Yoongi hyung konuşmama izin vermedi.
"Choa'yı görmek istiyoruz."
"Pekala gelin bakalım.Şuan uyanık."
Doktoru takip ediyorduk.Yirmiikinci odaya gelmiştik.Yoongi'nin Ağzından
İçeri girer girmez Taehyung koşmaya başladı. Pencerenin önünde etrafı izleyen Choa'ya arkasından sarıldı. İkisinin de ağlama sesleri duyuldu. Doktor ise bana gülümsedikten sonra konuştu.
"Geçmiş olsun Bay Min. Bu arada sevgiliniz çok güçlü. Kalp ameliyatından sonra bu kadar dinç olan birini görmemiştim. Dikiş yerlerinin ağrısını dahi hissetmiyor. Onun harika bir enerjisi var."
Doktor odadan çıktığında tekrardan Taehyung ile Choa'ya döndüm. Choa'nın bacakları Taehyung'a dolanıyordu. Taehyung ise onun kokusunu içine çekiyordu. Ara ara kafasını kaldırıp Choa'nın yanağına bir öpücük konduruyordu. Choa'nın gözleri benimle buluştuğunda Taehyung'un kucağından yavaşça indi. Koşarak benim kucağıma atladı.
"Sizi koca bebekler. Şu halinize bak..."
Dememe kalmadan dudaklarıma yapışan Choa'ya karşılık verdim. Bir anda Taehyung'un bağırmasıyla ayrıldım.
"Gidin başka yerde öpüşün. Psikolojim bozuluyor."
Aptal Taehyung'a döndüm. Ve bende ona bağırdım.
"Git kendine sevgili bul. Bizi kıskanmayı kes."
"Yah! Sen benim ilk aşkımı çaldın."1 Saat Sonra
Yaklaşık yarım saat boyunca Tae ile Choa yatakta yattılar. Taehyung dakika başı Choa'yı öpüyordu. Kıskanıyor muyum? Evet ama onu ne kadar özlediğini görebiliyorum. Bu harika. Evet bir saat geçti. Ve iki koca bebek birlikte uyuyor.Choa ona sıkıca sarılmış. Çok tatlı görünüyorlar. Bu arada diğer üyeler de onları gördü. Arada sırada Jimin görmeye geliyor. Ben ise odada dolanıp duruyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream' Min Yoongi
Fiksi PenggemarAngel01:Beni unutmuş olamazsın.Seni hala seviyorum ve sende beni hala seviyorsun. GeniusMin: Senin kim olduğunu bulduğumda hiç iyi olmayacak. Angel01:Seni bekliyorum... 🌙Sadece bir RÜYA🌙 Bir Min Yoongi Efsanesi...