Ates: DUYDUN ISTE!
O anda ambulans gelir Ates Eylemi kucaklar ve Ambulansa dogru yürür. Ambulansdakiler hemen alir ve Ates Fethiyi cagrir.
Ates: Fethi senin binmen daha dogru olur
Fethi: Yok ates sen bin kardesine güc ver
Ates: Peki saol Fethi
Ates Ambulansa biner.
Ates: Durumu nasil?
Hemsire: Sinde kanindan ignenin maddesini temizliycez ama ölüm tehlikesi yok. Yinede siz güc verin nedeolsa hersey olabilir.
Ates: Ta-Tamam
Ates Eylemin elini tutar.
Ates: Eylem bak ben sana daha abin oldugumu söylemeden gitme tamam mi. Bak bende yeni ögrendim sende ögreniceksin sonra biz abi kardes yasayacaz.
Hastaneye gelirler ve Eylemi ameliyata alirlar ignedeki ilaci cikartmak icin. Ates Ameliyathanenin önüne cöker. Aglamaya baslarken Tim in gerisi gelir.
Fethi: Ne-nerde eylem?
Ates: Icerde Kaninin icindeki ilaci cikaricaklar
Fethi: Tamam sen bu abi olayini anlat
Ates: Bak simdi ben eski yurda gittim. Dosyami kurcalamak istedim. Aslinda Ailemin yerini yillardir bulabilirdim. Ama ben onlarin beni bulmasini bekliyordum. O günde rüyamda aileni bul diye Yetimhanedeki Müdürü görünce karar verdim ve gittim. Dosyami aldim sonra icine baktim. Annem istanbula giderken tanimadigi bir sehirde dogum yapmis. Hastanedeki hemsire öldü demis. Ama ölen bebek ben degil diger dogum yapan kadinin mis. O diger Dogum yapan Kadin zaten bebegini istemiyormus. Zaten bebek ölmüs. Sonra Annemi Istanbuldaki hastaneye götürmüsler orda devam yatmis. Gitmeden önce Hemsireye demiski Oglumun adini Ates koyucaktim. Sonra Annem Babam gidince Doktor gelmis Bebegi niye almadilar demis. Sonra Hemsire olan biteni anlatmis ve Bebeklerin karistigini anlamislar. Sonra Kadin Anneme ulasamamis Adimi Ates koymuslar. Soyadim da Annemden almislar. Cünkü Annem hastanede Acar olarak kayitliymis cünkü Babam fransizmis ve o dogdum Sehir kücük oldugu icin Fransiz soyismini kayitlar icin kabul etmemisler buyüzden annemin kizlik soyadi ile kayit yapmislar. Sonra beni Yetimhaneye birakmislar Ates Acar olarak. Ve Annem Babam bugüne kadar yasadigimi bilmiyorlarmis. Fransaya geri döndükleri icin Doktor ulasamamis.
Anlatirken Ates aglar.
Ates: Iste bende Eyleme söylemeden ya ölürse??
Timin gözleri dolu birsekilde dinliyorlardi.
Fethi: Ates ölmeyecek! Sacmalama lan!
Ates: Bakin Eylem ordan ciktiktan sonra ona hicbirsey demiycez
Fethi: Ne bunu eyleme söylemiycekmiyiz? Bak Ates bunu yapamam böyle büyük birseyi saklayamam
Ates: Nolur benim icin ben dogru zamanda ona herseyi anlaticam
Fethi: Olmaz
Ates: Nolur
Sonra Doktor cikti.
Doktor: Hastamizin durumu gayet iyi odaya alicaz aksamda cikisini vericez
Ates: Cok saolun
Fethiden:
Hemen Eylemin yanina gittik. Eylemin odasina girdigimizde uyudugunu anladik ve sadece Atesle ben oturduk yanina. Atese üzülüyordum sonucta Kardesi ama benim böyle birseyi saklamam dogru olmazdi. Sonra Eylem gözlerini acti.
Eylem: Oh yasiyorum
Ates Eyleme dönüp güldü.
Ates: Yenge sen ölmezsin güclüsün sen
Fethi: Eylem iyi misin?
Eylem: Iyim. Ee nezaman gidiyoruz
Fethi: Hayda daha yeni uyandin hemen gidelim diyorsun
Eylem: Sevmem ben böyle yerleri.
Ates: Sanki biz seviyoruz
Eylem: Harbiden senin ne isin var yaninda yani Timden niye tek sen burdasin
Ates düsünmeye basladi. Mantikli sadece o vardi ve ben Sevgilisi olarak. Eski Sevgilisi.
Ates: Tim asagadan cay almaya indi de
Eylem: Haaa tamam
Sonra Doktor girdi.
Doktor: Eylem Hanim nasil siniz?
Eylem: Gayet iyim Doktor Bey
Doktor: Tamam ben cikisinizi veriyorum gidip evde dinlenin
Eylem: Sonunda
Atesle güldükten sonra Eylemin kalkmasina yardim ettik. Alaya döndük ve Eylem odasina gitti. Bende bu firsatta Odasina girdim. Kapiyi actim girdim ki Eylem üstünü degistiriyordu. Eyleme bakiyordum. T-shirt ünü cikariyordu. Off cok güzeldi. Sonra Eylem döndü.
Eylem: OHA!
Hemen arkami döndüm oda yeni T-shirtünü giyindi.
Eylem: Hangi Köyden geliyorsun?
Fethi: Köy derken?
Eylem: Hangi Köyden iste? Malum Köyünde Kapi yoktu heralde. Istersen yaptiralimda herkes Kapisiz köyden giriyor gibi girmesin.
Fethi: Cok komiksin Eylem
Eylem: Yanliz saka degildi ciddiyim
Fethi: Tamam ya nasilsin diye sorucaktim
Eylem: Iyim simdi cikabilirsin
Eylemden:
Fethiye kizgindim hala unutmadim hicbir hayalime saygi duymuyordu. Fethi sinirli bi sekilde kapidan cikti. Banane ya. Sonra gittim uyudum. Gözlerimi actigimda sabah olmustu. Üstüme siyah pantolon siyah gömlek giyindim. Sacimida daganik bir topuz. Kahvaltiya dogru gittim. Oturdum Asik bize Cay doldurdu.
Mücahit: Yenge nasilsin?
Eylem: Iyim Mücahit sen?
Mücahit: Bende iyim. Dün olmasaydin masum insanlari öldürceklerdi serefsizler
Eylem: Görevim di
Sonra Telefonumu elime aldim. Cayimi elime aldim tam yudumluyordum dünden mesaji gördüm. Birden Agazimdan tüm cayi püskürttüm.
Eylem: OHA!
Herkes bana bakiyordu. Sonra telefonum caldi.
Eylem: Hass*ktir busever gercekten s*ctim
Herkes saskin bakislarini üzerime atarken ben ne diycegimi düsünüyordum.-Bölüm Sonu-
Hizli yazdim buyüzden hata olabilir.... aff edin :)