Uksel kõlab koputus ja ma tean, et see on Chris. Torman trepist alla ja avan välisukse."Hei," lausub Chris pea norus.
"Hei," lausun ma sama tuimalt ja lasen ta tuppa. Selja tagant võtab ta lilled ja kommikarbi.
"Need on sulle." Sõnab ta mind ja ulatab lilled ja Geisha kommikarbi.
"Aitäh. Mine mu tuppa, ma panen lilled vaasi..." lausun ja vaatan, kuidas Chris trepist üles läheb.
Lilled vaasi pandud lähen ise samuti oma tuppa. Chris seisab keset tuba.
"Palun võta see kott tool ja istu sellele." Sõnan ning ta noogutab. Ma lähen oma voodile ja Chris nihkub mulle lähemale.
"Maria..." alustab ta ja ma vaatan ta silmadesse.
"Jah, palun räägi." Vastan ma.
"Ma...Palun andeks su käest, et niimoodi reageerisin. Loomulikult käitusin ma valesti ja...Ma läksin nii vihaseks lihtsalt, teades, et sa saad lapse temaga...Mu unistus on saada sinuga laps, Maria..." seletab ta ja mul jääb su lahti.
"Mida?" Paotan huulte vahelt välja. Minuga last saada on Chrisi suurim unistus? "Kingi oma elu Chrisile...." "Ole sellega, kes sind väärtustab..." kummitavad laused mu peas ja ma jõllitan lihtsalt Chrisi.
"Kas asi on selles, et ma ei tea... Ma pole nii rikas või, et ma ei saa sulle kõike pakkuda, mida Ethan saab või-" jutustab ta, kuid ma ei lase tal lauset lõpetada.
"Või on asi selles, et armastus pole vastastikune?"
"Maria..." pomiseb ta seejärel, "ära tee mulle nii..." palub, lausa anub mind, kuid ma pööran pilgu eemale.
"Ma ei saa midagi selle vastu teha, et Ethan tuli enne mu ellu ja röövis mu südame, kui sina. Oleksid sa tulnud mu ellu veidi varem, oleksid sina mu lapse isa. Aga ei. Ma armastan Ethanit." Seletan ma asja, kuid Chris vangutab vaid pead.
"Maria... Minuga sa poleks rase. Ma oleksin hoolitsenud selle eest, et sa ei oleks seksinud, siis, kui oled purjus. Mina olen sulle see õige, kes suudab sinu eest hoolitseda ja armastada sind tingimusteta ja nõudmisteta. Ma palun sind. Saa minu naiseks!" Palub Chris ja ma saan reaalse oki.
"Chris. Palun saa aru, et ma armastan sind...vaid sõbrana," seletan ma ja ta tõuseb toolilt püsti, asetab oma käed mu õlgadele.
"Okei, printsess. Ma saan aru. Oleme siis lihtsalt sõbrad, okei?" Vaatab ta mulle silma ja ma vaid noogutan kangestunult. Chris puurib otse oma pilguga mu silmadesse ja ma näen, kuidas ta vaatab mu silmi ja huuli kordamööda. Ta tuleb lähemale kuniks ma enam ei suuda ja pööran põse ette. Chris võtab käed mu õlgadelt ära ja istub toolile tagasi.
"Anna andeks. Ma olen reaalselt hull su järele..." pomiseb ta ja paneb siis pea käte vahele.
"Hei, pole hullu. Armastuse nimel tehakse kõike," lausun ma ja mees mu vastas tõstab pea. Ma naeratan talle ja ta vastab mulle samaga.
"Kuule, ma lasen sul siis magada, hakkan ka kodu poole liikuma," sõnab ta ja ma noogutan.
"Teeme nii." Vastan ma ning me mõlemad tõuseme püsti.
"Muide...Ilus kaelakee. Ethan on hea valiku teinud." Lausub ta ja ma naeratan vaid tänuks. Ma ei võtnudki seda veel kaelast ära...
"On küll." Pomisen enda ette ja me läheme aeglase sammuga trepist alla.
Vaatan esikus, kuidas Chris jalanõusid jalga paneb ja seejärel mantli selga ajab.
"Aga...head ööd siis?" Lausub ta ja me teeme üksteisele põsemusi. Seejärel kallistab ta mind.
BINABASA MO ANG
Mr.Right And I// eesti.k/LÕPETATUD
RomanceEthan Blame on 17.aastane poiss, kes on ülbe ja suure egoga ning, kes liigub ringi kooli kõige lahedamate ja kuumemate kuttidega. Kui nende majja asub elama teatud põhjustel koolis ebapopulaarsena tuntud Maria Fora, muudab ta Ethani elu. Nende vahel...