Αναστασια'ς pic
Ξυπνάω το πρωί απο κάποιο περίεργο θόρυβο.Κατι σαν τρυπάνι.Η Ζετα κοιμάται βαθιά διπλα μου.Κοιταω την ώρα 8:36.Τοσο πρωί τι γινεται;;
Κατεβαίνω κατω και βλέπω έναν ξάγρυπνο Κώστα.
Κ-Επ μωρο μου ξύπνησες τοσο νωρις.λεει και έρχεται και με φιλαει και μετά χαϊδευει την κοιλιτσα μου.
Α-Τι γινεται;;
Κ-Βάζουμε κάγκελα ,συναγερμο και κάμερες.Σου ειπα θα σε προστατέψω απο αυτην.Επισης ενας προσωπικός σου φρουρός θα σε ακολουθεί 24/7 και όταν ειμαστε στο σπιτι θα μένει απεξω φυλάσσονται μας για τυχόν ανεπιθύμητες επισκέψεις.
Α-Κώστα μου ,λεω δακρυσμένη.
Κ-Μωρο μου ,Σαγαπω
Α-Εγω σε λατρευω
Κ-Και εγω ζωη μου ,λεει και τον τραβάω πανω μου.Με προσοχή με κραταει απο την κοιλια και με φιλαει.
Π-Βρε βρε το ζεύγος!
Κ-Ηρθες;;Ο Αλέξης ;;
Π-Πηγαν με τον Μάρκο να πάρουν πρωινό για ολους μας.
Α-Εσυ πως και δεν πηγές μαζι τους;;
Π-Ειπα να έρθω για παρέα μην ειναι ο Κώστας μόνος του αλλά αποτι βλέπω εχει παρέα και μαλιστα 3πλη.
Κ-Χαχαχα ναι !Μωρο μου στις 10 θα πάτε με την Ζετα και τον Γιάννη να βρείτε τα του γάμου .
Α-Ποιος ειναι ο Γιάννης;;
Κ-Ο φρουρός μας !Σου ειπα δεν θα σε αφησω μόνη σου απροστάτευτη όσο ξέρω ότι αυτη ειναι εξω και τριγυρνάει.
Α-Ρώτησες τι έγινε ;;
Κ-Ναι Δυστηχως!Ο Γιαννάκης ,ο γκομενακος της μανούλας σου λάδωσε πολυ καλά τον δικαστή και την έβγαλε εξω για καλή διαγωγή .Βεβαια έδωσε και μια καλή εγγύηση .
Α-Πφφφ φοβάμαι λεω κλαιγοντας
Κ-Μωρο μου μην φοβάσαι!Ειμαι εγω εδω !Μην ταραζεσαι.Σκεψους τις ψυχούλες που εχεις μεσα σου.Εχουμε ενα τέλειο ασφαλέστατο πλεον σπιτι και εχεις τόσους ανθρώπους να σε προστατεύουν .Πρωτος απολους εγω.
Π-Ναι βρε Σισια μου,λεει και εγω δακρύζω εφόσον θυμάμαι τον μπαμπα μου να με φωνάζει ετσι!
Π-Συγγνωμη δεν ήθελα..
Α-Δεν πειραζει.Μωρο μου σήμερα θελω να παμε στο μνήμα του.Κλεινει έναν ολόκληρο χρονο μακρια μου.
Κ-Παμε !Παμε τωρα.Πετρο δεν θα αργισουμε.Κατσε εδω και θα έρθουμε .
Α-Ωστόσο ξυπνά και την Ζετα εχουμε να κανουμε πολλα σήμερα.
Π-Ότι πείτε κυρία Αγγελοπουλου!
Βγαινουμε απο το σπιτι με την ακολουθεια του Γιάννη .Ο Γιάννης σε όλη την διαδρομή καθόταν στα πισω καθίσματα και παρατηρούσε την κάθε μου κίνηση.Ο Κώστας του εχει δώσει αυστηρές οδηγίες για εμενα.Θελει να με προσέχει πολυ .
Α-Μωρο μου δεν ειναι ανάγκη να πιέζεις τοσο πολυ τον Γιάννη!
Γ-Ειναι ευχαρίστηση μου και δουλειά μου να σας προστατεύω κυρία Αγγελοπουλου!
Α-Λέγε με Αναστασία και σταμάτησε τον πληθυντικό σε παρακαλω
Γ-Ότι πεις..
Κ-Φτάσαμε καρδια μου!Εισαι ετοιμη;;Κοιτά μην συγκινήσεις και πάθουν τίποτα τα παιδιά μου!
Α-Ρε μωρο μου ειμαι ενταξει!Παμε,λεω και τον φιλαω πεταχτά.
Βγαινουμε απο το αμαξι και ο Γιάννης με ακολουθεί απο πισω μου .Φτανω στον τάφο του πατερα μου.Αναβω το καντηλάκι και αφήνω τα φρέσκα λουλούδια πανω στον τάφο του!
Α-Που είσαι μπαμπα!Θα γίνεις παππούς και μαλιστα 2 φορές!Τοσο άδικα έφυγες.λεω και χαϊδεύω την πλακα που τον σκεπάζει.Σηκωνομαι και ο Κώστας περναει το χερι του απο την πλατη μου.
Μπαινουμε ξανά στο αμαξι!Ποσο μου λείπει ο πατέρας μου.Αυτη η σκυλα μου τον στέρησε.Την μισώ .Θα πληρώσει για ότι μου εχει κανει!
Χάνομαι μεσα στις σκέψεις μου και ουτε που καταλαβαίνω ποτε εχουμε φτάσει σπιτι !Βλεπω ότι όλοι οι εργάτες έχουν φυγει.Εκαναν καλή δουλειά βλέπω.Πλεον δεν εχουμε μόνο τοιχώματα γυρω απο το σπιτι μας αλλά και συρωμενη καγκελόπορτα .Διπλα απο αυτη υπαρχει ενα λυωμενο σπιτάκι θυρωρού.Ο Γιάννης αφου μας περάσει απο την καγκελόπορτα πηγαίνει σε αυτο.
Γ-Ότι χρειαστείτε πατήστε τον ασύρματο .
Κ-Σε ευχαριστούμε Γιάννη!
Μπαινουμε μεσα.Τα παιδιά βρίσκονται ολα εκεί .
Π-Πανω στην ώρα ήρθατε .Ελατε να φαμε!
λεει και καθόμαστε στο τραπεζι της κουζίνας.
Αρχίζουμε και απολαμβάνουμε το πρωινό μας!Κρουασανακια ,Ντονατ και τέτοια αρτοσκευάσματα .Φυσικα ολοι πίνουν καφέ εκτός απο εμενα.Δεν με αφήνει να πιω ο μπαμπα-Κώστας μην πάθουν τίποτα τα παιδιά του απο την καφεϊνη.Ελεος,έγκυος ειμαι οχι ξέρω γω τι αλλο.
Η ώρα εχει παει 10:20.
Κ-Μωρο μου Το πρωί έκλεισα εκκλησία .Αυριο παντρευομαστε.
Στο άκουσμα αυτής της ανακοίνωσης πνίγομαι
Α-Γκχμμμ,γκχμμμμμμ.ΤΙ;;ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ;;ΠΑΜΕ ΖΕΤΑ ΠΑΜΕ
Κ-Θα σας παει ο Γιάννης !Καλα ψώνια μωρο μου !
Τον φιλαω και αρπάζω την Ζετα και Βγαινουμε απο το σπιτι .Ο Γιάννης μας βαζει στο αυτοκινητο και χωρις καν να του πούμε μας πηγαίνει στο μαγαζί με τα νυφικά.Κατεβαινουμε και μετά απο ατέλειωτες πρόβες βρίσκω το κατάλληλο.Ειναι απλά εκθαμβωτικο .Ζ-Φιλενάδα ειναι υπεροχο
Α-Αυτο !Αυτο θα παρω .
Πωλ-Μαλιστα πηγαίνετε να αλλάξετε και ελάτε να βρουμε στέφανα!
Πηγαίνω στα δοκιμαστήριο και το βγαζω .Μενω με τα εσώρουχα .Παρατηρω στον καθρέφτη την φουσκωμένη μου κοιλιτσα.Μα να ειμαι 4 μηνών κοντα και να μην εχω καταλάβει τίποτα;;Περίεργο.Φοραω τα ρούχα μου και βγαίνω στο μαγαζί για να βρω στέφανα.Πηγαινω στην βιτρίνα και Αρχιζω να κοιταω .Ο Γιάννης απο πισω μου οπως παντα.Ετσι οπως κοιταω την βιτρίνα,στον απέναντι δρόμο βλέπω τον μεγαλύτερο μου εφιάλτη!
Α-Γιάννη ,Γιαννηηη!λεω μεσα στο μαγαζί και όλοι με κοιτανε !
Γ-Οριστε κυρ.....Αναστασία.
Α-Αυτη απέναντι ειναι ο λόγος που εχεις προσληφθεί !
Γ-Μαλιστα μην ανησυχείς .Ειμαι διπλα σας!Εννοω διπλα σου!Αφοσιοσου σε παρακαλω στα ψώνια και τα αλλά ΑΣΤΑ σε εμενα!
Ετσι κανω !Βρισκω ενα καταπληκτικό ζευγάρι στέφανα και ενα υπεροχο σικ ζευγάρι δισκοπότηρα και ολοκληρώνω τις αγορές μου!Τα φορτώνει ολα ο Γιάννης στο αμαξι και με την Ζετα παμε προς το σπιτι.Μας βαζει πάλι ο Γιάννης μεσα απο την καγκελόπορτα και αφου δει ότι μπήκαμε στο σπιτι πηγαίνει στο πόστο του!Με το που αφήσουμε τις σακούλες κατω δηλαδη η Ζετα να τις αφησει γιατί εμενα δεν με αφησε να κουβάλησε τίποτα ,χτυπαει το κινητο μου.
Κ-Έλα μωρο μου ολα ενταξει;;
Α-Ναι καρδια μου ότι γυρίσαμε σπιτι!Κωστα...
Κ-Πες μου ζωη μου..
Α-Ειδα την Στέλλα...
Κ-ΤΙ;;;
Α-Ναι ήταν απέναντι απο το μαγαζί με τα νυφικά όμως Ευτηχως δεν πλησίασε γιατί είδε τον Γιάννη!
Κ-Καρδια μου μην φοβάσαι !Εχεις τόσους να σε προστατεύουν!Σε λιγο θα γυρίσουμε με τα αγόρια .Βγηκαμε για ψώνια για τον γάμο.
Α-Ενταξει .Εμεις παμε να μαγειρεψουμε!
Λεω και το κλεινω .Η ώρα εχει παει 1:46.Στις 2 κλείνουν τα μαγαζιά όποτε τα αγόρια θα ειναι εδω στις 2:30 περίπου .Ισα ίσα που προλαβαίνουμε να ετοιμάσουμε κάτι.
Ζ-Έλα να ετοιμάσουμε κάτι!Και μετά εχουμε να φτιάξουμε νύχια !Μην τα κανουμε ολα αύριο τελευταία στιγμή.
Α-Ότι πεις ...Κουμπαρά
Ζ-Άντε να φτιάξουμε κάτι γιατί θα πεινάνε τα παιδιά μας.Γελάμε λιγο και Μπαινουμε στην κουζίνα σαν καλές νοικοκυρές!Λεμε να φτιάξουμε καρμπονάρα!
Γεια σας αστέρια!Τι κανετε;;Ελπίζω να ειστε πραγματικά καλά!Σε αυτο το κεφαλαιο δεν έγιναν πολλα .Στο επομενο παρτ θα γίνει και ο γάμος .Μετα τον γάμο θα ειναι ολα ρόδινα ;;;Πως το βλέπετε;;Το ζευγάρι μας θα αντιμετωπίσει καμια λαχτάρα ή θα ξεφύγουν επιτέλους απο την Στέλλα;;Μεινετα συντονισμένοι για να μαθετε.Μεχρι το επομενο κεφαλαιο να ειστε καλά και να μου αφήσετε ενα 🌟 και ενα σχολιο γιατί με βοηθαει να συνεχισω ετσι δυναμικά.
Σας ευχαριστω για την στήριξη ❤️❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017
Teen FictionΤα πρώτα 7 κεφαλαία είναι κάτι σαν εισαγωγή για να καταλάβετε τι παίζει .Μετα το 7ο κεφάλαιο αρχίζουν τα 🔞😉 Η Αναστασία είναι μια σοβαρή και μετρημένη κοπελα .Πηγαινει 3ή λυκείου .Στην τελευταία εκδρομη με το σχολείο έχει ένα τρυφερό τετ α τετ με...