23.časť

418 20 0
                                    

Taak baby ja vám ďakujem krásne moc silno.. :* Idem písať ďalšiu časť veľmi spokojne keď vidím ako radi čítate časti.. :3 Žeriem vaše komentáre naozaj.. :3 :) Ďakujem krásne moc silno veľmi hrozne moc.. :* Dúfam že aj táto časť sa vám bude páčiť a bude lajkovať aj komentovať.. <3 ;) Príjemné čítanie girls.. <3 ;)

23.časť :) "Tá žena ti kradne srdce aj rozum.."

Z pohľadu Sashi:

Moje telo ma nechcelo absolútne počúvať a srdce mi začalo biť ako šialené a nevedelo prestať.. Pozerala som sa mu do očí a dych sa mi zasekával.. A keď ma pobozkal nevedela som absolútne protestovať.. Najradšej by som ho odstrčila no moje telo robili presní opak ako som chcela.. Keď som si vlastne uvedomila že ja s ním spolupracujem chcela som ho odstrčiť tak silno moc.. Veď mi zabil rodičov ale nešlo to.. Veľmi to nešlo.. Až nakoniec nás vyrušilo otvorenie dverí.. Okamžite som od neho odskočila a pozrela sa k dverám.. No keď som uvidela nahnevanú Kendall nebolo mi všetko jedno.. Nevedela som povedať ani slovo.. Harry sa pomaly otočil.. Kendall pomaly ale isto išli slzy a videla som že je nahnevaná veľmi nahnevaná.. Nikto nič nepovedal len sme sa na seba pozerali.. Bolo to trochu choré.. Nevedela som čo mám povedať pretože to bola dosť trápna situácia.. Po chvíli sa Kendall nahnevane ku mne približovala a ja som sa začala báť.. Videla som na nej že nedopadnem dobre.. Našťastie v poslednej chvíli si Harry predo mňa zastal a tým pádom ma uchránil pred úderom ktorý som si od Kendall určite schytala.. 

Kendall: "Si štetka.. A že vraj tebe sa on hnusí?? Najradšej by som ti vytiahla tie peroxidované vlasy.. Si krava neznášam ťa.. Dúfam že zhniješ v pekle.. " Kričala na mňa z celých pľúc a Harry ju chytil pretože sa chcela aj cez Harryho dostať ku mne.. Hoc som bola trochu vykoľajená ale určite som sa nebála.. Usmievala som sa pyšne a ju to ešte lepšie rozčertilo.. Harry sa trochu otočil aby videl ako sa tvárim.. Keď zbadal že sa absolútne nebojím usmial sa aj on..

Ja: "Mala by si sa dať liečiť naivka.. To že ty si Harryho štetka neznamená že ňou budem aj ja.. A ešte aby si vedela vlasy si ne farbím ale to len pre informáciu.. :) " Povedala som jej povýšenecky a zaškerila som sa.. V Harryho náručí sa rozkmitala ešte viac a videla som na Harrym že už stráca s ňou nervy.. Ale bola som rada že ju nepustí nechcelo sa mi ju zbiť.. Keď som sa pozrela k dverám tam sme mali obecenstvo.. Chalani sa rehotali na Kendall a El sa usmievala na mňa.. Jedine Perrie sa mračila ale mne to bolo jedno.. Z ničoho nič sa Harry ozval.. 

Harry: "Stačilo prestaň vyvádzať.. Ja si budem robiť čo chcem.. A upozorňujem ťa ak jej čo i len skrivíš vlások nebudem milosrdný.. Takže teraz sa pekne otoč a choď tam skade si prišla.. A vy ostatný tiež nie sme v divadle.. " Zavrčal na nich a oni sa okamžite otočili na odchod.. Kendall hodila na mňa ešte vražebný pohľad..

Kendall: "Ešte si to vyjasníme to je isté.. " Zasyčala na mňa a ja som sa musela nahlas zasmiať..

Ja: "Budem len rada potom mi daj vedieť.." Povedala som jej posmešne a ona sa nahnevane otočila a odišla.. Pravda že nezabudla poriadne zabuchnúť dverami.. Harry sa ku mne otočil a pozeral sa na mňa no nevedela som z jeho pohľadu vyčítať čo si myslí.. Ja som ho bez slova obišla a vybrala si pyžamo zo skrine.. Chcela som ísť do kúpelne no jeho hlas ma zastavil..

Harry: "Chcem s tebou hovoriť.." Povedal mi to pokojne a ja som sa otočila.. Pozeral sa na mňa a čakal na moju odpoveď,..

Ja: "Nenamýšľaj si Styles to čo sa stalo to sa stalo len tak.. Ja ti k nohám nepadnem ako tvoje hračky to mi môžeš veriť.. :) " Povedala som víťazoslávne a usmiala sa na neho.. On sa len zaškeril a prišiel ku mne.. Odhrnul mi vlasy na jednu stranu a naklonil sa ku mne..

Harry: "To ešte uvidíme maličká.. Príde čas keď budeš ty tá ktorá ma bude žiadať aby sme sa porozprávali aby sme trávili spolu čas ver mi budeš to ty.." Povedal mi sebaisto a ušetril ma jednému bozku pod ucho od čoho ma striaslo.. Rýchle som sa od neho odtrhla hodila na neho zmätený pohľad a zavrel mu dvere pred nosom.. Zamkla som ich a zošuchla som sa po nich.. Dýchalo sa mi ťažko a ja sama som prestávala rozumieť svojmu správaniu..Neznášam ho. Tak veľmi ho neznášam nechcem ho mať pri sebe.. Pri ňom sa cítim tak zvláštne.. Vyvoláva vo mne množstvo pocitov a som z nich zmätená.. Najradšej by som ho odbachla a bola by som pokojná.. Po chvíli som sa spamätala a išla sa okúpať.. Trochu som sa v kúpelní zdržala pretože som si potrebovala vyčistiť myšlienky a hlavne zotrieť si z pery jeho chuť.. Ja ho naozaj neznášam.. Keď som sa okúpala obliekla som sa do pyžamka a umyla si zuby.. Vyčesala som si vlasy a pomaly odomkla dvere.. Nadýchla som sa zhlboka a otvorila dvere.. Nakukla som do izby a Harryho som nikde nevidela.. Vydýchla som si a rýchle som prešla k posteli.. Šupla som sa do postele a zakryla sa po krk.. Chcela som čím skôr zaspať a zabudnúť na to že nijaký Harry Styles existuje a že presne ležím v jeho posteli..

Z pohľadu Harryho: 

Pritiahol som si ju k sebe najlepšie ako som vedel a vychutnával som si túto chvíľu naplno.. Hral som sa s jej jazykom a bol to dokonalý pocit... No všetko pekné končí a to tým predstavením od Kendall.. Poriadne ma nahnevala a a musel som ju vyhodiť.. Mne nijaká ženská nebude rozkazovať a určite nie Kendall.. Keď všetci odišli chcel som sa zo Sashou porozprávať no ako vždy bola tvrdohlavá.. A keď mi zabuchla dvere pred dverami musel som sa zasmiať.. Bola vo veľkých rozpakoch.. Ešte chvíľu som tam stál a nevedel sa pohnúť.. Robí so mnou zázraky.. Po chvíli som sa spamätal potriasol hlavou a odišiel som dole.. Našťastie tu nebol nikto.. Tak som sa rozvalil na gauči a pozeral sa na strop.. Rozmýšľal som nad úplnými sprostosťami z môjho rozmýšľania ma vyrušil Liam ktorý si sadol do kresla a škeril sa na mňa..

Ja: "Čo je??" Spýtal som sa nahnevane a on sa zasmial.. 

Liam: "Po dnešku tu ležíš na gauči a usmievaš sa.. Harry mám pocit že tá žena ti kradne srdce a rozum.. " Povedal mi Liam úprimne aj ja som si uvedomil že som sa naozaj usmieval.. OKmažite som sa postavil a zamračene sa na neho pozrel.. To čo mi povedal sa mi veľmi nepáčilo a ani pravda to nebola..  Určite to pravda nebola.. Nemôže to byť..

Ja: "Prestaň hovoriť sprostosti... Mne nikto nič nekradne.. " Nahnevane som mu povedal a otočil som sa na odchod.. Nemienim počúvať tie jeho sprosté reči.. No nanešťastie som počul ešte jeho smiech.. Len som pretočil oči a išiel do izby za Sashou..

Páči nepáči?? :) Ďakujem krásne moc silno.. ;) Dúfam že sa vám páči táto časť a že dáte like a koment.. :3 Ďakujem ešte raz.. :* Prepáčte za chyby.. ;) <3 

Niečo za niečo.. (Harry Styles Sk)Where stories live. Discover now