38.

21 2 0
                                    

POV. KYARA

Niall en ik hadden vandaag afgesproken om samen naar het pretpark te gaan. Zoals afgesproken ben ik om 09:30 uur bij Niall. 

Niall kijkt me met een blik aan van ¨Dafaq? Jij bent hier om precies 09:30 bij mij?¨ Het enige wat ik kan is lachen om de blik van Niall. Hij kan soms zo raar kijken. 

We lopen nog even snel naar binnen toe, en pakken het eten en drinken die in de tassen zitten. Niall pakt zijn mobiel en geld nog even en natuurlijk zijn autosleutels en dan als ie klaar is, lopen we door naar de auto en gaan we er in zitten. Omdat het de auto van Niall is, wil hij per se rijden... Als dat maar goed gaat. Grapje, ik denk dat het wel gewoon goed gaat.

Even later zijn we aangekomen in het pretpark. Het is niet druk, maar juist aan de rustige kant. Okey brother, wat heb je gedaan? 

We kunnen meteen al naar binnen toe lopen. Het was niet lang rijden, en Niall vond van wel en moest weer eten, dus kreeg eten. MAar begint nu alweer met eten... Hij is geen vreetzak ofzo, maar ik vind wel dat ie veel eet! Ik eet soms ook best veel, maar niet TE veel. Ik ga niet zeggen dat Niall TE veel eet, maar wel veel. 

We lopen al een tijdje door het park heen, en ik heb vandaag nog niks gegeten. Mijn buik knort wel, maar hopelijk hoort Niall het niet. Dan krijg ik weer problemen met mijn waarschijnlijke TE beschermende broer dat ik te weinig eet en die shit. En geloof mij, met Niall wil je geen problemen over eten. 

Niall bleek niks te merken, want we liepen gewoon door alsof we van niks wisten. Gelukkig maar! Want ik heb eigenlijk ook geen honger meer. En daarvan was de oplossing; kauwgom. Kauwgom werkt tegen honger, je slikt, en kauwt enz. Dus je maag denkt dat je gewoon eet, en daarom lijkt het je je maag te vullen. Slim ben ik eah? Ja heel slim Kiki, ik wist niet dat  je dit zou weten. Als ik dat wist, zou het een goeie oplossing zijn. Maar het is serieus waar! Wie doet dat allemaal? *steekt hand op* me.

Na al heel veel gedaan te hebben, wil Niall weer eten, dus gaan we dat maar doen... Hoe kan het dat hij kan blijven eten en eigenlijk amper iets zwaarder wordt?! Ach, we kennen Niall allemaal... Hij kan alles, hij kan eten, zingen, is populair etc. En ik? Ik ben maar gewoon zijn zus. Waarom ben ik nou zijn zusje? Ik wil het niet. Ik wilde er nooit achter komen, mijn hele leven is er door veranderd, ik snap het niet meer. Er is de laatste tijd zo fucking veel veranderd! 

Wanneer we ons eten hebben gegeten, besluiten we zowat naar huis toe te gaan. Want het park gaat zometeen sluiten. Aangezien we aan het einde van het park zitten, moeten we nog wel een heel eind lopen, maar we komen dan ook wel ergens. We zien dat stiekem wel het hele park. En heel misschien kunnen we nog in iets. Ik hoop het tenminste. 

We lopen langzaam door het park heen, Niall zag dat ik het koud kreeg, en toen kreeg ik zijn jasje. Ik zei nog dat het niet hoefde, maar hij moet t doen. Soms is ie echt kut, want ja, je broer wil alles voor je doen, ook al wil je het niet. Hannah en ik waren anders, ik zorgde voor haar zoals ze wilde. Ze is nog steeds heel veel voor me, we skypen wel eens. Maar eigenlijk nooit meer tegenwoordig... We sturen elkaar nog wel regelmatig een appje met de vraag of het goed gaat. Maar ik hoop dat ik haar goed ga verrassen morgen, want morgen ga naar hun toe. 















A/N

Hello peepz, 

Ik heb niet veel te zeggen.

Alleen, willen jullie een Q&A? Dan kun je je vragen hier onder zetten, of privé stellen. Krijg ik niks binnen, dan doe ik t niet. Maar je kunt alles vragen!

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu