Bölüm 2

73 2 0
                                    

''Projenize cumartesi başlayabilirsiniz'' dedi bay Franklin götünden çıkan bir ses tonuyla. Step ve Mark ineklikliklerini ortaya koyarak plan yapmaya başladılar. Ah, Şimdi ne yapacağım? Bay franklin'den eşimi değiştirmesini istedim. Fakat ''canım arkadaşım(!)'' Luke istemedi. Peki neden? Bilmiyorum,bilmiyorum,bilmiyorum! Ben bunları düşünürken öğle yemeği vakti gelmişti. Step yoktu, Acaa neredeydi? Oturup yemeğimi yemeye başladım.

-Hey Alex! 

Arkamı dönmemle Luke'la burun buruna gelmem bir oldu. Hemen geri çekildim. Titrediğimi hisstettim.

-E-evet?

-Bu günden çalışmaya başlamak ister misin? dedi yüzünde büyük piç bir gülümseme vardı. UCUBE!

-B-belki. Seni A-ararım.

-Tamam dedi yüzündeki piç sırıtışı silmeden uzaklaştı.

Aslında Luke'un hakkında çok şey bilmiyorum. Sadece cinayetle suçlandığını, lise 1 de 2 defa kaldığını,annesinin onu terk ettiğini,uyuşturucu kullandığını biliyorum. Yani muhtemelen aranıyordur.

Arkasını dönüp gittikten sonra , gidene kadar onu izledim. Vücudumu kaplayan korku duygusu onun enden uzaklaştığı her adımda yavaş yavaş azalıyordu. Birden yanımda Step belirince,

-Neredeydin?! dedim sesimdeki korkuyu bastırarak. 

-Mark ile birlikteydik , yapacağımız projenin konusunu konuşuyorduk. Dedi. ''Siz Luke'la plan yaptınız mı?''

''Hı-hı'' dedim gözlerimi devirerek. Gülümsedi ve yanağıma öpücük kondurdu. Okul çıkışında adımlarımı direk eve çevirdim.

-Hey Alex! 

-Aah Step dedim,onu görünce yüzümde büyük bir gülümseme belirdi.

-Sen iyi misin? bu gün tuhaftın?

-İyiyim sadece yorgunum.

-Peki. Umm birşeyler yapsak mı dedi tebessümle.

-Bize gel Step.

-Bana uyar dedi sırıtarak. Muhabbet ederek eve vardık. Evde yine babam yoktu. Şaşırmadım. 

-İçeri otur. dedim elime salonu işaret ederek. Başını salladı. Merdivenlerden çıkıp odama girdim. Üstümdekilerden kurtulup askılı t-shirt ve mini şortumu giydim. Evin içi sıcaktı.

- Hey! dedim Step'e bakarak.

-Hey! diye karşılık verdi. 

Yanıma gelip kollarını belime sardı. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Öpüşme gittikçe alevlenirken, beni bir hamlede kucağına alıp duvara dayadı. Kasıklarımın orda bir sertlik hissedince kendime geldim.Step'i daha önce bu kadar istekli görmemiştim. Parmaklarını şortumun lastiğine taktı. En sonunda bunun ilerlemesini istemediğim için

-Olmaz. Dedim. Bana anlamsızca baktı. 

-Neden? dedi fısıltıyla çıkan bir sesle.

-Step..Yorgunum. dedim. Uyumak istiyorum.

- Benim bir işim çıktı dedi. Beni yavaşça yere bırakırken. Bozulmuştu. Tekrar. 

Ağzımı açmama fırsat vermeden evden çıktı.

Dead DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin