Pohled Liama :
Asi tak po půl hodině jsem vstal z postele a šel za kluky . Byli s těmi holkami u vody tady což mi hrálo do karet . Přeci jen jinak bych je musel hledat všude možně což by se mi upřímně nechtělo .
Došel jsem k nim a shodil Nialla z lehátka a sedl si na jeho místo . Slyšel jsem nadávky z jeho strany na mou osobu , ale nevěnoval jsem tomu žádnou pozornost . Proč také .
"Co se děje ?" Zeptal se Louis nechápavě .
"Emma je kdo ví kde . Od rána nebyla v chatce , nebyla na rozcvičce a ani na snídani . Upřímně vůbec netuším kam mohla jít . Chvilku jsem si i říkal , že třeba utekla aby tady nemusela být kvůli mě . To jsem ovšem vyloučil jakmile jsem byl v jejím pokoji a měla tam peněženku s penězi , mobil , oblečení , doklady prostě všechno "
Kluci si vyměnily pohledy "a nešla se třeba jen projít ? Třeba je tady někde v táboře " řekl Niall a jedl nějakou sušenku . "Když by byla v táboře , tak by se šla najíst " řekl jsem . "Jídlo totiž zbožňuje " vysvětlil jsem .
"Dobře tak tedy pokud chceš tak já , Louis a ty jí půjdeme hledat " řekl Harry rozhodně .
"A mě jste zas vynechaly jo ?" Zeptal se naštvaně Niall .
"Ne , ale nepřežil by jsi dlouho bez jídla "
"Ale jo přežil " namítl .
"Jo , ale tím způsobem že by jsi si sebou vzal ledničku plnou jídla " ušklíbl se .
"Fajn " zamumlal jenom.
"Takže kam půjdeme ?" Zeptal jsem se Harryho a Louise . "Můžeme jít dolů zkusit město třeba si vzala nějaké peníze a šla si něco koupit " řekl Louis . Něco mi říkalo , že tam není , ale kývl jsem na souhlas s tím že tam půjdeme .
Pohled Emmy :
Po nějaké době , kdy jsem už věděla , že mám určitě napuchlé oči od brečení jsem vstala z toho pařezu a zas začala tady chodit . Přišlo mi to tu děsně všechno stejný . Pomalu , ale jistě začínám čím dál tím více panikařit . Dooonce mě už i napadla otázka , zda mě někdo hledá nebo ne . A jestli si vůbec všimly , že má osoba zmizela . Setřela jsem si slzy a přemýšlela jsem , jak se odsud dostanu . Nejhorší je , že jsem si zapomněla vzít i ten mobil . Nosím ho furt u sebe , ale dneska jsem si ho prostě nemohla očividně vzít . Najednou jsem uviděla lesní potůček . Šla jsem k němu a sedla si tam . Do dlaní jsem si nabrala vodu a umyla si obličej. Příjemně mě to ochladilo . Tak ono ještě aby ne . Upřímně bylo dost vedro takže jsem tu zůstala . Vím , že bych měla hledat cestu zpět , ale nešlo to . Ne , bez vody .
Pohled Liama :
Prošly jsme město . Díkybohu nebylo nijak extra velké . Prošly jsme dost obchodů a zastavily všechny lidi co šli okolo . Dokonce jsme potkaly i naše fanynky se kterými jsme se vyfotily a samozřejmě jsme se jimi podepsaly .
Najednou začalo pršet a já začal brečet . Kluci se furt neozvaly , že by byla už Em v táboře . Bylo mi upřímně ukradený , že budu nemocný a nebo že budu mít mokré oblečení . V tu chvíli jsem myslel jen na Em . Nevím jak je oblečená , zda je v bezpečí a hlavně jestli je v pořádku . Nejraději bych byl aby byla v pořádku v táboře . Klidně aby mě ignorovala , ale byla tam .
ČTEŠ
Tábor / One Direction
ФанфикSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...