1.rész(Út Konohába)

211 19 5
                                    

Reggel

-SASUKE TE NYOMORULT-rontok be a szobájába.

Most éppen Sasukét próbálom felkelteni mivel kellene menjünk már valami "küldetésre".

-SASUKE KELLJ MÁR FEL-vágom gyomorszájba.

-MIVANMÁR?

-Mivan? Az van hogy már hajnalban el kellett volna indulnunk a küldetésre de tessék már dél van.-üvöltöztök.

-Jólvanmár-szállt ki a pihe puha ágyából és szép nyugodtan elindult felöltözni.

-HA NEM SIETSZ KOMOLYAN MEGETETLEK A KIGYÓKKAL.-vágtam fejbe.

-Hmm, vadmacska.-motyogta.

-Még egy ilyen és halott vagy.-mondtam majd kimentem a szobájából.

Ahogy kiértem egyből Kabuto szobája fele vettem az irányt hogy vegyem el a szülséges felszerelést az útra. Míg sétálgattam a folyóson folyton Orochimaru szavai csengtek a fülemben."mivel Sasuke nem szeretne majd ott ülni, és mivel te már nagyon jó tanítványom vagy ezért keresd meg Uzumaki Narutot biztos szükség lesz majd rád Konohában"
Vállat vonva léptem be Kabuto szobájába.

-Szia Akino-intett hogy menjek oda.

-Hali-sétáltam mellé-szóval kész a felszerelés?

-Persze-nyújtott felém egy kardot-gondoltam szülséged lesz egy ilyenre-mosolygott majd felrakta az oldalamra amit én inkább a hátamhoz fordítottam.

-Köszönöm.

-Ugyanmár semmiség. Amúgy a kardnak képességei vannak amit majd idővel kifejleszthetsz.

-Jól hangzik, mégegyszer köszi akkor majd találkozunk.-öleltem meg.-sziaa

-Szia, vigyázz magadra.-intett és én futottam Sasuke fele.

-Akkor mehetünk?-kérdeztem.

-Igen gyere.-mondta és el is tűnt a fák lombjai között.

Lassan de biztosan haladtunk Konoha fele. Sokat beszélgettünk az úton és annál több hülyeséget hordtunk össze vissza hogy már az fáj. Egyszer észrevettem egy épületet a távolból.

-Az lenne Konoha?-kérdeztem

-Igen szóval itt mostmár elválnak az útjaink-mondta majd tovább is ugrott egy ágra-jó volt ismerni téged remélem jó életed lesz Konohában-mondta és ezzel el is tűnt.

Én még csak egy darabig néztem magam elé és gondolkodtam hogy most tényleg azt akarják hogy költözzek Konohába?

Elindultam és már már a kapunál voltam mikor valaki a földre nyomott.

-Mit keresel te itt?-morgott nekem egy szőke fiú.

-Én-kezdtem volna el de a fiú félbe szakított.

-Semmi magyarázat, látom hogy Orochimaru tanítványa vagy. Azonnal elviszlek Tsunade banyához.-mondta és felrángatott a földről.

-Köszönöm de magamtól is tudok járni-mondtam.

-Nem nem most én viszlek ki tudja mik a terveid Konohával.

-Nekem ugyan semmi.

-Mindenki ezt mondja-erőlködött majd kinyitott egy ajtót.

-NARUTO KOPOGNI LUXUS?-ordított rá egy nagyon csinos nő.

-Na de Tsunade banya, hoztam egy hangrejteki ninját-húzta ki magát.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 26, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Megvagy!Onde histórias criam vida. Descubra agora