Tata mi je ugovorio sastanak sa detektivom kome sam dala sve podatke o Zoranu, želim da znam sve o njemu, mora da postoji način na koji mu mogu sjebati život. I tako sam čekala, nedelju dana. Milica nije delovala ništa bolje, a Dunja me je nagovarala da unajmimo nekoga ko će ga prebiti, ali sam je ja ubedila da sačeka još malo, ipak se osveta servira hladna. Kad me je detektiv nazvao i rekao da je pribavio informacije, sakupila sam Dunju i odmah smo otišle kod njega.
- Dobar dan.
- Dobar dan, Kristina. Izvolite sedite.
- Ovo je Dunja, moja prijateljica.
- Drago mi je, smestite se.
- Hvala.
- I šta ste otkrili?
- Želite detalje ili. .
- Želimo nešto zanimljivo - prekinula sam ga.
- Zoran je jedino dete Gorana i Slavice, ima 37 godina i vodi porodičan posao, nasledio je od oca banku "Keš rešenje", koja je na ivici bankrota.
- To je zanimljivo, dalje.
- Veren je sa Larom Mišić, bogatašicom.
- Ma nemojte?
- Da ona je mlada ima 24 godine, i njeni roditelji su takodje u bankarstvu s tim što je njihov sektor širi ne posluju samo u ovoj državi.
- Dakle ženi se sirotim detetom da ne bi bankrotirao? - Dunja je zaključila.
- Prema mojim izvorima, da.
- Dakle ona je jedinica. Znate li nešto o toj porodici.
- Ne baš veoma su povučeni ali ono što sam saznao jeste da je ta porodica veoma patrijahalna. Lara je devojka na mestu, ove godine je završila fakultet, čista ko suza.
- Kažete patrijahalna?- to bi možda bilo od koristi.
- Da njeni roditelji roditelji veoma poštuju tradicionalne vrednosti, za ovih nedelju dana ona nijednom nije prespavala kod Zorana, ni on kod nje, dovozi je kući u pristojno vreme.
- A posao, njihove banke?
- Saznao sam samo da će do spajanja doći posle venčanja.
- A kada je venčanje?- pitala je Dunja.
- U nedelju.
- Ove nedelje, za četiri dana?- to je malo vremena.
- Da, to je ono glavno. Izvolite izveštaj tu su još neke pojedinosti koje će vas možda interesovati.
- Hvala.
Kada sam platila detektivu Dunja i ja smo otišle kod mene u stan.
- Moramo nekako da sabotiramo svadbu. - Dunja mi je služila kafu.
- Mora da bankrotira, možda bismo mogle da porazgovaramo sa tom devojkom ili njenim roditeljima.
- To neće uspeti, on će poreći, a mi nemamo dokaze, ne, ona mora sam da se uveri kakav je on gad.
Evo nečeg, listala je izveštaj.
- Šta?
- Prošlog vikenda je odveo dve kurve svojoj kući.
- To samo dokazuje da je vara, gad.
- Ne, to je naša karta za ulazak, kurva.
- Hoćeš da platimo kurvu da ga zavede?
YOU ARE READING
Pogrešan 🔚
RomanceDa li ljubav koja počne pogrešno može imati srećan kraj? Da li je pravi izbor onaj koji nam je potreban? Ili je onaj pogrešan na kraju ipak onaj pravi? Kristina je upoznala Sergeja dok je glumila prostitutku a Aleksandra kad je ostavila Sergeja, jed...