23 rész. Erőszak

997 37 5
                                    

Reggel mint mindig el végeztem a reggeli rutinom  utána fel kaptam magamra egy farmert és egy felsőt. Le bandukoltam a lépcsőn  a konyháig ahol anya etette Luhant  apa pedig a laptopján  nézelődött.
-Jó reggelt Beki.  -törte meg a csendet apa.
-Neked is .mormogtam az orrom alatt közben le ültem az asztalhoz.
-Beki beszélnünk kell . szólt újra az apám.
-Igen és miről lenne szó arról, hogy megint el megyünk a világ másik végére? kérdeztem egy kicsit fel emelve a hangomat.
-Nem most másról van szó  arról, hogy a fiúk dormjába költözhetel. jelentette ki  az apám .
-Mi ez komoly? nézetem apámra  ki kerekedett szemekkel.
-Igen komoly a srácok tudnak róla  és ha jól tudom a két barátnőd is .De indulj mert el késel.
-Oké öm ma később jövök haza mivel a lányokkal lógok egy kicsit. válaszoltam és a mosogatóba tettem a tányért.
-Rendben de siess ma költözöl.
Ezután a suli felé  siettem hiszen már így is késésben voltam.Be értem a terembe és siettem tesire  a csarnokba  érve  láttam, hogy mindenki ül és beszélget. Oda menetem a bandához .
- Törpilla halljuk a  hozzánk költözöl. Már alig várjuk. jelentette ki V.
-Ja igen én is nagyon várom. válaszoltam.
Miután be jött a tanár már nem beszéltünk. Az órák lassan de el teltek. A táskámba pakoltam amikor Kook   meg  szólalt.
-Beki  itt a kulcsom ezzel be tudsz menni a lakásba  nyugodtan menj fel a szobámba. De én sietek mert próbálunk. Szeretlek.
-Köszi  én is téged. válaszoltam és utána indultam a Jenniékhez
A suliból egyenesen az egyik plázába mentünk ahol hamar el telet az idő. Apa írt ,hogy el viszi a holmimat a dormba.
-És mi a helyzet veletek?  kérdezte Jennie.
-Hát minden rendben van. És  véletek?
-Minden oké velünk is. Na itt vagyunk szia .ölelt meg  és be ment a házba.
El indultam a lakáshoz  nem voltam messze tőle  a jelző lámpát  vártam , hogy zöldre váltson amikor valaki meg  fogta a karom és a hátam mögött lévő sikátorba vitt neki lökött a falanak akkor láttam,  hogy ki a tanárom aztán két  ember le fogott  ekkor  tudtam nincs menekvés és meg  történt "MEG ERŐSZAKOLT " aztán el húzott én ott áltam sírva .Piszkosnak és mocskosnak éreztem magam. Ki mentem a  sikátorból  és át szaladtam az úton. Fel mentem a fiúk lakásába  és onnan Jungkook  szobájába az agyába  ugrottam  meg öletem a maciát  és ki tört belőlem a sírás.
*Jungkook szemszöge *
Végeztünk a mai próbával  alig várom hogy végre át  ölelhesem Rebakkát.
- Jungkook  gyere megyünk. szólt RapMon hyung.
-Rendben  .válaszoltam  és fel kaptam a táskám.
Kint már rég le ment a nap talán kilnec is el múlt. Haza értünk csend volt tudtam ,hogy a barátnőm itt van zavart  ez a csend  úgy döntöttem fel megyek a szobámba .
-Srácok  én fel menetem. szóltam  oda nekik.
- Rendben  menj csak. válaszolta Jin.
Fel mentem és ott láttam Bekit a macimat ölelni és sírni. Mi történhetett? Lassan közeledtem felé mikor egy párnát dobot  felém.
*Rebekka szemszöge *
Valaki be jött majd közeledni kezdett vettem egy párnát és hozzá dobtam.
-Takarodjon innen. vágtam oda.
-Shh én vagyok az Jungkook. nyugtatott  fel ültem és meg öletem.
-De jó,  hogy itt vagy. szipogtam.
-Mi történt?kérdezte .
Vettem egy nagy levegőt.
-Igérd  meg  , hogy nem akadsz ki.
-Ajajj  meg ijesztesz ígérem.
-A -a  tanárom meg erőszakolt. mondtam  a végen pedig újra könnyek gyűltek a szemembe.
-Gyere ide .újra a karjai közé vont éreztem azt hogy most  rögtön el menne és meg ölné. Le kellet nyugtatnom  így a kezeimet az arcára tettem  és megcsókoltam  az izmai el lazultak majd el tolt magától.
-El kell mennünk a rendőrségre  fel jeleníteni.
-Tudom és apámnak is el kell mondani holnap.
-Jó de most búj ide nem lesz semmi baj itt leszek. Kincsem.
-Köszönöm.
Ezzel el aludtam  féltem de melletem  van az a személy akit mindennél jobban szeretek. JEON JUNGKOOK.

Hi Armys  .
Meg hoztam végre nagyon jól esettek a kommentek  nagyon aranyosak vagytok  imádlak titeket. És mivel hogy ma  van Jungkook születésnapja úgy döntöttem hogy ma két részt hozok .
Imádlak titeket. 😍😍
És most egy kis kép özön 😂😂

AAww  itt milyen jól néz ki már 😍😄

😍😍

Milyen jó lenne ha így táncolna nekem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Milyen jó lenne ha így táncolna nekem.😂😂

De édes 😍😶Boldog születésnapot kicsi  nyuszi 😍😀😙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De édes 😍😶
Boldog születésnapot kicsi  nyuszi 😍😀😙

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettWhere stories live. Discover now