Κεφάλαιο 8

3.5K 411 19
                                    

"Η φυλή σας έχει κανόνες, όπως;" Τον ρώτησε με περιέργεια η Ηρώ.


Ο Ορφέας τσίμπησε ανόρεχτα ένα κομμάτι ομελέτα και το έβαλε στο στόμα του. Μόλις κατάπιε είπε:

" Ένας σημαντικός κανόνας, είναι ο λεγόμενος κανόνας αποκάλυψης. Κανείς δεν πρέπει να ρισκάρει να αποκαλυφθεί και να τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων σε μας. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το λόγο.  Μετά υπάρχει ο κανόνας των νοσοκομείων. Μόνο όσοι από τη φυλή  βρίσκονται ψηλά στην ιεραρχία  επιτρέπεται να μπαίνουν σε νοσοκομεία γιατί αυτοί είναι μεγαλύτεροι και έχουν περισσότερη αυτοσυγκράτηση από τους επιπόλαιους και παρορμητικούς νεότερους βρυκόλακες. Όπως καταλαβαίνεις αυτός ο κανόνας υπάρχει γιατί στα νοσοκομεία είναι έντονη η μυρωδιά αίματος. Γενικά υπάρχουν πάρα πολλοί κανόνες και πολύ αυστηρές ποινές για τους παραβάτες των κανόνων."

"Ποιος επιβάλλει την τιμωρία;"

"Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία βρυκόλακες. Έχει συγκροτηθεί  ένα σώμα από μεγαλύτερους βρυκόλακες οι οποίοι διαθέτουν δύναμη και περισσότερες ικανότητες."

"Τι γίνεται αν ο παραβάτης των κανόνων είναι ένας από τους μεγαλύτερους;"

"Η αντιμετώπιση είναι η ίδια."

"Ωστε κατά βάθος είσαστε μια δίκαιη κοινωνία. Πώς έχουν βγει τόσες πολλές άσχημες φήμες για εσάς τότε;"

Το κουδούνι της εξώπορτας ακούστηκε και ο Ορφέας σηκώθηκε για να ανοίξει, λέγοντας: "Σιγά σιγά θα τα καταλάβεις όλα για τον κόσμο μας."

Ο Λήο εμφανίστηκε με ένα πλατύ χαμόγελο: "Είπα να χτυπήσω μήπως διέκοπτα κάτι." Τα μάτια του άστραψαν πονηρά.

Η Ηρώ τον αγριοκοίταξε, ενώ ο Ορφέας αγνόησε αυτό που είπε, αλλά τον ρώτησε: "Μήπως πεινάς; Θέλεις να φας κάτι;"

"Όχι ευχαριστώ. Έχω ήδη φάει. Πέρασα να σου πω οτι όλα με τον τύπο είναι εντάξει." Κοίταξε με νόημα τον Ορφέα.

Ο Ορφέας γύρισε προς την Ηρώ: "Αυτό σημαίνει οτι ο φίλος σου από χθες το βράδυ δε θα θυμάται τίποτα. Ο Λήο έχει την ικανότητα να σβήνει μνήμες. Ελπίζω να μην απογοητεύτηκες που δε θα σε θυμάται; Είδα χθες οτι ήταν θαυμαστής σου."

Η Ηρώ τον κοίταξε: "Φυσικά και όχι. Η επιμονή του ήταν ενοχλητική. Χαίρομαι όμως επειδή είναι καλά."

Η απάντησή της ικανοποίησε τον Ορφέα, που το προηγούμενο βράδυ βλέποντας τον τύπο να πλησιάζει τόσο την Ηρώ και να την κοιτάζει με λαγνεία, με δυσκολία κρατήθηκε να μην πάει να τον πιάσει από το λαιμό.

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑWhere stories live. Discover now