"Ah! Iar am făcut-o! Fir-ar!". Ma uit la mainile mele pãtate de sange si imi doresc să-mi iau pieleabde pe mine. Mă duc la baie rapid la baie unde îmi dau hainele jos si mă bag sub duşul rece. Iau săpunul de lângă mine si incep să-l frec de pielea albă pătată cu roşu. Dupa ce termin de spălat pielea mea este roşie, si pe alocuri începea să-mi curga sange din cauză ca m-am frecat prea tare. Mă duc in cameră unde ma îmbrac in niste haine largi ca sa nu ma atingă pe răni si ma bag la somn.
Nici nu știu cand adormisem dar ceva rece pe gâtul meu ma tot deranja astfel deschizând ochii. Mi-a luat cam vreo 10 secunde sa realizez ce se întâmpla in fata mea. "Ce dracu'?!" Deasupra mea stătea un băiat cu pielea albă si rece ca zăpada, părul negru îi atârna peste ochii de un albastru ca gheaţa. Dar ceea ce m-a lăsat complet perplexă au fost colţii pe care ii avea. "Vampir? In secolul ăsta? Mişto. Am apucat să o văd si pe asta."
-Uhm... Dacă nu te superi, ai putea sa te dai de pe mine? Eşti cam greu.
El se uită ciudat la mine cred ca întrebându-se cum de nu am început să ţip ca o descreierată. Ei bine, normal că nu ţip . Nu-i ca şi cum vroia să mă omoare... Şi în plus si făcem lucruri pe care nimeni nu şi le-ar putea închipui.
-Sigur.
Vocea lui era puţin groasă dar in acelaşi timp melodioasă lăsându-mă şocată. "Îmi place vocea lui." Simt cum îmi pierd incet incet cunoştinţa.
-Oh nu! Nu din nou.
El se uita întrebător la mine dar eu ştiu ca va afla cat de curand despre ce vorbesc.*H*
Îmi deschid ochii şi ma trezesc în camera "mea" dar se pare ca avem ceva nou astăzi.
-Uhm..Tu cine naiba eşti? Şi ce cauţi aici. Ce i-ai făcut de a trebuit sa apar?
- Nu am facut nimic... Dar cum adica sa apari?
-Ei bine băiete, tu eşti vampir nu-i aşa? Ai ajuns într-un timp foarte bun. Vreau sa ma descarcpe cineva.
Îl dau la o parte de pe mine după care ma ridic si il trag dupa mine. El se uita perplex la ceea ce fac. Îl conduc la "camera mea de joacă ". Cand deschid usa il simt cum se încordează sub mana mea.
-Ce... Ce este asta?
- Bun venit la locul meu de joacă.
El se uită ciudat la mine ca si cum ar vrea să-mi transmită ceva.
-Îţi place?
- Uhm.. Cumva... Vrei sa le foloseşti.... Pe mine?
-Da. Este vreo problemă? Din câte mi-am dat seama cred ca esti vampir iar vampirii parca se vindecau repede, nu?
-Da..?
- Si oricum nu poţi muri doar din atât.
-Da.
-Si din cate observ tu iubeşti sa simţi durerea. Am dreptate?
El se uita şocat la mine.
-Cum de ai...?
-Se vede pe faţa ta. Acum... Hai să începem.
-Sa începem? Ce sa începem?
- Sa ne jucăm. Vreau sa ma descarc pe cineva.
El sta si se gândește un moment după care da din cap. Îl iau de braţ si îl imping spre o usa. Îi pun ceva in braţe si îl imping înăuntru.
-Schimbă-te si după ieşi.
-Eh? Ce?
Eu îl imping si închid usa. "Hehe! Să înceapă joaca!"*********
Helloo! Asta este o carte nouă.. Cei care ma urmăresc o sa spuna "Dar la cealaltă carte nu mai postezi?". In acest moment nu stiu ce ar trebui sa mai scriu acolo dar promit ca am sa încerc sa postez cat de curând am sa pot. Pana atunci bucuraţi-vă de acest prolog.See ya!
CITEȘTI
Crazy love
FantasyIubirea este un lucru periculos, mai ales atunci cand fata de care te îndrăgosteşti are probleme de personalitate iar el este un vampir caruia ii place sa fie torturat. Un pact total nebunesc ii va lega pe cei doi astfel fiecare primind ceea ce vr...