Bir dadika bir dakika ne diyordu bu adam şimdi!Kadın dedi okey tamam ama sevdiğim kadında ne demek ha!Benim kadınıma nasıl sevdiğim kadın der.Canına susamış resmen.
Ne dedin sen.Dedi kerem savaş'ı baştan aşağıya süzerken.
Ne dediğimi gayet iyi duydun bence anlamamazlıktan gelme.Savaş konuşurken keremde savaş'ın üzerine doğru yürüyordu.
Eeee nolacak şimdi hadi anladım diyelim napacan.
O zaman anlarsın napaca mı?
Kerem Savaşş....İkiside aynı anda tiz bir çığlıkla bağıran Zeynep'e döndü.Durun artık napmaya çalışıyorsunuz ben burdayım ve bu saçmalığı kesin.Kerem donuk gözlerle Zeynep'e bakarken savaş'ta Zeynep'i kolundan tutup dışarıya çıkarmıştı.
Ne yapmaya çalışıyorsun Zeynep!
Anlamadım.
Neyini anlamadın beni arayıp bana yardım et diyorsun ve içeride saçma salak konuşuyorsun.Savaş bana bağırırken aklıma yaptığım plan geldi.Ezgi ve kerem'i öyle görünce bende Savaş'ı aradım ve ona bana yardımcı olması gerektiğini söyledim ilk başta biraz itiraz etsede razı oldu.Kerem gelmeden önce ona adresi attım.Zaten gerisi de belliydi.
Yardımın için teşekkürler şimdi gidebilir miyiz?
Tamam arabam ileride.Zeynep ve Savaş arabaya doğru giderken kerem hala restorantta olayın şokunu yaşıyordu.Garsonun çağırmasıyla hesabı ödeyip oda dışarıya çıktı arabasına binip yola koyuldu.
Ne düşünüyorum napıyorum şuan bende bilmiyordum.Sadece arabayı sürüyordum.Nere gitmek istediğim hakkında en ufak fikrim vardı.Ne yapmak istediğim hakkında.Şuan gidip bir kadınla birlikte olabilirdim.Ama yemin etmiştim kendime.Zeynepten sonra kimse olmayacaktı hayatımda ve olmadıda.Ama Zeynep bu gece napmaya çalıştığını bile bilmiyorum.Tanrım kendimi yiyordum şuan.Gaza daha çok yüklenmişti.Gitmek istediğim sadece bir yer vardı.Zeynep.
Teşekkür ederim.Demişti koltuğa yaslanarak Zeynep.
Ne için.
Bu gece için yani yaptıkların için.Neyse geç oldu eve bıraktığın için teşekkür ederim.Zeynep kapıyı tam açacakken Savaş kolundan tuttu.
Dur yağmur yağıyor ben seni kapıya kadar geçireyim.Arabadan inip Zeynep'in kapısını açtı Savaş üzerindeki ceketi çıkarıp Zeynepi kolunun altına alarak kapıya doğru yürümeye başladı.Yanlız onları izleyen bir kişi vardı Kerem...
Gaza yüklenip arabayı Zeyneplerin evine sürmüştüm.Ama yanlış bir harekette bulunmuştum.Şuan gördüğüm manzara karşısında napmak istediğime daha doğru Zeynep'in napmaya çalıştığına dair en ufak fikrim yoktu.Zeyneple savaş birşeyler konuştuktan sonra Zeynep içeriye girmişti savaş ise arabasına binip uzaklaşmıştı.Ben ise hala burada buruyorum.Arabadan inip sırılsıklam ıslanmak istiyordum hasta olmak istiyordum.Belki Zeynep gelip bana bakardı.Bir dakika ne diyorum ben ya.Ama iyi fikirmiş sevdim.Planı uygulamaya karar verip arabadan indip yürümeye başladım.Kararlıydım eve kadar yürüyecektim.Hasta olacaktım eğer gerekirse havuza bile atlardım.Aşkım için sırılsıklam olurdum.Ben bu duruma kendimi çok kaptırdım suan fark ettim.Geri dönüp dönmemekte çelişkide kalsamda yürümeye devam ettim.Hava epey soğuktu ve rüzgar esiyordu.Başımın ağırdığını hissettim.En sonunda daha fazla uzaklaşmadan yaptığım şeyin ne kadar ergence olduğunu fark ettim.Koskaca adamım ben ne bu hareketler Kerem kendine gel.Sen bu hallere düşecek adam mısın olum.Bu işi kendi yöntemlerinnle çöz ne demiş atalarımız.Çivi çiviyi söker...
Sabah olmuş herkes hastane geliyordu.Zeynep Cen ve ali-ahsen konuşuyorlardı.Bir ara Cenk'in gözü arkaya takıldı.Aynı yöne doğru baktıklarında karşıdan gelen Ezgi ve Kerem'i gördüler.
Evet bizim aşık kerem gitmiş sabah üşenmemiş ezgiyi almış ve hastaneye de kolkola gelmişlerdi.Zeynep gördüğü manzara karşısında pek renk vermemeye çalışsada gözleri dolmuştu.Bunu farkındaydı.Diğerlerine dönüp.
Aaa ben şefin yanına gidecektim.Diyip hızlıca oradan uzaklaştı.
Sabah ezgiyi alıp birlikte gelmiştik.Bunu sadece Zeynep'in canını yakmak için yapıyorduum.Bizimkilerle konuşurken ezgi ve beni fark edince yüzü benbeyaz oldu.Evet başta kötü hissettim ama sonradan beni kıskandığı düşüncesi hoşuma gitmeye başladı.Diğerlerine bişey söyleyip hızlıca yürümeye başladı.Nereye gidiyordu bu.
Heyy günaydın.demişti kerem heyecanlı bir sesle.
Sanada günaydın.Cenk'in sesi tuaf çıkıyordu.Eee malum hoşlandığı kız ile gelmişti kerem.Morali bozuk olsada birşey dememişti.Çünkü kerem'in muhakkak diyecek birşeyi vardır.Haklıydıda.
Zeynep nerde diye sormuştu kerem.
Aaa o mu şefin yanına gitmesi gerekiyormuş.
Ahsen'in verdiği cevap karşısında iyicr sinirlenmeye başlamıştım.O lanet olası adamı şuan boğazlayasım gelmişti.Ne işi vardı onun yanında ben ona ne demiştim.O herifle bir daha...Ama bu durumda haklıydı.Çünkü bende Ezginin yanındaydım.Onun yanında olmamamı bana defalarca söylemişti.Ama geçen seferki olayı o yanlış anladı.O gün Ezgi bana Cenk hakkında birşeyler soruyordu.Bizim ezgi cenk'tan hoşlanıyormuş meğersem.Bana yardımcı olmamı istemişti sadece.Ama tabi ben bunu Zeynep'e söyleyemezdim.Saatlerdir Zeynep'i görmüyordum.Nereyee kaybolmuştu.Yerin dibinede girse onu bulacaktım.Çünkü onu görmem gerekti.Fazlasıyla özlemiştim.Ve görmesem kesinlikle sinirimden etraftakilere sataşacaktım.Aklıma şefin odası geldi.Gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken bir de bakın ne oldu?Ben diyim kendimi şefin odasının kapısının önünde buldum.Kapıyı çalıp içeriye baktığımda Şef oturmuş dosyalarla ilgileniyordu.Özür dileyip kapıyı tekrar kapattım.Neredeydi bu kız.Ama içime azda olsa su serpilmişti.Çünkü Savaş'ın yanında yoktu.Ama nerdeydi.Etrafa bakınırken aklıma teras katı geldi.Burda olacağını pek tahmin etmiyordum.Çünkü hava yağmurluydu.Yavaşça merdivenleri çıkarken sırıl sıklam olmuş Zeynep'i fark etmek zor değildi.Ve bağırmasını.
Senden nefret ediyorum Kerem Sayer.Neden hayattıma tekrar geldin neden.Ben seninle ilgili anılarımı hislerimi tozlu raflara kaldırmışken neden gelip tekrar kendini bana hatırlattın.Ben onca şeyi daha yeni atlatmışken şimdi neden bunu bana yapıyorsun.Anlamıyorum seni artık.Hergün seni görme umuduyla kalkıyordum.Ama şimdi sana göreceğim hergüne lanet ediyorum.Çünkü canımı yakıyorsun.Burayı tam kalbimi.Kimse senin kadar kırmadı bu kalbi biliyor musun ne annem ne kardeşim nede benim bile tanıyamadığım babam.Ama sen bir kelimenle bile beni kırdın.Param parça ettin.Artık yeter neden burmuyorsun neden acı çekmemi istiyorsun neden.Neden bana elini uzatıp sonrada geri çekiyorsun.Ben sana ne yaptım.Lütfen artık dur.
Zeynep gökyüzüne doğru bağırırken gözüm kıyafetlerine takılmıştı.Ne kadar süredir burda bilmiyorum ama kıyafetleri suyun ağırlığından iyice düştüştü.Ama bitek düşen kıyafetler değildi gözüm yerde yatan Zeynep'e takıldı koşarak yanına gitmiştim.Yüzü bembeyaz olmuştu.Yanında diz çöküp başını kucağıma aldım.
Sen bana naptın biliyor musun Zeynep Sayer sen beni kendine aşık ettin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
Любовные романыEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.