bedroom -..-

31 4 0
                                    

Perfect night ... with two perfect boys .... just so hard fuck ...

 Harry jako vždy po horké sprše s ručníkem kolem pasu ležel v posteli a četl si knihu. Zrovna se mu do ruky dostal třetí díl fifty shadows of grey. Tuhle knihu speciálně zbožňoval, po čtení z něj prýštěly nápady a hlavně vzrušení. Byl tak vtažený do děje knihy a vzrušení v něm stoupalo, že si ani nevšiml blonďáčka, který vklouzl do ložnice za ním. S šibalským úsměvem se zastavil v nohách postele a pozoroval jak se v jeho kudrnatém příteli stupňuje vzrušení a jak se jeho penis pod ručníkem začíná pomalu rýsovat. Připomínalo mu to stavící se stožár. Když si uvědomil jak hloupě to zní uchechtl se, což Harryho vyrušilo z transu. Na tváři se mu objevil stín a poté, co zvedl pohled všiml si svého blonďatého přítele, chmurný stín v jeho tváři vystřídal škodolibý úsměv.

"Ni ..."

Niall se zachvěl pod tónem Harryho hlasu. Čišelo z něj napětí a vzrušení. Věděl, že tohle všechno si bude chtít vybít na něm a už jen ta představa způsobila, že se jeho úd napínal v už tak těsných boxerkách. Harry si zkoumavě prohlédl blonďáčka, kterému se tvořila boule v rozkroku. Při pohledu na bouli v jeho rozkroku si vzrušeně zkousl spodní ret a zvedl se, po kolenou se přiblížil k Niallovi a prstem nakreslil srdce na jeho hrudník. Následně si ho přitáhl blíž k sobě a něžně jej políbil na rty. Niall jejich rty spojil ve vášnivém polibku a Harry jej pohladil po jeho údu. Blonďáček zasténal do polibku  a jediným pohybem sundal Harryho osušku. Harry se jen tiše pousmál, Niall jej při polibku něžně zatlačoval dozadu, díky čemuž Harry během chvíle ležel v posteli a Niall se skláněl nad ním. Jejich vzrušené penisy do sebe narážely a jejich jazyky bojovali o nadvládu. Vzrušení stoupalo a Niall se začal svým klínem třít o Harryho, najednou se blondýnek odtrhl svými rty od kudrnáčkových rtů a pomalu je přesouval přes hrudník až k jeho klínu. Harry hluboce zasténal a Niall vzal do úst jeho chloubu. Něžně se jazykem dotýkal jeho žaludu a Harry jen mezi steny vzdychal.

"A ... to ... jsem ... chtěl ... já ... udělat .... tobě."

Niall se mocně usmál a strčil mu prst do zadečku.

"Však ještě nekončíme, budeš mít tu možnost brouku."

Vyhoupl se nahoru k němu kousl Harryho do krku. V tu chvíli si jej Harry obrátil pod sebe a Niall slastně přivřel oči. Už věděl, co jej bude čekat. Kudrnáček třel jejich klíny o sebe a vášnivě se věnoval blonďáčkovým rtům. Blonďáček chtivě sténal a kudrnáček tušil, že už je dostatečně vzrušený. Přetočil si Nialla a zajel do něj. Blonďáček zarazil hlavu do polštáře, aby svými vzdechy nepřivolal pozornost zbylých třech členů. Blonďáček tišil své steny do polštáře a kudrnáček tiše vzdychal svému blonďatému příteli do ucha. Když se Harry konečně udělal slezl z Nialla a lehl si vedle něj. Niall se převalil na bok a položil si hlavu na Harryho hruď. Prstem obkresloval jeho motýla na břiše a Harry jej líbal do vlasů. V tu chvíli se do ložnice tiše vkradl Zayn a usmál se směrem ke klukům. Bez řečí si přilehl k nim a začal hladit blonďáčkova záda. Jemně se k němu tisknul. Harry se jen pousmál a s malým náznakem povýšenosti v hlase zašeptal.

"Za chvilinku usne, vyřídil jsem ho."

Niall sebou jen zavrtěl a více se natiskl k Harrymu. Zayn se chápavě pousmál a pevně se k nim přimknul.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Narry! :3Where stories live. Discover now