Niall se nadšeně rozeběhl do kuchyně a s rozzářenými očky pozoroval jak se před ním otevírají dvířka lednice. Radostně si poskočil a zatleskal, Harry jej pozoroval od dveří a usmíval se nad tím jak roztomile Niall vypadal. Miloval to jak se ten blonďatý tvoreček dokázal radovat z každé maličkosti jako malé dítě. Když se konečně rozhodl na co má dnes chuť a přesunul se k lince, přistoupil k němu Harry zezadu a něžně jej políbil na šíji. Vzrušeně sebou ošil a tiše zasténal jméno svého přítele.
"Hazz ..." Vždy jej poznal, nikdo z kluků neměl totiž tak horké rty jako Harry.
Harry zabořil nos do Niallových vlasů, které voněly Zaynovým mentolovým šampónem. Niall věděl, jak moc Harry tuhle vůni zbožňuje. Jednou rukou se zapřel o linku a druhou rukou vjel blonďáčkovi do rozkroku. Niall tiše zasténal, položil svou ruku na linku vedle Harryho a druhou rukou si přitáhl Harryho hlavu, tu svou trochu pootočil a spojil jejich rty ve vášnivém polibku. Niall něžně kousal do Harryho spodního rtu a on na oplátku rukou hladil jeho chloubu. Když si kudrnáček všiml jak jeho blonďatý přítel začíná dýchat zrychleně otočil si jej čelem k sobě a jediným tahem stáhl jeho tepláky dolů. Vzal do úst jeho úd, něžně jej sál a cumlal v ústech. Niall sténal rozkoší a to Harryho pobízelo k zrychlování a přidávání na intenzitě. Blonďáček v prstech svíral kudrlinky vlasů svého přítele, který jej uspokojoval ústy. Když se Niall udělal Harrymu do úst natáhl si kalhoty. Harry mu vtiskl něžný polibek na rty a než odešel tak jen tiše zašeptal.
"Večer ti vyšukám mozek z hlavy blonďáčku!"
Niall na znamení souhlasu stiskl Harryho zadek a zkousl při následném polibku jeho spodní ret.